וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' סירבה להחזיר את איברהימוביץ': "חשש מיחסיו עם ניימאר"

הענק השבדי צפוי לפתוח בשבוע הבא את עונת 2021/22 אחרי שהתאושש מפציעה, בצרפת דווח שהוא קיווה לשוב לעיר האורות: "פוצ'טינו הטיל וטו"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

חלון ההעברות כפי שהיה לפריז סן ז'רמן בקיץ האחרון, זה בהחלט מחיזה נדיר. סגנית אלופת צרפת לא רק הצליחה לשים את ידה על ליאונל מסי, אלא גם על סרחיו ראמוס, השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה, המגן אשרף חכימי, ג'ורג'יניו ויינאלדום המגנים דנילו פריירה ונונו מנדש, אבל מסתבר שהיה עוד כוכב אחד גדול שרצה להצטרף.

זלאטן איברהימוביץ'. MIGUEL MEDINA, GettyImages
פריז סן ז'רמן סירבה להחזירו. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages, MIGUEL MEDINA

לפי כתבה שפורסמה בעיתון "לה פריזיאן", מי שקיווה לשוב לעיר האורות הוא לא אחר מאשר זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ בן ה-39 של מילאן, ששיחק בקבוצה מ-2012 ועד 2016, זכה בארבע אליפויות וכבש 156 שערים ב-180 הופעות והיה מלך שערי המועדון בכל הזמנים עד שעקף אותו אדינסון קבאני, ביקש מסוכנו, מינו ראיולה, לדון עם לאונרדו וראשי פריז סן ז'רמן על חזרה אפשרית שלו לקבוצה הקיץ, אולם נתקל בסירוב.

עוד נטען כי מי שהטיל וטו על חזרתו של הענק השבדי הוא דווקא המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, שהבהיר כי לאיברהימוביץ' אין מקום בתוכניות המקצועיות שלו. בנוסף, לפי הדיווח, נטען שבצוות המקצועי חוששים שהיחסים בין ניימאר וזלאטן איברהימוביץ' - שבעברו טען כי אם ישוב לפריז, הוא יעשה זאת כדי "לשוב להיות הבוס" - עלולים לעלות על שרטון במהרה ולפגוע בקבוצה.

שחקן פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
בגלל ניימאר? זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

בסופו של דבר נשאר זלאטן איברהימוביץ' במילאן והוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו העונה ביום ראשון נגד לאציו, אחרי שהתאושש מפציעה בברכו שהשביתה אותו מאז חודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully