וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי קרוב לשיא נוסף של מולר, זאביצר בדרך לבאיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 8:28

הפולני עומד על 13 משחקים רצופים עם שער בבונדסליגה ורחוק עוד שלושה מהחלוץ האגדי: "אני לא חושב על שיאים", אמר לאחר ה-0:5 על הרטה. סוכמה העברתו של האוסטרי לאלופה

באיירן מינכן - הרטה ברלין 0:5/ספורט1

לאחר תקופת הכנה פושרת ואיבוד נקודות במחזור הפתיחה של הבונדסליגה, נראה שבאיירן מינכן חזרה להיות הקבוצה שהתרגלנו אליה בשנתיים האחרונות. אם את ה-0:12 בגביע הגרמני ביום רביעי האחרון אפשר היה לייחס לכך שברמר הצנועה עמדה מנגד, הפעם זו כבר הייתה הרטה ברלין שספגה 0:5 מהאלופה במסגרת הליגה אתמול (שבת), כאשר רוברט לבנדובסקי שוב להט וכבש שלושער. תומאס מולר רשם שער ובישול וג'מאל מוסיאלה, הכוכב העולה של הבווארים, הבקיע גם הוא.

לבנדובסקי, שעומד כבר על חמישה שערי ליגה, קבע שיא אישי חדש כשמצא את הרשת זה המשחק ה-13 ברציפות שלו במסגרת זו ואם יכבוש בשלושת המשחקים הבאים, הפולני ישווה את שיאו של גרד מולר. החלוץ, שרשם את משחקו ה-15 בקריירה עם שלושה שערים ומעלה בבונדסליגה, חצה את רף 300 השערים במדי באיירן מינכן בכל המפעלים. כל זאת במשחק שהתחיל עם קבלת פרס שחקן השנה בליגה הגרמנית.

לבנדובסקי רחוק שלושה משחקים משיאו של מולר

"אני לא חושב על שיאים, רק מרוכז במשימות שלי בכל משחק. כשהקבוצה משחקת טוב, אני נשכר מזה", אמר לבנדובסקי. "הכושר שלי? יש לזה הרבה סיבות. אני תמיד רעב, מרגיש טוב, הרבה יותר טוב מאשר לפני כמה שנים. אני עדיין רוצה להשתפר". הפולני התייחס גם לשערו של מולר: "לפעמים הראשון הכי חשוב. ראיתי שתומאס רץ מאחוריי, הוא ביקש את הכדור אבל גם הרגשתי אותו. זו הייתה מחוות תודה קטנה לתומאס על כל הבישולים שלו".

"הוא שחקן כל כך טוב בין הקווים, לא שחקן מטרה קלאסי. הוא מאוד גמיש, הוא תמיד רוצה לכבוש שערים. 'לבי' גם מקשיב ומנסה ליישם המון דברים, הוא פתוח לדיונים", החמיא המאמן יוליאן נאגלסמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
עוד ניצחון מוחץ. שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

בינתיים, אחרי שבאיירן מינכן החתימה את דאיו אופמקאנו עוד במהלך העונה שעברה, מסתמן שחיזוק נוסף מר.ב לייפציג בדרך לבוואריה: על פי הדיווחים, מרסל סביצר יצטרף לאלופה, שתשלם לקבוצתו לשעבר של נאגלסמן בין 16 ל-18 מיליון יורו. אם וכאשר יגיע, הופעת הבכורה של סביצר צפוי להיות - ניחשתם נכון - נגד אותה לייפציג ב-11 בספטמבר.

המנהל המקצועי חסן סאילמידצ'יץ' אישר בפני "סקיי" כי באיירן מנהלת מגעים לצירופו של הקשר האוסטרי, אך נאגלסמן לא חשף יותר מדי בעניין: "אין לי שום ציפיות, כך שאין לי גם ממה להתאכזב. אם יהיה לנו משהו להודיע, נודיע אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully