וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי הודה: "הם עלו עלינו בכל פרמטר" רוטנשטיינר: "שיעור כואב"

עודכן לאחרונה: 8.9.2021 / 0:57

ישראל סיימה מחזור משחקים עם קריסה בקופנהאגן. סולומון הודה: "הגול הראשון פירק אותנו". אלחמיד יחמיץ את סקוטלנד אחרי שספג צהוב מאוחר. זהבי: "קצת לא עמדנו על הרגליים"

תקציר: דנמרק - ישראל 0:5/ספורט1

ב-9 באוקטובר, בעוד חודש ויומיים, נבחרת ישראל תתארח אצל סקוטלנד למשחק במסגרת המחזור השביעי במוקדמות המונדיאל. שם, שוב פעם בהאמפדן פארק בגלזגו, כנראה שוב יוכרע מאבק, הפעם על המקום השני בבית ו'. בזה יעדיפו בנבחרת ישראל להתרכז הערב, ולא בתבוסה 5:0 לדנמרק.

הכחולים-לבנים הגיעו לקופנהאגן אחרי שני ניצחונות, כולל 2:5 גדול על אוסטריה, אבל לא היוו יריב לנבחרת שלפני כמה חודשים הגיעה עד חצי גמר יורו 2020. בסיכומו של עניין, ההכרעה כנראה עוברת למאבק עם סקוטלנד, אוסטריה נותרה מאחור ובשביל ישראל זו מחמאה גדולה.

החדשה הרעה מלבד התוצאה הערב, הייתה שחאתם עבד אלחמיד ספג כרטיס צהוב מאוחר (בדקה ה-89) שימנע ממנו לשחק בגלזגו בעוד חודש.

המאמן וילי רוטנשטיינר סיכם: "דווקא לאחר פתיחה טובה שלנו ו-28 דקות איכותיות, ספגנו שער שהיה יכול להימנע. דנמרק נבחרת מהצמרת העולמית וברמות האלה נענשים על כל טעות. זה היה שיעור כואב.

"ועדיין, שש נקודות מתוך תשע מציבות אותנו בעמדה טובה להמשיך במאבק. יש לנו חודש לנתח את המשחקים ולהיערך למפגשים עם סקוטלנד ומולדובה.

"האיכויות של דנמרק בכל עמדה ובמשחק הקבוצתי, בצד משחק לא מוצלח שלנו הובילו לתוצאת סיום לא פשוטה".

הקפטן ביברס נאתכו: "נצטרך לנתח למה פתיחה טובה שלנו הסתיימה בסופו של דבר בתבוסה כואבת. גם אם סופגים שער צריך להימנע מקריסה. ברור שמדובר בנבחרת דנית מרשימה, שלא במקרה נעצרה רק בחצי גמר היורו והערב ראינו את האיכות הזאת בכל דקה.

"עשינו שני נצחונות חשובים השבוע, רצינו והאמנו שאפשר לסיים גם את המשחק מול דנמרק עם תוצאה הרבה יותר טובה. נענשנו על כל טעות ומהר. מצפה לנו קרב גדול בסקוטלנד, אותה אנחנו מכירים מצוין ובזכות 6 הנקודות שהשגנו הרבה בהמשך הקמפיין הזה תלוי בנו".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל הובסה 5:0 על ידי דנמרק במוקדמות המונדיאל

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי, נגד דנמרק. רויטרס
היה מעדיף לקבל את דנמרק ראשונה. זהבי כובש שער שנפסל הערב בקופנהאגן/רויטרס

ערן זהבי: "אני לא יודע מה איתכם, אני כן ציפיתי לעשות משהו במשחק הזה, ככה האמנתי, אבל במציאות זה לא קרה. נתקלנו בנבחרת שעלתה עלינו בכל פרמטר - בפיזיות, במהירות, בטקטיות, בניצול מצבים... אבל בסך הכול היה לנו שבוע נבחרת טוב, וצריך להסתכל על הצדדים החיוביים".

על הניצחון של סקוטלנד באוסטריה: "זה מסבך את הבית, אבל זה בית מעניין, ובשביל לעשות משהו צריך לנצח במקומות קשים. אולי בסקוטלנד זאת תהיה סגירת המעגל שלנו.

"קצת לא עמדנו על הרגליים היום, בקצב הזה... זה היה המשחק השלישי תוך שבוע, הייתי מעדיף לקבל אותם במשחק הראשון, אבל אנחנו עם הראש למשחק הבא".

מנור סולומון: "בהתחלה הרגשנו ביטחון, אבל הגול הראשון קצת פירק אותנו, הם השתלטו על המשחק והראו שהם אחת הנבחרות הטובות בעולם. ידענו שאת הנקודות לא ניקח מולם, לא במקרה הם הגיעו לחצי גמר היורו. אנחנו ממשיכים קדימה, הכל בסדר.

"יש אופטימיות משני הניצחונות, אנחנו במומנטום טוב, למרות התבוסה, וממשיכים קדימה. יש עוד ארבעה משחקים שאפשר לעשות בהם הרבה נקודות, אנחנו מאמינים בעצמנו, ויודעים שאפשר לנצח את סקוטלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully