וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון רתח: "לפעמים שופטים צעירים מנסים לצבור ביטחון דרכי"

מאמן מ.ס. אשדוד לא הבין מדוע הורחק בסיום ההפסד 3:1 להפועל חיפה, וגם כעס על היכולת: "במחצית השנייה היינו בושה וחרפה". אלישע לוי: "מצפה שבכל משחק נשתדרג"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 3:1/ספורט1

בהפועל חיפה חגגו עם האוהדים שהגיעו מהכרמל לדרום בסיום ה-1:3 הערב (ראשון) על מ.ס. אשדוד. הקבוצה של אלישע לוי השיגה ניצחון ראשון העונה בזכות שערים של אלן אוז'בולט (32) ואלון תורג'מן (46 ו-63), בעוד הקבוצה של רן בן שמעון נראתה מפוזרת לפרקים ולמרות דקות בכורה של אמיר עגייב וקני סייף, אך מלבד שער מצמק של הראשון (90+5) הם לא השפיעו על המשחק.

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. לירון מולדובן
לא פוסל את האפשרות שיגיע עוד חיזוק. אלישע לוי/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון התייחס להרחקה שלו בסיום: "במחצית השנייה היו 15 דקות לפחות שהמשחק נעצר, והיו עוד 10 חילופים ובסוף הוא הוסיף ארבע דקות בלבד והוא הרחיק אותי. אם הוא צריך ביטחון עצמי דרכי, אז אני בסדר עם זה. לפעמים שופטים צעירים צריכים להשיג את הביטחון שלהם דרכי. אבל בואו נעשה קאט: ההפסד היום הוא לא על השיפוט, זה עלינו בלבד".

על המשחק: "לא ידענו מה לעשות נגד הפועל חיפה. ההחמצות שלנו זה משהו שאני פשוט לא מצליח להבין. הצורה בה שיחקנו במחצית השנייה היא בושה וחרפה. ובכל זאת אני מאמין בקבוצה שלנו, צירפנו שחקנים טובים ואנחנו נהיה טובים. תעודת הזהות שלנו זה הבנת המשחק, והיום רצנו עם הראש לקיר ובנינו את היתרון שלהם. שיחקנו בהרבה דקות יותר טוב, אבל כשלא כובשים זה מה שקורה".

על אפשרות של חיזוק: "אני לא חושב שהקבוצה הזו צריכה חיזוק נוסף, היא צריכה להתחזק מבפנים. יחזרו שחקנים מאוד משמעותיים מפציעות ואשדוד תהיה קבוצה טובה מאוד השנה, אני מבטיח".

עוד בוואלה! ספורט

הפועל חיפה גברה 1:3 בחוץ על מ.ס. אשדוד וחגגה ניצחון בכורה העונה

לכתבה המלאה
מאמן מ.ס.ס אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
מאוכזב מהיכולת אך מאמין בקבוצתו. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר בסיום: "אני חושב שהמערך שלנו מאוד גמיש, ידענו שאשדוד זו קבוצה שמחזיקה בכדור וכך התכווצנו, וכל התקפת מעבר שעשינו הייתה מסוכנת וגם עשינו כך שערים יפים. ניצחנו קבוצה טובה מאוד במשחק קשה מאוד. יש משחקים בהם מה שאתה מתכנן קורה, והיום זה הלך טוב מאוד. יש לנו סגל טוב ואני מצפה שבכל משחק נשתדרג".

על חיזוק אפשרי: "יש בלם שהצטרף אלינו היום. אם יוחלט לפני החלון להביא עוד שחקן אז נעשה את זה". על אלון תורג'מן: "הוא שחקן כדורגל טוב בכל רמ"ח איבריו. בכל משחקי ההכנה הוא הבקיע, וזו אינדיקציה. הוא סקורר ואין סיבה שהוא לא יעשה עוד שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully