וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק זה היה חסר להם: טוטנהאם תקנוס את רומרו ולו סלסו

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 23:18

אחרי הסקנדל במשחק נגד ברזיל, שני שחקנים נבחרת ארגנטינה ייענשו על ידי קבוצתם בגלל שנסעו לדרום אמריקה ללא אישור מהמועדון. מרטינס הודה: "הקבוצות לא רצו שנגיע"

תקציר: ברזיל - ארגנטינה, המשחק שפוצץ/ספורט1

התדהמה עקב הסקנדל שהתרחשה במפגש בין ברזיל לארגנטינה טרם חלפה, וארבעת השחקנים שבמוקד הסערה עדיין ממשיכים לעורר שיח גם באנגליה, שם הם משחקים. כזכור, דקות בודדות לאחר פתיחת המשחק בין שתי היריבות, נציגים ממשרד הבריאות הברזילאי עלו לכר הדשא כדי לפנות ממנו את ארבעת שחקני הפרמיירליג של האורחת, שלטענת הרשויות המקומיות נכחו במגרש ללא אישור. הרביעיה המדוברת כוללת את אמיליאנו מרטינס ואמיליאנו בואנדיה מאסטון וילה, יחד עם ג'ובאני לו סלסו וכריסטיאן רומרו מטוטנהאם.

על פי דיווח ב"סקיי" האנגלי, צמד שחקני הספרס צפויים לספוג עונש כספי מהמועדון, עקב העובדה שנסעו לייצג את הנבחרות שלהם ללא אישור הקבוצה. אגב, גם בלמה של נבחרת קולומביה, דוינסון סאנצ'ז, שגם כן משחק בטוטנהאם, צפוי לקנס דומה עם חזרתו מדרום אמריקה. בניגוד אליהם, מרטינס ובואנדיה לא הפרו שום הסכם שהיה להם עם אסטון וילה, ועל כן הם לא צפויים להיענש. בכל אופן, ארבעת השחקנים לא ייכללו בסגל של האלביסלסטה למשחקה האחרון בחלון הנבחרות הנוכחי נגד בולביה, שייערך בלילה שבין חמישי לשישי.

אמיליאנו מרטינס שוער נבחרת ארגנטינה. רויטרס
בעין הסערה. אמיליאנו מרטינס/רויטרס

לאור העובדה כי הארבעה סיימו את דרכם בפגרת הנבחרות, הם ישובו בקרוב חזרה לאירופה, אך במקום להגיע ישירות לאנגליה הם יעצרו בקרואטיה, שם יבלו את עשרת הימים הקרובים. הסיבה? אם הם היו מגיעים ישירות לממלכה ממדינה אדומה כמו ברזיל הם היו צריכים להיכנס מיידית לבידוד של 14 ימים, בעוד הגעתם למדינה ירוקה כמו קרואטיה מאפשרת להם לקצר את תקופת הבידוד לעשרה ימים ואף להתאמן ולשמור על כושר בפרק זמן זה, ללא צורך בבידוד נוסף עם החזרה לאנגליה.

מרטינס, כך נדמה, עדיין מופתע מהסיטואציה שהתרחשה: "כולנו יודעים מה קרה. התכוננו במשך שלושה ימים בברזיל וביטול המשחק אחרי חמש דקות משאיר טעם מר. נתנו הכל כדי להצליח וזה בוטל עקב סיבות פוליטיות שבגינן נאלצנו לחזור. הם היו יכולים להזהיר אותנו לפני שהגענו לברזיל."

עוד בוואלה!

שחקני ארגנטינה גורשו, גוברות ההערכות שברזיל תספוג הפסד טכני

לכתבה המלאה
ברזיל נגד ארגנטינה. GettyImages
אירוע מטלטל. הסקנדל בין נבחרות ברזיל וארגנטינה/GettyImages

לאחר מכן, שוער הנבחרת חשף כי בשלב מסוים היה על הפרק תרחיש אימים, לפיו הרביעייה הייתה צריכה להישאר בברזיל ל-14 ימי בידוד: "יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית קלאודיו טאפיה עזר לנו, גיבה איתנו ואמר שכולנו הולכים ואז עזבנו. אסטון וילה לא הבינה את התקנות בברזיל ומדוע האירוע קרה. ארבעתנו החלטנו להגיע בגלל האהבה לחולצה. הקבוצות לא רצו שנגיע, אבל החלטנו להגיע בכל זאת. אחרי הזכייה בקופה אמריקה, כל הקבוצה רוצה להיות ביחד, לא רק כדי לנצח עבור הנבחרת. זה משהו יפה שיש בינינו ואנחנו מקבלים את ההשלכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully