וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ניצחונות משיא הזכיות: דג'וקוביץ' עלה לחצי הגמר בארה"ב

בהעתק מדויק של גמר ווימבלדון, נולה מחק פיגור של מערכה מול ברטיני, ניצח 7:5, 2:6, 2:6, 3:6 והתקרב לתואר הגרנד סלאם ה-21. זברב היריב בחצי הגמר. ההפתעות נמשכות בטורניר הנשים: סקארי הדיחה את פלישקובה

תקציר גמר טורניר סינסינטי 2021/ספורט1

הכרטיסים האחרונים לחצאי הגמר באליפות ארצות הברית חולקו הבוקר (חמישי). נובאק דג'וקוביץ' עשה עוד צעד גדול בדרך לתואר הגרנד סלאם ה-21 שלו, כשגבר על מתאו ברטיני. בחצי הגמר הוא יפגוש את סשה זברב שטייל מול לויד האריס. בטורניר הנשים ההפתעות נמשכו, כשמריה סקארי ואמה רדוקאנו קבעו מפגש בארבע הגדולות.

חצאי הגמר:

גברים

פליקס אוג'ר עליאסים (15, קנדה) - דניל מדבדב (2, רוסיה)

סשה זברב (4, גרמניה) - נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה)

נשים

ליילה פרננדס (73, ספרד) - ארינה סבאלנקה (2, בלארוס)

אמה רדוקאנו (150, בריטניה) - מריה סקארי (17, יוון)

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
ניצחון אופייני. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 1) - מתאו ברטיני (איטליה, 6) 7:5, 2:6, 2:6, 3:6

נולה ממשיך להתקרב בצעדי ענק אל עבר שיא הזכיות בגרנד סלאמים שיעמיד אותו על 21 תארים כאלה ויעזור לו לעקוף סופית את ענקי הענף רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. הבוקר הוא עשה את זה עם ניצחון אופייני, ששוב הראה את עצבי הברזל שלו: בשחזור מדויק של גמר ווימבלדון מחודש יולי, נקלע הסרבי לפיגור של מערכה מול היריב האיטלקי, אבל התעשת במהירות ושעט כל הדרך לניצחון 1:3 במערכות. שלוש וחצי שעות בדיוק לקחו לו כדי להשלים את המשימה ולחזור למעמד חצי הגמר בפלשינג מדו לראשונה מ-2018. ברטיני, מצידו, יסתפק בעוד פייט שנתן למחבט מספר 1 בעולם, לו נכנע בארבעת המפגשים האחרונים.

סשה זברב. TIMOTHY A. CLARY, GettyImages
לא התקשה יותר מדי, זברב/GettyImages, TIMOTHY A. CLARY

גברים

סשה זברב (גרמניה, 4) - לויד האריס (דרום אפריקה) 6:7, 3:6, 4:6

אחרי שדרס את יאניק זינר בשמינית הגמר, האלוף האולימפי התגבר גם על הדרום אפריקאי, שלראשונה בקריירה העפיל לשלב רבע הגמר של טורניר גרנד סלאם, אבל ב-2021 כבר ניצח את הטניסאים הטובים בעולם כגון רפאל נדאל, דומיניק תים וסטן ואוורינקה. זברב, שעשוי לפגוש את דג'וקוביץ' בקרב ענק בחצי הגמר, התקשה מאוד במערכה הראשונה ופיגר כבר 5:3 אחרי שנשבר, אך שבר בחזרה וניצח 6:8 בשובר השוויון. במערכה השנייה זברב שבר מיד ל-0:2 בדרך לניצחון. במערכה השלישית זברב כבר שמט יתרון של 0:4 ל-3:4, אבל שמר על קור רוח בדרך לניצחון שארך קצת יותר משעתיים.

אמה רדוקאנו טניסאית בריטית. TIMOTHY A. CLARY, GettyImages
חלפה גם על פני האלופה האולימפית רדוקאנו/GettyImages, TIMOTHY A. CLARY

נשים

בלינדה בנצ'יץ' (שווייץ, 11) - אמה רדוקאנו (בריטניה) 6:3, 6:4

מה תגידו על אמה רדוקאנו? הבריטית בת ה-18, שמדורגת 150 בעולם בזכות הגעתה לגמר בשיקגו, ממשיכה להדהים והפעם עם ניצחון על לא אחרת מאשר האלופה האולימפית המכהנת והשוויצרית שהייתה פייבוריטית ברורה במשחק הזה. השתיים הגיעו למשחק הזה אחרי שהן לא שמטו אף מערכה בטורניר, אבל הבריטית הוכיחה שהיא קורצה מחומר אחר ועמדה מנטאלית גם בשבירה מוקדמת במערכה הראשונה כדי לשבור פעמיים בחזרה ולנצח 3:6. במערכה השנייה רדוקאנו שברה ל-2:3 ושמרה על ההגשות שלה כדי לנצח את המשחק שארך כמעט שעה וחצי. רדוקאנו תמשיך במסע הקסום שלה כשתפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין קרולינה פלישקובה למריה סקארי.

הטניסאית היוונייה מריה סקארי חוגגת. רויטרס
היוונייה הראשונה בחצי הגמר בארצות הברית. סקארי/רויטרס

קרולינה פלישקובה (צ'כיה, 4) - מריה סקארי (יוון, 17) 6:4, 6:4

ההפתעות על המשטח הקשה בניו יורק נמשכות. הפיינליסטית מ-2016 ומי שהפסידה רק מערכה אחת בארבעת הסיבובים הקודמים, נכנעה למפגן סרבים מרשים של היוונייה בת ה-26 שפספסה רק 8 נקודות הגשה לאורך כל המשחק, כולל רצף של 22 נקודות מסרבים בדרך להופעה היסטורית של יוונייה בחצי הגמר בארצות הברית. בכך נמשכת הפריצה המעט מאוחרת של היוונייה, שעולה לחצי גמר גרנד סלאם שני בקריירה אחרי שהעפילה מוקדם יותר השנה לארבע הגדולות גם ברולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully