וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דאבור הג'וקר של הופנהיים, אבל גם הוא לא הצליח למנוע מהולאנד לחגוג"

אחרי הדרמה הגדולה בסיום, בגרמניה לא שכחו את החלוץ הישראלי שבסופו של דבר ראה את הנורבגי קובע 2:3 דרמטי: "דורטמונד לא ראויה לענק כמוהו. ב-2022 הוא ייפטר ממנה"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 2:3/ספורט1

המחזור השלישי בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם דרמה אדירה בזיגנל אידונה פארק, שם בורוסיה דורטמונד הכניעה 2:3 את הופנהיים של מונס דאבור. הישראלי כבר חשב שהוא סוחט נקודה לזכות הקבוצה שלו כשאיזן את התוצאה בדקה ה-90, אלא שאז הופיע החלוץ הלוהט ביותר באירופה - ארלינג הולאנד, מי אם לא הוא, וכבש שער ניצחון בתוספת הזמן.

דורטמונד כבר מעדה במחזור הקודם עם הפסד לפרייבורג בחוץ ולא הייתה יכולה להרשות לעצמה איבוד נקודות נוסף, בטח לא לעיני 25,000 אוהדים משולהבים באצטדיונה הביתי, כך שהנורבגי בהחלט מנע את תחילתו של מיני-משבר כבר בשלב מוקדם של העונה. בחמשת משחקי הבית האחרונים של דורטמונד בליגה הגרמנית, הולאנד רשם לא פחות משבעה שערים וארבעה בישולים ומאז מעברו לשורות הצהובים-שחורים בינואר 2020, רק רוברט לבנדובסקי כבש יותר ממנו בחמש הליגות הבכירות באירופה.

"הוא פשוט מכונה. אין לי מילים לתאר עד כמה הוא טוב ואיזה בחור טוב הוא. הוא ראוי לכל מה שהוא מקבל", כך הגיב ג'וד בלינגהאם לערב נוסף שבו החלוץ גבה הקומה הושיע את דורטמונד. "הופנהיים עשתה לנו הרבה בעיות וספגנו פעמיים, אבל הראנו אופי, שזה משהו שמבקרים אותנו הרבה עליו. חזרנו וניצחנו את המשחק". בלינגהאם בן ה-18, אגב, הבקיע לראשונה במשחק ביתי מאז שעבר למחזיקת הגביע הגרמני.

"אפילו הג'וקר של הופנהיים, מונס דאבור שהבקיע ממש ברגע האחרון, לא הצליח למנוע את החגיגות של הולאנד הבלתי עציר", נכתב ב-CZ הפופולרי.

שחקן הופנהיים מונס דאבור. Lukas Schulze, GettyImages
שער חשוב שלו לא מנע הפסד. דאבור/GettyImages, Lukas Schulze
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Lukas Schulze, GettyImages
"פשוט מכונה". ארלינג הולאנד/GettyImages, Lukas Schulze

ובחזרה להולאנד. בזמן שב"בילד" היללו את החלוץ, על קבוצתו נכתב: "מה הטעם בכך שמחלקת הסקאוטינג צדה כישרונות בלי סוף, אם הקבוצה ממשיכה לשמוט נקודות במשחקים קלים? ככה דורטמונד לא תהפוך לאלופה. דורטמונד כלל לא ראויה לענק כמו הולאנד. הנורבגי השאפתני מכוון לזכות בתארים והוא לא במצב רוח למקום שני. ב-2022 הוא יעזוב וייפטר מהם".

דבר אחד שסגנית האלופה כן יכולה לשאוב עידוד ממנו, הוא שבכל אחד מששת המשחקים האחרונים בבית בבונדסליגה היא כבשה לפחות שני שערים. ובכל הנוגע לציד הכישרונות הצעירים - אין ספק שבגזרה הזו דורטמונד יודעת מה היא עושה: הכובש הראשון שלה אתמול, ג'ובאני ריינה, גם הוא בן 18 (9 חודשים ו-14 ימים), הפך לשחקן הכי צעיר בתולדות הליגה הגרמנית שמגיע ל-50 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully