וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "אם אחזור לפריס סן ז'רמן, זה כדי להיות הבוס"

הכוכב השבדי סיפק פנינים בראיון ל"ל'אקיפ": "הם רוצים שאחזור. כדי לעשות מה? מה שארצה. בזכותי הם ראו משהו שלא היה שם מעולם"

עריכת וידאו: מתן חדד

כאשר זלאטן איברהימוביץ' עזב את פריס סן ז'רמן ב-2016, נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי אמר שהשבדי יוכל לחזור בכל עת אשר יחפוץ. בראיון למגזין "ל'אקיפ", אחרי שהבהיר השבוע כי בכוונתו להמשיך בלוס אנג'לס גלקסי אם הקבוצה תתמודד על התואר ב-MLS, התייחס זלאטן לאפשרות שיחזור בעתיד לעיר האורות.

"בפ.ס.ז', אגב, רוצים שאבוא לעבוד במועדון", אמר החלוץ השבדי בן ה-37 וכהרגלו עשה את זה עם אותה יהירות מפורסמת. "בתור מה? בתור מה שארצה, אני אעשה מה שאחליט. אם אני חוזר לפ.ס.ז', זה כדי להיות הבוס".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
"פוטבול ליקס": המדיניות הגזענית של פריס סן ז'רמן בהחתמת צעירים
בדרך לקאמבק? דיווחים באנגליה על חזרה אפשרית של זלאטן למנצ'סטר יונייטד

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן נפרד מהאוהדים. AP
מתגעגעים אליו בפריס. זלאטן איברהימוביץ' במשחק הפרידה ב-2016/AP

זלאטן שחרר השבוע את ספרו החדש "אני כדורגל" ואישר בראיון את מה שנכתב שם, בעיקר את העובדה שלא רצה לעזוב את מילאן ב-2012. "במילאן החזרתי לעצמי את הכושר ואת חדוות המשחק, גם המשפחה שלי הייתה מאושרת. אז כן, לא רציתי לעזוב הכול ולעבור. אבל אני שמח מאוד שהגעתי לפריס, ופ.ס.ז' שמחה מאוד שאני הגעתי כי איתי כולם בפריס ראו משהו שהם מעולם לא ראו לפני כן".

באוטוביוגרפיה שלו כתב זלאטן על המעבר ב-2012: "מינו ראיולה אמר לי שלאונרדו יתקשר. חשבתי: לאונרדו? ואז הבנתי: לאונרדו, המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז'. אמרתי לו: 'תקשיב, אני לא אענה, גליאני הודיע לי שהם לא ימכרו אותי'. מינו ענה: 'כן, אני יודע'. כשדיברתי איתו שוב, אמרתי לו שאנחנו צריכים להקשות את המשא ומתן, רציתי לגרום להם להגיד 'טוב, אתם מגזימים, זה מספיק'. אז אמרתי למינו להוסיף כל מני דברים וסימנתי אותם אחד אחרי השני. כשיצאנו, אמרתי לאשתי הלנה שהם בחיים לא ייענו לדרישות האלה, אין סיכוי שזה יקרה. אחרי 20 דקות, מינו התקשר אליי ואמר: 'קיבלת את כל מה שביקשת'".

זלאטן נרכש בסופו של דבר בסכום המוערך בכ-20 מיליון יורו, שיחק ארבע שנים במדי פ.ס.ז' והפך למלך שעריה בכל הזמנים, עד שאדינסון קבאני עקף אותו. הוא כבש 156 שערים ב-180 משחקים בכל המסגרות וזכה פעמיים בטרבל הצרפתי. סך הכול היו לו ארבע אליפויות, שני גביעים ושלושה גביעי ליגה, אליהם הוסיף עם הקבוצה מהבירה גם שלוש זכיות באלוף האלופים.

עוד באותו נושא

"פוטבול ליקס" חושפים: הדרישות המופרזות של קיליאן אמבפה מפריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully