וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין זועמים על צוות השיפוט: "מכבי חיפה קיבלה עזרה"

12.9.2021 / 7:22

במועדון טענו לקיפוח אחרי ה-2:1 הדרמטי בכרמל: "שריקה שהיא נטו מהקהל ומהאווירה שהייתה". עם זאת, שביעות רצון רבה מפתיחת העונה: "סגל ששווה צמרת"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:2/ספורט 1

הרבה עצבים ואכזבה נרשמו אמש (שבת) אצל בני סכנין, אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 למכבי חיפה. בקבוצה החמיאו לשחקנים על היכולת, אך זעמו על השיפוט ובעיקר על הפנדל שהוענק למכבי חיפה: "ה-VAR אמור לתקן מקרים שברור שהשופט טעה, אבל כאן גם שופטי המסך וגם השופט עמדו כמעט עשר דקות ולא ידעו מה להחליט. זה אומר הכל", טען גורם בהנהלת בני סכנין.

גם אחד משחקני בני סכנין טען לקיפוח: "זו שריקה שהיא שריקה נטו של לחץ מהקהל ומהאווירה שהייתה. עמדנו שווים בשווים מול מכבי חיפה, אבל אז הם פשוט קיבלו עזרה".

אירוע נוסף שהכעיס מאוד את אנשי ושחקני בני סכנין היה כאשר שחקני מכבי חיפה החליטו לא להחזיר כדור שהוציא מחמוד קנדיל כדי שניתן יהיה לטפל בבירם בכיאל. מנהל הקבוצה של בני סכנין, ג'מאל גנאים, וכן מאמן השוערים עמי גניש, זעמו על ספסל מכבי חיפה ונרשם עימות בין הצדדים: "בחיפה צריכים להתבייש", אמר אחד השחקנים, "קבוצה בסדר גודל שלה לא צריכה להתנהג ככה".

למרות ההפסד, בסכנין מאושרים מהיכולת ומאיך שהקבוצה נראתה בשני מחזורי הפתיחה. בקבוצה היו מרוצים גם מהעובדה שגיא מלמד רשם בישול בהופעת הבכורה ומקווים שיצבור ביטחון מכך: "יש לנו סגל של קבוצת צמרת", אמרו גורמים בהנהלה, "מרוואן קבהא, איאהב גנאים ובמיוחד בירם כיאל הראו שיש לנו אמצע מגרש מהטובים בליגה"

עוד בוואלה!

עימות בין ספסלי סכנין לחיפה. מימר: "ההתנהגות שלהם - בושה"

לכתבה המלאה
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, עם בירם כיאל, שחקן בני סכנין. דני מרון
בירם כיאל זוכה לכבוד ממכבי חיפה לפני המשחק/דני מרון

אפרופו כיאל, השחקן התרגש מאוד מהטקס שנערך לכבודו לפני המשחק ומהיחס של הקהל הירוק כלפיו. עם זאת, בסיום המשחק נרשם עימות בין משפחתו של השחקן לאוהד של מכבי חיפה שקילל את אשתו של הקשר, כך לטענת אנשי סכנין, אירוע שהכעיס מאוד את אביו של השחקן. מי שהגיעו כדי להרגיע את הרוחות היו אוהדי מכבי חיפה, שביקשו מאביו של בירם כיאל להתעלם מאותו אוהד והבהירו לו עד כמה אוהדי מכבי חיפה מעריכים את בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully