וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד בטירוף רונאלדו, סולשיאר: "היו הרבה ציפיות, ועמדנו בכולן"

עודכן לאחרונה: 11.9.2021 / 21:41

בכורה אגדית לשחקן אגדי: רונאלדו כבש צמד ב-1:4 של יונייטד על ניוקאסל ועשה עוד היסטוריה, התמונה של אמא שלו ריגשה את אנגליה, אבל לא הכול עבר חלק. סולשיאר: "זה היה יום שנועד להנאה עבור כולם". רונאלדו: "בגלל זה קוראים לאצטדיון תיאטרון החלומות"

כריסטיאנו רונאלדו כובש צמד בבכורה במדי מנצ'סטר יונייטד מול ניוקאסל/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו בא לעבודה. למרות כל הלחץ, על אף שכל העיניים עליו והציפיות בשמים, למרות שהוא כבר בן 36 ורבים טענו שהוא מעבר לשיאו וכבר לא יוכל לשחזר את ימיו הגדולים בפרמיירליג - רונאלדו פתח היום (שבת) בהרכב של מנצ'סטר יונייטד מול ניוקאסל, וראו זה פלא: הכוכב הפורטוגלי כבש צמד והוכיח שעדיין יש לו את זה, ובגדול, במהלך הניצחון 1:4 של קבוצתו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער בהופעת הבכורה. רויטרס
עם כל הלחץ, עם כל הציפיות. רונאלדו/רויטרס

צפו בתקציר המלא

מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל. תקציר המשחק/ספורט 1
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער בהופעת הבכורה. רויטרס
פשוט מדהים. רונאלדו/רויטרס

את השער הראשון שלו הוא כבש בדחיקה מקרוב (45+2), כשהוא כמו תמיד נמצא במקום הנכון כדי לכבוש. אחרי שניוקאסל השוותה ל-1:1 ונדמה היה שהאורחים הורסים לכריסטאנו את החגיגה, יונייטד יצאה להתקפה מהירה, רונאלדו קיבל כדור ברחבה ובבעיטה חדה הכניע את פרדי וודמן (62) כדי לקבוע 1:2 יקר. זה נגמר בניצחון 1:4 ליונייטד, אך לכולם ברור מי גיבור הניצחון, ומהו הסיפור של היום באנגליה.

ואומנם רונאלדו כבר עבר כל כך הרבה דברים בקריירה, שבר שיאים וזכה באין ספור תארים קבוצתיים ואישיים, ובכל זאת אמא שלו דולורס נראתה נרגשת ביציע, כשהיא ממש מתייפחת מהביצועים של הבן שלה. אפילו פאבל נדבד, סגן נשיא יובנטוס, התראיין בשידור ישיר בטלוויזיה האיטלקית, כשהתבשר ששחקן הקבוצה לשעבר כבש צמד. "מה, הוא שוב כבש?", אמר נדבד על רונאלדו, "האמת, אני כבר לא מופתע".

אגב, לא הכל עבר חלק מבחינת רונאלדו: במהלך היום עבר מעל אצטדיון אולד טראפורד מטוס שעליו שלט שמביע תמיכה באישה שטוענת שכריסטיאנו אנס אותה, עם הכיתוב "אנחנו מאמינים לקתרין מאיורגה". כזכור, מאיורגה טענה שרונאלדו אנס אותה במלון בלאס וגאס ב-2009, אבל הרשויות בארה"ב החליטו שלא יוגש נגדו כתב אישום.

שלט מחאה נגד שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. מתוך BBC, צילום מסך
לא שוכחים. שלט התמיכה במאיורגה/צילום מסך, מתוך BBC

אולה גונאר סולשיאר, מאמן יונייטד, הודה שהוא לא שקל בכלל להותיר את רונאלדו על הספסל. "לא", ענה הנורבגי כשנשאל על הנושא, "ברור שלא. זו המהות של רונאלדו. זה היה יום שנועד להנאה עבור כולם". על הניצחון אמר המאמן: "כשאתה מנצח, אתה נהנה. כשאתה רואה אוהדים צוהלים, אתה נהנה. היו הרבה ציפיות היום, ועמדנו בכולן. כריסטיאנו הפך לסקורר פנטסטי. היה לו משחק טוב מאוד, הוא נכנס והשתלב היטב". סולשיאר הוסיף ש"מוקדם מדי לחזות איפה נסיים את העונה, חייבים להיות עקביים. האווירה פה השתנתה. תחשבו איך היה כאן לפני כמה חודשים. ככה אוהדי מנצ'סטר יונייטד צריכים להרגיש".

סולשיאר אף הוסיף: "אני כל כך שמח בשבילו, כל כך שמח עבור הקבוצה, עבור האוהדים, אפשר להרגיש את האווירה מאז שכריסטיאנו חתם, וזה בקלות יכול היה להפוך לאנטי קליימקס בגלל הציפיות, אבל הוא סיפק את הסחורה, שוב... זה מרגיש כמו הימים ההם, למען האמת, וזה מיוחד, כי כריסטיאנו הוא שחקן מיוחד, שחקן מיוחד בהיסטוריה של המועדון, והעובדה שהוא חזר לכאן רק מראה את האהבה שלו למועדון, וכמובן שהאוהדים אוהבים אותו גם.

"לאורך השנים הוא התפתח לשחקן הרבה יותר טוב מאשר כשהוא היה כאן. אנחנו לא עומדים להשתמש בו כשחקן מטרה, הוא אוהב לנדוד על המגרש, לבוא מהצדדים... הוא מרגיש את הרגעים הגדולים ונכנס לרחבה, ואני חושב שהיה לו משחק טוב, בוגר מאוד. הוא היה יעיל מאוד עם הכדור".

ברונו פרננדש אמר אחרי הניצחון: "היה כמעט מושלם, אם לא היינו סופגים. אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה ומהיכולת, גם האווירה מצוינת". על רונאלדו: "כולם יודעים בשביל מה הביאו לפה את כריסטיאנו רונאלדו למועדון, ואנחנו שמחים מאוד שהוא פה. הדבר הכי חשוב, והוא גם יאמר, זה התוצאה של הקבוצה. שחקנים טובים תמיד יכולים להסתדר".

אפילו מאמן ניוקאסל סטיב ברוס ידע להחמיא לרונאלדו בסיום, כשנשאל על השערים שקבוצתו ספגה: "זה אינסטינקט של סקורר, רונאלדו היה שם כדי לכבוש. אם יש פה סופרסטאר אחד אמיתי בינינו, זה הוא".

רונאלדו עצמו כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "החזרה שלי לאולד טראפורד הייתה רק תזכורת קלה מדוע האצטדיון הזה מכונה תיאטרון החלומות. מבחינתי, זה תמיד היה מקום קסום, שבו אתה יכול להשיג כל דבר שאליו אתה מכוון. לצד חבריי לקבוצה והתמיכה האדירה מהיציעים, אנחנו מצפים לדרך שלפנינו בביטחון ובאופטימיות, בתקווה שכולנו נחגוג יחד בסיום. גאה לחזור למנצ'סטר יונייטד ולשחק שוב בפרמיירליג, אבל מעל לכל, שמח לעזור לקבוצה! קדימה שדים!".

המספרים

* רונאלדו הפך לכובש הצמד המבוגר ביותר בפרמיירליג מאז גרהאם אלכסנדר שהרשית פעמיים מול האל כשחקן ברנלי באפריל 2010, כשהיה בן 38 ו-182 ימים.

* רונאלדו הפך לכובש הכי מבוגר ביונייטד בפרמיירליג מאז ריאן גיגס בפברואר 2013 (אז היה בן 39). רק גיגס ופול סקולס כבשו בגיל מבוגר יותר במשחק פרמיירליג של השדים האדומים.

* בסך הכל, חלפו 12 שנים ו-124 ימים מהשער הראשון של רונאלדו הערב לבין השער הקודם שלו בפרמיירליג. זו ההמתנה השנייה הכי ארוכה אי פעם בליגה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully