וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניסיון מדבר: הסוד מאחורי הפתיחה המושלמת של הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 7:19

האדומים עדיין בשלבי התחברות, אך האופי של השחקנים הוותיקים עוזר לצלוח את התקופה המאתגרת. איינבינדר מוריד לקרקע: "ממילא היינו צריכים לנצח במשחקים האלה". יואב תומר עושה כאב ראש חיובי לקלינגר

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 2:0/פלייר

"במשחקים הראשונים חייבים לצבור נקודות". זו המנטרה שמשננים בהפועל תל אביב אחרי שניצחו אמש (שבת) 0:2 את עירוני קרית שמונה והגיעו ל-6 נקודות מ-6 אפשריות בפתיחת העונה.

האדומים היו מרוצים בעיקר מהאופי שהפגינו השחקנים, ודיברו בסיום בעיקר על הניסיון וקור הרוח שהפגינו במחצית השנייה כשידעו לנצל את היתרון המספרי מול הביתיים שנותרו ב-10 שחקנים. ההוראות של ניר קלינגר במחצית היו ברורות - אופק ביטון ושחקני הכנף התבקשו להיכנס לרחבה בניסיון לבודד שחקנים לשניים על אחד באגפים, והיתר התבקשו להניע כדור במהירות. הדרישות של קלינגר מולאו במלואן, ובן ביטון, דן איינבינדר, עידן ורד, פארליי רוזה וארנסטס שטקוס המנוסים הקרינו שקט.

האדומים עשו זאת למרות סגל חסר למדי. שלומי אזולאי החלוץ ושלומי אזולאי הקשר נעדרו בשל פציעות (הקשר ייעדר ממשחק נוסף, החלוץ סובל מכאבים בקרסול ולא ברור מתי יחזור), סיאנדה קולו עדיין לא בישראל ויואב הופמייסטר נעדר גם הוא, ולוסיו עדיין לא בעניינים. שש נקודות בשני משחקים במצב הנוכחי של הקבוצה - והכל כשקלינגר עדיין ביציע - זה מעבר לציפיות של האדומים.

שחקן הפועל תל אביב יואב תומר. מאור אלקסלסי
התגלית של פתיחת העונה. תומר אתמול/מאור אלקסלסי

מי שסחט מחמאות היה כובש הצמד יואב תומר. החלוץ שגדל בהפועל רעננה תמיד הוזכר ככישרון, אבל מאז הוקפץ לקבוצה הבוגרת של המועדון נראה היה שהוא דועך. בהפועל תל אביב נראה שהקריירה מתחילה לקבל תפנית. כבר בשבוע שעבר הוא כבש צמד במשחק אימון בחדרה, ואתמול קנה את מקומו ברוטציה של קלינגר. אם עד היום הייתה התלבטות מי מבין לוסיו או שלומי אזולאי יפתח בהתקפה, עכשיו אפשר לספור שחקן שלישי במאבק.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:2 בחוץ

לכתבה המלאה

"אנחנו מאוד שמחים מאוד על הניצחון", סיכם דן איינבינדר. "הגענו למשחק חוץ מול קבוצה טובה שאף פעם לא קל לשחק נגדה בבית שלה, וחסרנו כמה שחקנים חשובים. זה רק מעצים את ההישג". יחד עם זאת אומר איינבינדר ש"אמנם ניצחנו שני משחקים, אבל היינו צריכים לנצח בהם. זה חשוב להמשך העונה ולביטחון. אני שמח שהחזרנו את כל הקהל הביתה שמח ומאושר, נשמח קצת וממחר נרד לקרקע, נישאר צנועים ונתכונן למכבי פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully