וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן דנמרק נותן כבוד לישראל: "יהיה קרב ענק, נצטרך להיות בשיאנו"

יולמאנד נושם לרווחה אחרי שנמנע ממבוכה מול איי פארו: "לקחו לי 10 שנים מהחיים". הדנים לא מקלים ראש לקראת שלישי: "חייבים להיזהר מההתקפה של ישראל"

כל השערים של משחקי מוקדמות המונדיאל, מיום שבת 4 בספטמבר/ספורט1

נבחרת דנמרק עדיין מושלמת בבית ו' עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים, אבל אמש (שבת) הראו הסקנדינבים סדקים ראשונים, כשגברו 0:1 על איי פארו בקושי רב. המאמן קספר יולמאנד ערך לא פחות מתשעה שינויים בהרכב אחרי הניצחון על סקוטלנד, וההימור כמעט עלה לו ביוקר. למזלו, יונס וינד כבש קבע 0:1 בדקה ה-85 ומנע מבוכה מול נמושת הבית.

יולמאנד מודה שהוא בעיקר נושם לרווחה. "ירדו לי 10 שנים מהחיים במשחק הזה", אמר אמש. "ידעתי שיהיה משחק מאתגר, אבל לא תיארתי לעצמי עד כמה. מזג האוויר הקשה עלינו ולא הצלחנו להציג את היכולת הרגילה שלנו, אבל דברים כאלה יכולים לקרות. כל מי שאי פעם שיחק כדורגל מקצועני יודע איך לפעמים האנדרדוג שמגיע בלי שום לחץ יכול להקשות עליך. זה מה שקרה לנו".

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל מול דניאל ואס שחקן נבחרת דנמרק. דני מרון
המטרה של ישראל: לפצח את ההגנה הבלתי עבירה של הדנים. סולומון במפגש הראשון/דני מרון

קספר שמייכל ששמר על רשת נקייה משחק חמישי ברציפות אמר ש"זה לא היה ניצחון יפה, אבל אולי זה טוב. אפשר ללמוד מזה - אין משחקים קלים, ותמיד צריך לתת 100 אחוז מעצמנו".

כעת הפנים של דנמרק למשחק מול ישראל ביום שלישי בקופנהגן. כדי לנסות לאתגר את מוליכת הבית, הכחולים-לבנים יצטרכו לעבוד קשה מאוד ולהפוך לראשונים בקמפיין שרושמים שער זכות מולם.

"הולך להיות קרב ענק מול ישראל. שום דבר מהניצחונות שלנו עד עכשיו לא יבוא לידי ביטוי בשלישי. נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח, יהיה לא קל", אמר יולמאנד.

גם בתקשורת הדנית מתייחסים לישראל ברצינות. באתר TV2 ציינו ש"ישראל שלחה את אוסטריה הביתה בסטירת לחי", והזהירו מפני ההתקפה של וילי רוטנשטיינר, עם דגש על ערן זהבי. "ה-2:5 של ישראל צריך להיות תמרור אזהרה מבחינת הנבחרת של קספר יולמאנד. ישראל יריבה מסוכנת עם הרבה כלים בהתקפה", נכתב.

עוד בוואלה!

רק בישראל: השאלות שעולות אחרי הניצחון המוחץ על אוסטריה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully