וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בארגנטינה אחרי העבירה המחרידה על מסי: "עד מתי השופטים יעדיפו את ברזיל?"

תיקול פראי שכמעט פצע את כוכב פ.ס.ז' מול ונצואלה הסתיים באדום רק בסיוע ה-VAR: "עבירה ששווה כלא". ריקלמה טוען: "מסי יזכה בליגת האלופות עם פ.ס.ז' ויחזור לברצלונה"

תקציר: ונצואלה - ארגנטינה 3:1/ספורט1

בארגנטינה זועמים אחרי התיקול הפראי שכמעט פצע את ליאו מסי. אדריאן מרטינס מנבחרת ונצואלה היה חתום על העבירה הברוטלית בדקה ה-30 הלילה (בין חמישי לשישי) ב-1:3 של האלביסלסטה, עם כניסה היישר לרגליים של כוכב פ.ס.ז', עם הנעל קדימה.

מסי התפתל מכאבים בשניות שאחרי התיקול, ולמרבה ההפתעה השופט הסתפק תחילה בכרטיס צהוב בלבד. רק התערבות של שופטי ה-VAR עזרו לו לעשות צדק ולהניף כרטיס אדום לעברו של מרטינס, שספג האשמות קשות בתקשורת הארגטינאית הבוקר.

"זו עבירה שצריכה לגרום לו להיכנס לכלא. כרטיס אדום ממש לא מספיק", כתבו באתר TYC. מסי אמנם התאושש מהמכה והשלים 90 דקות, אבל אחרי שהעבירה הקשה הסתיימה בהרחקה בקושי, ובצירוף כמה טעויות שיפוט בניצחון 0:1 של ברזיל על צ'ילה, בארגנטינה לא נותרו אדישים.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה אחרי שספג תיקול פראי. רויטרס
רגעים של חרדה בארגטינה, ובפריז. מסי אחרי התיקול/רויטרס

"באמת צריך לצפות במהלך הזה פעמיים כדי לקבוע שמדובר בכרטיס אדום ברור? הוא באמת ראה את זה וחשב שזה לא כרטיס אדום? איזה אסון", צייץ השופט הארגטינאי הבכיר חאבייר קסטרילי, ורמז שמאחורי ההחלטות השנויות במחלוקת עומדת קנוניה של הקונמבול.

"כשמדובר בארגנטינה, השופטים תמיד אימפוטנטיים. כשברזיל משחקת, פתאום הם הרבה יותר החלטיים", כתב בציוץ נוסף. "עד מתי ברזיל תקבל יחס מיוחד מהשופטים?"

ברזיל וארגנטינה ייפגשו לקלאסיקו דרום אמריקאי ביום ראשון, והעיניים יופנו שוב לדו קרב בין הכוכבים משני הצדדים, ליאו מסי וניימאר. השניים שחזרו לשתף פעולה במדי פ.ס.ז' ינסו לנצח זה את זה, רגע לפני שהם חוזרים לצרפת.

זה היה המשחק הרשמי הראשון של מסי בנבחרת ארגנטינה כשחקן פ.ס.ז', והוא קיבל גם יחס בהתאם כשבשריקת הסיום פרץ לכר הדשא ילד עם חולצה של מועדון הפאר הצרפתי וחיבק אותו, כשמסי מגיב בחיוך.

עוד בוואלה!

הכל כבר מוכן לקלאסיקו: 0:1 לברזיל בצ'ילה, 1:3 לארגנטינה בוונצואלה

לכתבה המלאה

כך או כך, בארגנטינה רואים במעבר של מסי לפ.ס.ז' עניין זמני בלבד. חואן רומן ריקלמה, אקס ברצלונה, אמר היום לתקשורת הארגטינאית: "לדעתי, התוכנית של מסי היא לזכות בליגת האלופות עם פ.ס.ז' ולחזור לברצלונה. הוא יפרוש כשחקן ברצלונה, אין לי ספק בזה".

ריקלמה הוסיף: "אני מקווה שליאו ייהנה בפריז. זה עדיין קצת מוזר לראות אותו מחוץ לברצלונה, למרות ההתרגשות מלצפות בו משחק עם ניימאר ואמבפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully