וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוסטרים חוששים מזהבי: "פירק אותנו כמעט לבדו ב-2019, הוא שייך לטופ העולמי"

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 7:33

אחרי ה-0:2 על מולדובה, אוסטריה מתכוננת למשחק מול ישראל בשבת. המאמן: "זהבי אדיר, ברור שאנחנו מודעים ליכולת שלו". הינטרגר: "נהיה חייבים לנצח". באומגרטנר שנפצע בספק, אלאבה אמור לפתוח

תקציר: איי פארו - נבחרת ישראל 4:0 (ערן זהבי עם שלושער)/באדיבות כאן 11

בדומה לנבחרת ישראל, גם נבחרת אוסטריה עשתה אמש (רביעי) את המוטל עליה במוקדמות המונדיאל, כשגברה 0:2 על מולדובה וכעת במאזנה שבע נקודות בדומה לישראל שנמצאת במקום השני בבית, רגע לפני המפגש המסקרן ביניהן בשבת בחיפה.

האוסטרים, שהגיעו למשחק אחרי התבוסה הכואבת 4:0 לדנמרק במשחק הקודם בקמפיין, לא הבריקו מול אחת משתי הנבחרות החלשות בבית, אך בסופו של דבר יצאו עם ניצחון חוץ חשוב עבורם. כריסטוף באומגרטנר, שכבש את השער הראשון של אוסטריה, נפצע לקראת הסיום בקרסול והוא בספק למשחק מול ישראל. "לא תהיה לנו ברירה, נצטרך לבצע שינויים במשחק בשבת", אמר המאמן פרנקו פודה לאחר הניצחון על המולדבים. "כריסטוף סובב את הקרסול וכרגע מצבו לא ברור", אישר המאמן.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מדאיג את האוסטרים. זהבי חוגג מול איי פארו/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

דייויד אלאבה, שנכנס למשחק רק בדקה ה-83, סבל, כך מסתבר, מרגישות קלה בשריר ובנבחרתו חששו לסכנו. "אני מניח שמול ישראל הוא כבר יוכל להשלים 90 דקות", אמר פודה בנושא. "המשחק מול ישראל יהיה אחרת לגמרי", הוסיף מרטין הינטרגר. "נגיע לשם מוכנים ואחרי מנוחה ארוכה, מה גם שלא השקענו יותר מדי מאמץ מול מולדובה. אין לנו ברירה, אנחנו פשוט חייבים לנצח בישראל".

"שחקני ההגנה שלנו לא עבדו קשה מדי בניצחון במולדובה, אבל מול ישראל הסיפור יהיה שונה לגמרי", נכתב בתקשורת האוסטרית. "אוסטריה תצטרך להתמודד מול ערן זהבי, שפירק כמעט לבדו את הנבחרת שלנו במרץ 2019, ב-2:4 הגדול של ישראל". "כן, אנחנו מודעים ליכולות של זהבי", הודה המאמן האוסטרי. "מי כמונו מודע אליהן אחרי אותו הפסד? הוא חלוץ אדיר שנמצא בטופ העולמי. נצטרך להיות מרוכזים מאוד בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully