וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' מחמיא לברוקסבי: "היה טוב ממני במשך מערכה וחצי"

המדורג מספר 1 סיפר על הרגעים הקשים במערכה הראשונה, שהסתיימה ב-6:1 לאמריקאי בן ה-20: "הוא שיחק מושלם, אבל הגיעה הנקודה שאמרתי לעצמי 'תשיג אותו'"

נובאק דג'וקוביץ' משחק טניס עם בנו/מתוך טוויטר

דבר אחד זה לקחת מערכה לנובאק דג'וקוביץ ודבר אחר זה להביס את נובאק דג'וקוביץ' במערכה הראשונה. הלילה (בין שני לשלישי) פגש המדורג מספר 1 את ג'נסון ברוקסבי, האמריקאי בן ה-20 שמדורג במקום ה-99 בעולם, וספק אם האמין שיישבר על ידו כבר במשחקון ההגשה הראשון בדרך ל-6:1 מהדהד תוך חצי שעה בלבד.

זה לא סוד ש"נולה" מרבה להפסיד מערכה גם במשחקי גרנד סלאם, ואחרי ה-6:1 בפתיחה הוא התאושש במהרה, ניצח 3:6, 2:6, 2:6 את המערכות הבאות והבטיח את מקומו ברבע הגמר באליפות ארצות הברית - מרחק שלושה ניצחונות בלבד מהגרנד סלאם ה-21 שלו.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Sarah Stier, GettyImages
25 ניצחונות רצופים. נובאק דג'וקוביץ'/GettyImages, Sarah Stier

בסיום המשחק, הסרבי שיבח את ברוקסבי הצעיר: "הוא שיחק מושלם במערכה הראשונה, כל מה שהוא התכוון לעשות הוא עשה בצורה מושלמת. אני ניסיתי למצוא את הקצב שלי, ניסיתי לקרוא את המשחק, ניסיתי להבין היכן אני יכול לנצל מצבים ולהתחיל לתקוף כדי להעביר את המומנטום לצד שלי", אמר דג'וקוביץ' שבשבעה משחקים השנה כבר שמט מערכה.

בסופו של דבר, דג'וקוביץ' השתלט על המשחק: "במשך מערכה וחצי הוא שיחק טוב יותר, ואז הרגשתי שהגיעה הנקודה שבה אני אומר לעצמי 'אוקיי, עכשיו עכשיו תשיג אותו'. הוא התחיל להתקשות מבחינה פיזית, אני רציתי להוריד אותו וזה עבד". ברבע הגמר יפגוש דג'וקוביץ' את המדורג שישי, האיטלקי מתאו ברטיני.

עוד בוואלה!

אליפות ארצות הברית: דג'וקוביץ' יתמודד נגד ברטיני ברבע הגמר

לכתבה המלאה
נובאק דג'וקוביץ' וג'נסון ברוקסבי. Matthew Stockman, GettyImages
מערכה ראשונה מדהימה. דג'וקוביץ' מחמיא לברוקסבי/GettyImages, Matthew Stockman

ומה היה לברוקסבי הצעיר לומר אחרי ההתנסות מול דג'וקוביץ'? "יש לי רק דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. אני מאמין שאני יכול להתחרות עם כל שחקן בסבב. היה לי חשוב לפתוח חזק וזה בהחלט היה מיוחד מאוד, נהניתי מכל רגע. האווירה הייתה כפי שחלמתי עליה מאז שאני ילד קטן שצופה במשחקים בטלוויזיה וכעת אני חי אותה. אני מאוד נרגש ומצפה להמשיך לחוות רגעים כאלה. אני חושב שהוכחתי שאני יכול להתמודד עם כל אחד, על אף שפיזית, לצערי, היה לי קשה. אני במאה אחוז מאמין שבעתיד אוכל לנצח את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully