וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן וזאביצר יפגשו את האקסית, דאבור יפתח נגד מיינץ?

שבת בגרמניה: מאמן באיירן מינכן והרכש הטרי יתארחו אצל קבוצתם לשעבר, שתנסה לעצור את לבנדובסקי אחרי פתיחה רעה לעונה. הישראלי והופנהיים יקוו לחזור לנצח, דורטמונד תצא ללברקוזן

תקציר: כל השערים ממשחקי מוקדמות המונדיאל באירופה, 7 בספטמבר/ספורט1

אחרי פגרת הנבחרות, הליגה הגרמנית תחזור לפעילות מחר (שבת) עם שישה משחקים, כולל המפגש המרתק בין ר.ב. לייפציג לבאיירן מינכן. בנוסף, בורוסיה דורטמונד תתארח אצל באייר לברקוזן והופנהיים של מונס דאבור תנסה לחזור לנצח במשחק ביתי נגד מיינץ.

באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד (16:30, משולב בספורט3)

המארחת עדיין לא הפסידה העונה ובשני המחזורים האחרונים היא כבשה רביעיות נגד מנשנגלדבאך ואאוגסבורג, בניצחונות שהציבו אותה במקום השני בטבלה. צ'ארלס אראנגיס הצ'יליאני ואקסקיאל פלאסיוס הארגנטינאי צפויים להיעדר בשל המחויבות שלהם לנבחרותיהם, כשגם החלוץ לוקאס אלאריו כנראה יחמיץ את המשחק כיוון שרק התאושש מפציעה. בצד השני, הצהובים-שחורים מגיעים אחרי ניצחון דרמטי 2:3 על הופנהיים, אך כבר הספיקו לשמוט נקודות העונה בהפסד לפרייבורג למרות שארלינג הולאנד בכושר לוהט ורשם עד כה שלושה שערים ושלושה בישולים. ג'יו ריינה חזר פצוע מנבחרת ארצות הברית ולכן יוליאן בראנדט עשוי לפתוח בהרכב של מרקו רוזה, שיחסר את מאטס הומלס הסובל מפציעה בברכו ואת אמרה צ'אן שמתמודד עם בעיות בשריר.

ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד חוגג. רויטרס
פתח את העונה בסערה. הולאנד/רויטרס

הופנהיים - מיינץ (16:30, משולב בספורט3)

מונס דאבור בכושר מצוין וכבש בכל שלושת משחקיו האחרונים: שער דרמטי שלו כמעט חילץ נקודה נגד דורטמונד, בעוד שניים נוספים סייעו לנבחרת ישראל לנצח את איי פארו ואוסטריה, כך שהמאמן סבסטיאן הנס בהחלט עשוי לשקול את הצבתו של החלוץ הישראלי בהרכב, לאחר שדאבור זכה למנוחה ולא שותף במשחק נגד דנמרק. עד כה, הופנהיים צברה רק ארבע נקודות מתשע אפשריות. מיינץ, מצדה, פתחה את העונה יחסית מצוין, עם ניצחון מפתיע נגד לייפציג ו-0:3 גדול על גרויטר פירת במחזור הקודם.

מונס דאבור, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
כבש בשלושת משחקיו האחרונים. דאבור/ברני ארדוב

ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן (19:30, ספורט2)

אחרי שעבר משורות ה"שוורים" לבוואריה, מרסל זאביצר עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי באיירן מינכן דווקא נגד קבוצתו לשעבר. לאחר המעידה נגד מנשנגלדבאך במחזור הפתיחה, האלופה נכנסה לקצב ויצאה לפגרה עם 0:5 מוחץ על הרטה ברלין, שהגיע אחרי 0:12 (!) על ברמר בגביע הגרמני. רוברט לבנדובסקי ממשיך לחורר רשתות וכבר עומד על חמישה שערים העונה, ג'מאל מוסיאלה מרשים בכל משחק וכמעט הדיח סופית את לירוי סאנה מההרכב ויוליאן נאגלסמן יקווה שהקבוצה שלו תמשיך בכושר הטוב נגד האקסית שלו, שהייתה הקבוצה האחרונה שמנעה מבאיירן לכבוש במשחק ליגה - ב-9 בפברואר 2020. בנז'מן פבאר שב לאימונים אך לא צפוי לפתוח, בניגוד ללוקאס הרננדז שככל הנראה ימלא את מקומו של אלפונסו דייויס אם האחרון לא יהיה כשיר לחלוטין.

לייפציג, שכבר הפסידה פעמיים העונה - נגד מיינץ ו-וולפסבורג - וצברה רק שלוש נקודות, רשמה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז שעלתה לבונדסליגה. המאמן ג'סי מארש עשוי להעניק את חולצת ההרכב לקונרד לאימר על חשבונו של טיילר אדאמס שערך שלוש הופעות מלאות בנבחרת ארה"ב בפגרה, כאשר גם אנחליניו שהתאושש מפציעה אמור לפתוח. דני אולמו, שנח מאז חזרתו מקיץ עמוס בנבחרת ספרד, ישוב ל-11 של לייפציג. אנדרה סילבה, שהצטרף לקבוצה הקיץ, יקווה לכבוש לראשונה לרשתה של באיירן מינכן.

משחקים נוספים:

פרייבורג - פ.צ. קלן (16:30)
גרויטר פירת - וולפסבורג (16:30)
אוניון ברלין - אאוגסבורג (16:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully