וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין ספסלי סכנין לחיפה. מימר: "ההתנהגות שלהם - בושה"

11.9.2021 / 22:38

סכנין טענה שחיפה התנהגה בחוסר ספורטיביות לפני שער הניצחון, מאמן השוערים הטיח בגיא צרפתי: "אפס". בכר משבח את אצילי: "גול גדול"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:2/ספורט 1

מכבי חיפה ובני סכנין סיפקו הערב (שבת) את אחד המשחקים האיכותיים של פתיחת העונה, בסיומו הירוקים ניצחו 1:2 אחרי סיומת דרמטית. צמד של עומר אצילי כולל בעיטה אדירה בדקה ה-91 העניק את הניצחון, אחרי שרז שטיין איזן בדקה ה-85.

הדרמה הובילה להרבה אמוציות, במהלך ובסיום המשחק. עוד במהלך המשחק התפתח עימות עם בין מאמן השוערים של בני סכנין עמי גניש לבין עוזר מאמן מכבי חיפה גיא צרפתי, במהלכו סינן גניש לצרפתי: "אתם אפסים" - בטענה שהירוקים לא החזירו לסכנין את הכדור רגע לפני שנכבש השער השני. בנוסף הרוחות סערו גם ביציעים: אוהדי סכנין שרו "ברוח ודם נפדה את אל-אקצה", "כהנא מת" ועוד שלל שירים פוליטיים, והקהל של חיפה השיב בשריקות בוז.

כך או כך, במכבי חיפה ניסו להתרכז בסיום בניצחון והקדישו אותו לעופרי ארד, שאביו הלך לעולמו במהלך השבוע.

"זו משפחה מדהימה. ההלוויה הייתה מצד אחד קשה, ומצד שני מאוד מרגשת", ספד ברק בכר בסיום. "אבא שלו היה מאוד דומיננטי, במיוחד אצל עופרי. לפחות אנחנו שמחים שהוא חווה את האליפות הזאת, ושולחים תנחומים למשפחה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
מקדיש את הניצחון לעופרי ארד. ברק בכר/דני מרון

על שער הניצחון האדיר של אצילי אמר בכר: "לכבוש גול כזה, בדקה כזאת, במשחק כזה, אחרי שספגנו בדקה ה-85, זה דבר גדול. סכנין השוו בצדק והוכיחו שהם קבוצה חזקה מאוד. תמיד הניצחון הראשון קשה, ונקווה שזה ייתן לנו כוח להמשך".

על פיינורד: "נהיה חייבים לחלק את הדקות. יש שחקנים שחזרו מהנבחרות עמוסים, וצריך להסתכל קדימה. היום נכנסו שחקנים שפחות שיחקו ועשו את העבודה שלנו. בכל משחק יהיו שינויים, אין ברירה. היום השגנו את המטרה בקושי וביום שלישי יש לנו משחק קשה. צריך לבוא ולעשות הכל כדי לשמח את הקהל".

דולב חזיזה הוסיף: "ברגע שראיתי שעומר אצילי בועט לרחוק ידעתי שזה בדרך כלל ברשת. היום הוא זה שהביא לנו שלוש נקודות ומגיע לו שאפו ענק. מתחילת המשחק היה לנו חשוב להקדיש לעופרי את הניצחון, לו, למשפחה שלו ולעודד ז"ל שאני בטוח שרואה אותנו מלמעלה ושמח. פיינורד? זה משחק ראשון בשלב הבתים, כולם מאוד מתרגשים. אנחנו מקווים מאוד לנצח".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את בני סכנין 1:2

לכתבה המלאה
עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
בחיפה חגגו איתו. ארד/דני מרון

בצד השני, בסכנין זעמו. "אני חושב שבושה מבחינתם שהם לא הוציאו כדור, זה לא ספורטיבי וזו לא דרך", התלונן המאמן שרון מימר. "זו זכותם, שיעשו מה שהם רוצים. לגבי הפנדל, אני ראיתי את זה מהצד שני וזה לא היה פנדל, אבל ידעתי שייפלו בלחץ ויתנו את זה, יש לנו שחקנים שצריך לכבד".

"מבחינת ההרגשה, כמו שיצאתי אחרי הניצחון מול מכבי תל אביב אני גאה מאוד בשחקנים. אמנם התוצאה רעה, אבל חזרנו למשחק באצטדיון מדהים מול תפאורה מדהימה, מול קבוצה שהיא הרבה מעל הליגה שלנו. ניקח את הדברים הטובים קדימה. הקהל מרגש אותנו מאוד, הוא יראה עוד משחקים טובים ותוצאות טובות".

"אני דווקא שמח מההגרלה שלנו", סיכם מימר. "חיפה מעל הליגה, אי אפשר לתאר אותה אחרת, ועדיין עמדנו טוב במשך הרבה דקות. זה נותן לי תקווה לעתיד, אני מאמין שיהיה לנו עתיד ורוד".

מאמן בני סכנין שרון מימר. דני מרון
זועם. מימר/דני מרון

בירם כיאל אמר: "סכנין של העונה שעברה נלחמה על חייה והיום באה ונתנה פייט נגד האלופה - זה הכבוד הכי גדול. ההפסד מאכזב, אבל ראינו שיש פה קבוצה חזקה. אני חושב שקל לשרוק נגדנו. גם בגול השני... השוער שלנו הוציא כדור החוצה והם לא החזירו את הכדור. אין לי מילים, מגיע למכבי חיפה מברוק על הניצחון, אבל לא חשבתי שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully