וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לרונאלדו בבכורה, מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל

עודכן לאחרונה: 11.9.2021 / 21:13

צפו בבכורה החלומית: 12 שנים אחרי משחקו האחרון בקבוצה, רונאלדו חגג פעמיים (45+2 ו-62). פרננדש (81) ולינגארד (92) השלימו, מאנקיו (56) קבע שוויון זמני מפתיע

מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל. תקציר המשחק/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו לא יכול היה לדמיין קאמבק חלומי שכזה. הכוכב הפורטוגלי ערך הערב (שבת) הופעה בכורה מחודשת במדי מנצ'סטר יונייטד אחרי 12 שנה, ונראה כאילו מעולם לא עזב. צמד של CR7 בתוספת שערים נהדרים של חברו לנבחרת ברונו פרננדש ושל ג'סי לינגארד העניקו לשדים האדומים ניצחון 1:4 מרשים על ניוקאסל באולד טראפורד הגועש, שהתרגש יחד עם הבן האובד וראה את הקבוצה עולה לפסגה בפרמיירליג עם הצגה שמשאירה טעם של עוד.

גם שלט מחאה אווירי נגד רונאלדו זכר לפרשת האונס בה היה מעורב לא קלקל את החגיגה בתיאטרון החלומות. רונאלדו נראה חד, נחוש ורעב, ובגיל 36 הפך לכובש הצמד השני הכי מבוגר בתולדות יונייטד. זה התחיל עם טעות של שוער ניוקאסל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ונמשך עם סיומת מרשימה בדקה ה-62 שסחטה דמעות מאימו ביציע, אחרי שוויון זמני מפתיע של חאבייר מאנקיו (56). אחרי השער השני של רונאלדו, יונייטד סוף סוף השתחררה וסגל הכוכבים של אולה גונאר סולשיאר החל להראות את הכישרון העצום שטמון בו, כולל בשחקני הספסל.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם ברונו פרננדש. רויטרס
חזרה מרגשת, ופורה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

גם המחאה האווירית לא קלקלה את החגיגה

ברונו פרננדש קבע 1:3 עם בעיטה מצוינת מרחוק בדקה ה-81, ואת החגיגה השלים ג'סי לינגארד בדקה ה-92 אחרי מהלך קבוצתי יפהפה. יונייטד עולה למקום הראשון בליגה עם 10 נקודות בארבעה מחזורים, ואם רונאלדו ימשיך להיראות ככה, היא בהחלט יכולה לפנטז על אליפות.

מנגד, ניוקאסל שמרה על הרצף הלא מחמיא באולד טראפורד, האצטדיון בו לא ניצחה מאז דצמבר 2013. המגפייז עדיין עם ניצחון אחד בלבד העונה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
ברוך שובך. רונאלדו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: מנצ'סטר יונייטד שלטה בדקות הראשונות, אבל על ההתקפה הראשונה הייתה חתומה ניוקאסל. אלן סה מקסימה פרץ באגף ובעט מקצה הרחבה חלש החוצה.

דקה 9: ניסיון הבקעה ראשון של כריסטיאנו רונאלדו, אבל הבעיטה שלו ברגל שמאל מזווית קשה הלכה החוצה.

דקה 11: הלחץ גובר. רונאלדו במבצע יחיד יפה היתל בשני שחקני הגנה ובעט ברגל שמאל לרשת החיצונית.

דקה 19: פרננדש הגביה קרן שהגיע היישר לראש של רפאל וראן. הנגיחה של הבלם הצרפתי עברה ליד הקורה.

דקה 31: הלחץ של יונייטד נמשך. הארי מגווייר הגיע לכדור קרן ונגח לידיים של וודמן.

דקה 45+1: גול! הרגע הגדול של רונאלדו. גרינווד בעט מזווית אלכסונית למסגרת, וודמן השמיט ברשלנות והכוכב הפורטוגלי גלגל מקרוב את ה-0:1 של יונייטד. משחק הקאמבק כבר הוכתר בהצלחה.

שחקני ניוקאסל חוגגים עם חאבייר מאנקיו. רויטרס
יונייטד יצאה קדימה והופתעה. ניוקאסל חוגגת/רויטרס

דקה 56: גול! 1:1 מפתיע באולד טראפורד. יונייטד יצאה קדימה והפקירה את ההגנה, ניוקאסל ניצלה זאת עם מתפרצת מושלמת שהסתיימה בשער של חאבייר מאנקיו.

דקה 62: גול! הבכורה החלומית של רונאלדו נמשכת. לוק שואו הוביל מתפרצת מסחררת ומצא את הפורטוגלי, שבעט בשמאל בין הרגליים של וודמן וקבע 1:2 ליונייטד.

דקה 62: רונאלדו הפך למבוגר אי פעם שכובש צמד בפרמיירליג מאז גרהאם אלכסנדר מברנלי שכבש צמד מול האל באפריל 2010, בעודו בן 38.

אימו של רונאלדו הגיבה בדמעות ביציע לשער השני של בנה

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער בהופעת הבכורה. רויטרס
מכונה. רונאלדו/רויטרס

דקה 81: גול! חגיגה של יונייטד. ברונו פרנדדש נשאר בלתי מכוסה מ-22 מטר ובעט בעוצמה לרשת הגבוהה. 1:3, האולד טראפורד בטירוף.

דקה 90+2: גול! החגיגה הושלמה עם מבצע קבוצתי נפלא. פוגבה העביר פס עומק חכם, מרסיאל פתח רגליים והשאיר ללינגארד, שבעט מ-11 מטר בעוצמה לרשת. 1:4 ליונייטד.

בראשון: לידס יונייטד - ליברפול (18:30, ספורט2)

בשני: אברטון - ברנלי (22:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully