וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן יותר, חכם יותר, קטלני יותר: אנגליה מתוודעת לרונאלדו החדש

הפרשנים מנתחים את הבכורה המחודשת של הכוכב הפורטוגלי ביונייטד, מתלהבים מהרעב הבלתי נגמר ומחכמת המשחק שרכש לאורך השנים, אבל מזהירים: זה עלול להיגמר כמו אצל הגלאקטיקוס

מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל. תקציר המשחק/ספורט 1

באנגליה מבינים: כריסטיאנו רונאלדו אולי לא מהיר וזריז כפי שהיה בקדנציה הקודמת במנצ'סטר יונייטד, אבל הוא עדיין רעב כמו פעם, ובגיל 36 הוא גם חכם יותר מתמיד. בבוקר שאחרי הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי השדים האדומים, בה כבש צמד והוביל את הקבוצה ל-1:4 מרשים על ניוקאסל, הפרשנים בממלכה לומדים להכיר את רונאלדו החדש.

"התנועה שלו הייתה פשוט מרהיבה, פנומנלית", אמר פרשן "סקיי" פול מרסון. "אמנם השער הראשון שכבש היה בזכות שגיאה של השוער, אבל אם יש מישהו שיהיה במקום הנכון כדי לנצל אותה, זה הוא. הוא לא הולך לרדוף אחרי בלמים ולעשות יותר מדי הגנה, אבל התנועה שלו פשוט מדהימה. הוא לא אותו שחקן שהיה בקדנציה הקודמת, אבל עד היום הוא חיית רחבה, והתנועה שלו פשוט מפחידה. הוא ברמה אחרת".

גם אלן שירר שפירשן את המשחק ל-BBC, הסיר את הכובע בפני רונאלדו למרות אהדתו הידועה לניוקאסל. "הוא העניש אותנו פעם אחר פעם. לפעמים אתה פשוט צריך לעמוד ולהריע. רונאלדו עושה את זה במשך כל כך הרבה זמן, והוא היה פשוט פנומנלי היום. חייבים לכבד אותו על איך שהוא ממשיך וממשיך, לא שבע לרגע. אי אפשר לראות את הסוף שלו באופק".

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער בהופעת הבכורה. רויטרס
גרסה אחרת, ולא פחות טובה. רונאלדו/רויטרס

גם מאמן ניוקאסל סטיב ברוס הילל את רונאלדו ואמר ש"אם יש כוכב על אחר מכולם, זה חייב להיות הוא. עם כל מה שהוא עשה וכל מה שהשיג בקריירה, לראות אותו היום מקרוב היה חוויה אדירה".

מצד שני, באנגליה גם מזהירים מחוסר איזון בהתקפה של יונייטד, שכוללת כעת שורה של כוכבים שחלקם עלולים לדרוך אל האצבעות של כמה מהפועלים השחורים היעילים של הקבוצה.

"יונייטד הנוכחית גורמת לך להיזכר בגלאקטיקוס המקוריים", ציינו בטור פרשנות ב"דיילי מייל". קלוד מקללה שהיה עמוד תווך בקבוצה שילם מחיר כדי שיוכלו לשלב את רונאלדו הברזילאי, את זידאן, פיגו, בקהאם. באופן מפתיע, ריאל הזו לא זכתה באף תואר יחד. כדי לא לשחזר את זה, יונייטד חייבת למצוא את הנוסחה לשמור על הקבוצה מאוזנת".

* ניתן לעקוב אחרי מנצ'סטר יונייטד בערוץ המועדון, אפיק 66 ב-YES.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully