וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל כבר מוכן לקלאסיקו: 0:1 לברזיל בצ'ילה, 1:3 לארגנטינה בוונצואלה

אברטון ריביירו שמר על המאזן המושלם של הסלסאו, אלופת היבשת נהנתה מיכולת טובה של ליאונל מסי ומשערים של לאוטרו מרטינס, חואקין קוראה ואנחל קוראה

תקציר: ונצואלה - ארגנטינה 3:1/ספורט1

משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה נמשכו הלילה (בין חמישי לשישי) ונראה שהכל כבר מוכן לקרב הגדול בין ארגנטינה לברזיל ביום ראשון בערב בסאו פאולו. זוכת הקופה אמריקה, עם ליאו מסי בהרכב, ניצחה 1:3 מרשים בוונצואלה ואילו הסלסאו שמרה על מאזן מושלם הודות ל-0:1 בצ'ילה. מי שאכזבה הייתה נבחרת אורוגוואי, שהתקשתה ללא כוכביה לואיס סוארס ואדינסון קבאני ונפרדה בלימה ב-1:1 נגד פרו.

ניימאר כדורגלן נבחרת ברזיל. Claudio Reyes, GettyImages
ברזיל שמרה על מאזן מושלם במוקדמות המונדיאל. ניימאר/GettyImages, Claudio Reyes

צפו ב-0:1 של ברזיל

תקציר: צ'ילה - ברזיל 1:0/ספורט1

צ'ילה - ברזיל 1:0

נבחרת ברזיל שמרה על מאזן מושלם גם בסיומו של המחזור השביעי, בזכות ניצחון חוץ קשה בצ'ילה. אמנם המארחת כבר ידעה קמפיינים מוצלחים יותר, נותרה עם ניצחון אחד בלבד בקמפיין, אולם לשחק בסנטיאגו אף פעם לא קל והסלסאו בכל זאת עברו את המשוכה בהצלחה יתרה. בהיעדרם של שחקני הפרמיירליג שלא שוחררו למפגש, אך עם התקפה שהורכבה מניימאר, לוקאס פאקטה, ויניסיוס ג'וניור וגבריאל ברבוסה, מי שבסופו של דבר הכריע את ההתמודדות היה אברטון ריביירו, שחקן פלמנגו שעלה במחצית במקומו של ויניסיוס ג'וניור וקבע את תוצאת המשחק 18 דקות אחר כך.

ליאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. Yuri Cortez-Pool, GettyImages
אלופת דרום אמריקה בשלה. ליאו מסי חוגג/GettyImages, Yuri Cortez-Pool

ונצואלה - ארגנטינה 3:1

כחודש לאחר שהוכרתה לאלופת היבשת עם הזכייה בקופה אמריקה, התייצבה נבחרת ארגנטינה למשחק חוץ בוונצואלה והיא צלחה אותו בהצלחה יתרה. אחרי שלושה ניצחונות רצופים הקמפיין הנוכחי,
האלביסלסטה שיחקה כדורגל נהדר ועלתה ליתרון מוצדק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אז היה זה לאוטרו מרטינס שקבע 0:1 במחצית. ליאו מסי השלים 90 דקות וגילה יכולת טובה, דבר שעדיין הוא לא הספיק לעשות בפריז סן ז'רמן, אבל את ההצגה גנבו שני המחליפים, חואקין קוראה ואנחל קוראה, שכבשו בדקות 71 ו-74 בהתאמה. ונצואלה גם נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-32, אז הורחק לואיס מרטינס שעלה רק שבע דקות קודם לכן מהספסל.

המארחת רק צימקה מפנדל שבעט יפרסון סטולדו ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, אך בעקבות ההפסד ירדה למקום האחרון. ביום ראשון יתארחו מסי וחבריו אצל ברזיל לקלאסיקו הגדול של דרום אמריקה.

פרו - אורוגוואי 1:1

פרו הגיעה למחזור השביעי כמדורגת האחרונה בבית, אבל לשמחתה צברה את הנקודה החמישית בקמפיין. המארחת ניצלה את חסרונם של אדינסון קבאני ולואיס סוארס, חלוצי וכוכבי נבחרת אורוגוואי שלא נכללו בסגל, וסחטה 1:1 ביתי - רנטו טפיה כבש לזכותה בדקה ה-24, אבל התכולים השוו תוך חמש דקות הודות לביצוע של ג'ורג'יאן דה ארסקאטה. עם זאת, אלו היו שני השערים האחרונים שהובקעו במשחק ואורוגוואי סופרת משחק רביעי רצוף ללא ניצחון בקמפיין, למזלה היא עדיין במקום הרביעי, אך בשוויון נקודות עם קולומביה.

משחקים נוספים

בוליביה - קולומביה 1:1
לבוליביה: פרננדו סאוסדו (83). לקולומביה: רוג'ר פרטינס (69)

אקוודור - פרגוואי 0:2
לאקוודור: פליקס טורס (88), מייקל אסטרדה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully