וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הנבחרת מודאגים מקבלת הפנים שמחכה לדאבור: "יכול לפרק אותנו"

3.9.2021 / 8:19

לצד ההכנות המקצועיות, שחקני הנבחרת חוששים שיישמעו קריאות גזעניות לעברו של החלוץ בעקבות סערת הפוסט: "זה יכול להיות רע מאוד עבורנו". חלק מהשחקנים אף טוענים שיש לשקול לספסל אותו: "עדיף להיות חכמים ולא צודקים". התלבטות בנוגע לבלם השלישי

תקציר: איי פארו - נבחרת ישראל 4:0 (ערן זהבי עם שלושער)/באדיבות כאן 11

חשש גדול בקרב שחקני נבחרת ישראל מהיחס של הקהל כלפי החלוץ מונס דאבור במשחק הגורלי מחר (שבת, 21:45, כאן 11) מול אוסטריה. ביממה האחרונה הסוגיה של דאבור עולה שוב ושוב בחדר ההלבשה, והשחקנים שערים לתגובות נגד החלוץ ברשתות החברתיות, חוששים שיקבל שריקות בוז וקללות ושאולי אף יישמעו לעברו קריאות גזעניות באצטדיון בחיפה.

כזכור, דאבור העלה פוסט שנוי במחלוקת בזמן מבצע "שומר החומות", לקח הפסקה מהמדים הלאומיים וחזר רק לאחרונה אחרי שהתנצל, אבל הסערה עדיין לא חלפה.

"אף אחד מאיתנו לא עיוור", הסביר שחקן בנבחרת בשיחה עם וואלה! ספורט, "כולנו מבינים שיש סיכוי גבוה שבמקום להתמקד בעידוד הנבחרת, הקהל יתעסק במואנס. זה יהיה רע מאוד עבורנו".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
החשש: משבר שיפרק את הנבחרת. דאבור/רויטרס

החשש הגדול בקרב השחקנים הוא שיישמעו קריאות גזעניות נגד דאבור, מה שעלול להביא לפארסה ענקית על כר הדשא. "מונס צריך להתכונן לשריקות בוז ואולי קללות", קבע אחד מהשחקנים בנבחרת "הוא יצטרך להתמודד עם זה. הבעיה היא אם זה יגלוש לקריאות גזעניות נגדו, ואז זה בלאגן גדול. זה יכול ממש לפרק את הנבחרת".

בקרב השחקנים יש מי שמשוכנע שבמצב הנוכחי בו הנבחרת חייבת ניצחון על אוסטריה כדי להישאר בתמונת ההעפלה מבית ו', ייתכן שוילי רוטשטיינר צריך לשקול להשאיר את דאבור מחוץ לסגל. "הדבר הצודק הוא לא להיכנע לאותם אוהדים ואותם איומים ולתת לדאבור לנצח, אבל לפעמים צריך להיות חכם ולא צודק", אמר אחד השחקנים בנבחר. "אולי בסיטואציה הזו עדיף לוילי לא להרכיב את מונס ולראות איך המשחק מתפתח".

מנגד, גורמים אחרים בנבחרת דחו את האפשרות הזו על הסף והסבירו שאי שיתופו של דאבור יהיה פרס לאלימים והקיצוניים. "גם אם הקהל מאיים ברשתות החברתיות, הדרך היא ממש לא להיכנע ולהגיד שדאבור לא משחק", קבע גורם בנבחרת. "הקהל חייב להבין שהנבחרת היא של כולנו והמטרה של כולנו היא שהיא תצליח. לא יכול להיות שדווקא הקהל שלנו במקום לתת לנו את היתרון במשחק בית, יגרום שיתעסקו בזה במקום ביכולת על הדשא".

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. רויטרס
ייתן פרס לגזענים? רוטנשטיינר/רויטרס

בצד המקצועי עושה רושם שרוטנשיינר ימשיך עם אותו מערך שפתח מול איי פארו, כולל שלושה בלמים. יחד עם זאת, ישנה התלבטות בנוגע לבלם השלישי לצידם של ניר ביטון ואיתן טיבי. עופרי ארד וחאתם עבד אלחמיד לא כשירים ב-100 אחוז ובטח לא לשלושה משחקים בטווח קצר כל כך ולכן הוחלט מראש על רוטציה בנושא הבלמים. המאמן האוסטרי יחליט היום את מי הוא מעלה בהרכב מבין ארד, אלחמיד ודגני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully