וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בדרום אמריקה: אורוגוואי חייבת לנצח את בוליביה

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 21:47

ללא לואיס סוארס ואדינסון קבאני, החבורה של אוסקר טבארס מוכרחת לקחת שלוש נקודות מול הנבחרת החלשה בבית. קרב קרטי ייערך פרגוואי לקולומביה

תקציר: ונצואלה - ארגנטינה 3:1/ספורט1

למרות שכל אחת מהנבחרות שיחקו כבר שבע פעמים, המחזור השישי הדחוי במוקדמות מונדיאל 2022 בדרום אמריקה יתקיים מחר (בלילה שבין ראשון לשני) כשבמוקד נבחרת אורוגוואי שחייבת לנצח את בוליביה. אקוודור, המדורגת שלישית בטבלה, תארח את צ'ילה, בעוד פרגוואי את קולומביה ופרו את ונצואלה. כידוע, את המחזור יוציא לדרך הקלאסיקו של היבשת בין ברזיל לארגנטינה.

מקסי גומס שחקן נבחרת אורוגוואי. קובי אליהו
הרבה על הכתפיים שלו בהיעדרם של קבאני וסוארס. מקסי גומס/קובי אליהו

אורוגוואי - בוליביה (1:00, ספורט1)

ללא אדינסון קבאני ולואיס סוארס, הסלסטה תנסה לגבור בביתה על הנבחרת שעל הנייר נחשבת לחלשה ביבשת. הנבחרת של אוסקר טבארס העפילה לשלושת המונדיאלים האחרונים, וכאשר בשלב הנוכחי היא מדורגת במקום הרביעי בבית, היא חייבת לנצח במשחק הקרוב כדי לשפר עמדות לקראת החצי השני של הקמפיין. ללא שני החלוצים המובילים, מקסי גומס מוולנסיה יוביל את החוליה הקדמית. בוליביה אמנם נמצאת רק במקום השמיני, אך היא רחוקה שלוש נקודות בלבד מיריבתה. ניצחון חוץ מפתיע ולא רק שהיא תסבך את התכולים, אלא גם תכניס את עצמה למאבק על מקום ברביעייה, או לפחות לקרב על המקום החמישי שמוביל לפלייאוף הבין-יבשתי. האורחת תתלה את תקוותיה בחלוץ מרסלו מורנו, שעם שישה כיבושים עד כה מוליך את טבלת מלכי השערים במוקדמות.

עוד בוואלה!

זעם בארגנטינה אחרי העבירה המחרידה על מסי: "עד מתי השופטים יעדיפו את ברזיל?"

לכתבה המלאה

אקוודור - צ'ילה (00:00, ספורט2)

עם 12 נקודות משבעה משחקים, רק ברזיל וארגנטינה מקדימות את אקוודור בטבלה. עם זאת, גם את קמפיין המוקדמות מונדיאל 2018 החלה אקוודור בצורה טובה אך בסופו של דבר לא העפילה לרוסיה. מבחינת נבחרת זו יש הבדל ניכר ביכולת בין משחקי הבית לחוץ, שכן הגובה בו היא משחקת בקיטו מקנה לה יתרון על יריבותיה. עד כה, תשע מתוך 12 הנקודות שצברה היו במגרש הביתי. צ'ילה לעומתה מדורגת שביעית בלבד, ואחרי ההפסד לברזיל במחזור הקודם היא תצטרך ניצחון כדי לצמצם את הפער מהמקום השלישי לשלוש נקודות.

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים עם לואיס דיאס. רויטרס
יככב כמו בקופה אמריקה? לואיס דיאס עם שחקני נבחרת קולומביה/רויטרס

פרגוואי - קולומביה (1:00)

שתי הנבחרות יפגשו למשחק בו הפער בטבלה בין השתיים הוא הצמוד ביותר מבין כל משחקי המחזור. תשע נקודות מציבות ערב המחזור את הצהובים במקום החמישי בטבלה, שמוביל למשחקי הפלייאוף הבין-יבשתיים. היריבה שלהם מדורגת מקום אחד מתחתיה עם שבע נקודות, והיא יודעת שניצחון ישפר את סיכויה להתברג בחמישייה הראשונה. המארחת תאלץ להסתדר ללא כוכבה, מיגל אלמירון, שלא קיבל אישור מניוקאסל לטוס לדרום אמריקה. מנגד, קולומביה תחסר את חאמס רודריגס הפצוע, אך תקווה להמשיך להינות משירותיו של לואיס דיאס, שהיה אחד מהכוכבים הגדולים של הקופה אמריקה. פרגוואי הפסידה 2:0 באקוודור, קולומביה יצאה מבוליביה עם 1:1, וכעת שתי הנבחרות יקוו להשיג ניצחון ראשון בחלון הנוכחי במשחק שעשוי להתברר כקריטי.

פרו - ונצואלה (4:00, ספורט4)

אמנם שתי הנבחרות נועלות את טבלת בית המוקדמות (פרו עם חמש נקודות, אחת יותר מוונצואלה), אך הן עדיין לא יצאו מתמונת ההעפלה. שתיהן יודעות כי פער של ארבע או חמש נקודות מהמקום הרביעי בהחלט לסגור ב-11 מחזורים, אך הפסד במשחק הקרוב עשוי להוות מכה מורלית לאותן שאיפות. אחרי שההפסד 3:1 של ונצואלה לארגנטינה וה-1:1 של פרו מול אורוגוואי התקבלו בהבנה, כעת אין יותר מקום למעידות, המפסידה תשקע למקום האחרון בבית וככל הנראה תצא ממאבק ההפעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully