וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה: "ככה רצינו לפתוח". נוסבאום: "הרחקה תלושה מהמציאות"

עודכן לאחרונה: 11.9.2021 / 23:22

הפועל תל אביב לא נבהלה מהחיסורים בקרית שמונה, תומר שכבש צמד התרגש מהקהל. מאמן המארחת כעס על הרחקת פרייר: "אדום תמוה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 2:0/פלייר

תשע שנים ארוכות המתינו בהפועל תל אביב עד לפתיחת עונה של שש נקודות משש אפשריות והערב (שבת) זה קרה. האדומים חזרו מקרית שמונה עם 0:2 והאופטימיות גדולה. האורחת חסרה הערב את שלומי אזולאי הקשר ושלומי אזולאי החלוץ, וכן את סיאנדה קולו, אבל מי ששיחק עשה את העבודה. למשל יואב תומר, שכבש את שני השערים בדקות 63 ו-67.

"רצינו לפתוח ככה, ברגל ימין", אמר סלים טועמה ששוב עמד על הקווים במקום ניר קלינגר המורחק, "הגענו למגרש מאוד קשה ואני שמח שעשינו את זה ולקחנו שלוש נקודות מאוד חשובות. היו הרבה חיסורים, אבל ניר רצה סגל רחב - שלא משנה מי משחק ומי פותח, כל אחד מתאים להפועל תל אביב. המטרה היא להגיע כמה שיותר למעלה, אבל זו רק ההתחלה".

יואב תומר סיכם: "היה לנו חשוב לייצר עוד ניצחון, אני שמח שעשינו את זה ושמח שעזרתי. אני עובד קשה ורוצה לנצל כל צ'אנס שייתנו לי, אני עובד מאוד קשה באימונים ואני מקווה שזה רק ימשיך ככה. לא חוויתי קהל כזה בקריירה, והקהל מטורף, כמו עוד שחקן במגרש. אנחנו מקווים לעמוד בציפיות".

שחקני הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
שלוש נקודות יקרות ומרשימות. הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

בקרית שמונה נרשמה אכזבה. המארחת גילתה עדיפות קלה בחצי השעה הראשונה, אבל ההרחקה של מורגן פרייר הפכה את המשחק לחד צדדי. עמיר נוסבאום אמר: "הכרטיס האדום שינה את המשחק. התחלנו טוב, נראינו טוב אבל אחרי ההרחקה הלכנו אחורה ובסופו של דבר גם ספגנו. VAR או לא VAR - הייתי קרוב לאירוע וזה נראה לי תלוש מהמציאות. לא הייתה למורגן כוונה לפגוע, זה משהו תמוה מאוד".

נוסבאום הוסיף: "הקבוצה נבנתה מחדש, לפעמים זה מתחבר מהר ולפעמים לאט - כרגע נראה שאצלנו זה מתחבר לאט. זה לא נראה מספיק טוב, אבל אני מאמין שיהיה בסדר".

איתמר שבירו שנכנס כמחליף: "פתחנו טוב, אבל האדום קלקל לנו. כל הזמן הייתי בקשר עם נוסבאום, ההחלטה להגיע לכאן הייתה הכי קלה בעולם - אני יכול לעשות פה קפיצת מדרגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully