וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הגיע לאימון הבכורה במנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 7.9.2021 / 17:21

הפורטוגלי סיים את תקופת הבידוד הנדרשת ויערוך אימון ראשון בקבוצתו החדשה-ישנה. לא צפוי לפתוח במשחק הפרמיירליג הקרוב

תקציר: פורטוגל - אירלנד 1:2 (כריסטיאנו רונאלדו הפך לגדול כובשי הנבחרות)/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו הגיע הערב (שלישי) למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד וצפוי לערוך את אימון הבכורה שלו עם חבריו החדשים.

הכוכב שוחרר ממשחקי נבחרת פורטוגל בשבוע שעבר, אחרי ששבר את שיאו של עלי דאי האיראני והפך לכובש המצטיין אי פעם במשחקי הנבחרות, וכך נחת באנגליה כבר ביום חמישי והחל חמישה ימי בידוד במטרה לערוך את הבכורה המחודשת בתיאטרון החלומות כבר בסוף השבוע, כאשר השדים האדומים יארחו את ניוקאסל במסגרת המחזור הרביעי בפרמיירליג (שבת, 17:00 בספורט2).

עם זאת, כך לפי "הסאן" הבוקר, ייתכן שאוהדי מנצ'סטר יונייטד יצטרכו להמתין שלושה ימים נוספים עד שיערוך משחק ראשון במדים הראשונים מאז 2009, ולצערם יהיה זה משחק חוץ.

הפורטוגלי בן ה-36, שכידוע עזב את יובנטוס רגע לפני סגירת חלון ההעברות ושב ליונייטד כדי לסגור מעגל אחרי 12 שנה במדריד ובטורינו, הגיע לאימון הבכורה כאמור, לאחר שסיים את חמשת ימי הבידוד. אמנם הפורטוגלי נמצא בכושר משחק אחרי הכנה לעונה שערך עם יובנטוס, אך ייתכן שהמאמן אולה גונאר סולשיאר לא ימהר לשלב אותו אחרי שלושה אימונים בלבד יחד עם חבריו החדשים, כך לפי התקשורת בממלכה.

אפשרות נוספת ואולי ריאלית יותר היא ש-CR7 יישב על הספסל נגד המגפייז ויעלה לכר הדשא רק במחצית השנייה - כך שהופעת הבכורה שלו, לפחות בהרכב, עשויה להיות בשלישי הבא נגד יאנג בויז, משחק שייערך בשווייץ במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות. כזכור, גם הבלם רפאל וראן לא זכה לשחק מיד עם יציאתו מהבידוד אחרי שנרכש מריאל מדריד, אולם מובן מאליו שההשפעה של כריסטיאנו רונאלדו גדולה יותר ומשמעותית פי כמה.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד מניפים גזיר קרטון עם דמותו של כריסטיאנו רונאלדו. Chris Brunskill, GettyImages
יצטרכו להמתין לו עוד קצת עם הבכורה? אוהדי מנצ'סטר יונייטד מחכים ל-CR7/GettyImages, Chris Brunskill

אם כריסטיאנו רונאלדו לא ישותף בשבת נגד ניוקאסל, הוא צפוי לערוך את הופעתו הראשונה בפרמיירליג אחרי למעלה מעשור במשחק חוץ נגד ווסטהאם (19 בספטמבר). משחק הליגה הראשון שלו באולד טראפורד בקדנציה הנוכחית עשוי להיות רק ב-25 בספטמבר, אז תתארח אסטון וילה בתיאטרון החלומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully