וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר לתקשורת האוסטרית: "המקום השלישי בבית ייחשב הצלחה"

מאמן נבחרת ישראל משוכנע שאוסטריה פייבוריטית מובהקת לקראת המפגש בשבת בחיפה, מתכונן לבוז לדאבור ואופטימי מההתקדמות של הענף: "כשהגעתי דורגנו 99 בעולם, היום אנחנו 81. אפשר לראות שיפור". החשש אצל היריבה: "בישראל ינסו לפגוע בהכנה שלנו"

תקציר: איי פארו - נבחרת ישראל 4:0 (ערן זהבי עם שלושער)/באדיבות כאן 11

וילי רוטנשטיינר בטוח: למרות ניצחונות העבר של ישראל על אוסטריה, על אף ה-2:4 במשחק הביתי האחרון מולם, היריבה בבית ו' של מוקדמות המונדיאל מגיעה למשחק בחיפה בשבת כפייבוריטית מוחלטת.

"לאור ההצלחות של אוסטריה בשנים האחרונות, ברור שהיא עדיפה. אוסטריה הרבה יותר מנוסה ביחס לעבר, יש לה הרבה שחקנים בטופ העולמי, איזון טוב בין ותיקים לצעירים ופוטנציאל עצום", אמר מאמן נבחרת ישראל לתקשורת האוסטרית לקראת הדרבי הפרטי שלו.

לדבריו של רוטנשטיינר, "גם במקום הראשון בבית נמצא בהישג יד מבחינת אוסטריה", למרות שדנמרק נמצאת בראשות הבית עם יתרון של חמש נקודות על פני הנבחרת של פרנק פודה. "אוסטריה מסוגלת לנצח בדנמרק, ודנמרק עוד עשויה לאבד נקודות נוספות, למרות שברור שהיא נמצאת בעמדה טובה יותר כרגע".

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
רואה את ההתקדמות בענף. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

בכל הנוגע ליעדים של נבחרת ישראל, רוטנשטיינר מנמיך ציפיות. "לסיים במקום השלישי ייחשב הצלחה. במקום השני כבר יהיה בגדר סנסציה", אמר. "כולם מאמינים שאנחנו הרביעית בטיבה בבית אחרי דנמרק, אוסטריה וסקוטלנד. לכן ברור שלסיים במקום החמישי או אפילו השישי יהיה כישלון".

המאמן הלאומי אופטימי בכל הנוגע לעתיד הכדורגל הישראלי. "כשקיבלתי את הנבחרת היא דורגה במקום ה-99 בעולם. היום היא במקום ה-81, כך שאפשר לראות את ההתקדמות. יותר ויותר שחקנים צעירים עוברים לחו"ל, וזו מגמה חיובית בהחלט", אמר.

רוטנשטיינר אף התייחס לסערה סביב מונס דאבור, שעלול לספוג קריאות בוז מהקהל הישראלי בחיפה בשבת זכר לפוסט השנוי במחלוקת שכתב בזמן מבצע "שומר החומות".

"פתרנו את הבעיה הזאת כבר, למרות שיכול להיות שיהיו קצת שריקות בוז", אמר.

כריסטוף באומגרטנר, שחקן נבחרת אוסטריה, חוגג. רויטרס
מצפים לסחבת עם הנחיתה בישראל. נבחרת אוסטריה/רויטרס

אוסטריה שתנחת בישראל הבוקר, חוששת מסחבת סביב ההכנות שלה למשחק. האוסטרים יעברו בדיקות קורונה מהירות עם נחיתתם בנתב"ג וימשיכו לנסיעה ארוכה יחסית לחיפה. "ברור שהפרוצדורות בישראל ייקחו זמן, ובטוח שישראל תעשה הכל כדי לעכב אותן עד כמה שאפשר. בכל מקרה, אנחנו מוכנים לכל תרחיש", אמר גורם בכיר בנבחרת לאחד מכלי התקשורת באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully