וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "מונס דאבור? אנשים עושים טעויות, אני יכול להבין את העליהום"

2.9.2021 / 12:35

כוכב נבחרת ישראל דיבר על חברו להתקפה: "הבין שהרבה מאוד אנשים נפגעו ממנו". על ההישג: "שמח מאוד מאיך שהקריירה שלי התפתחה. אשקר אם אגיד שחשבתי שאהיה מלך השערים הישראלי בכל הזמנים"

תקציר: איי פארו - נבחרת ישראל 4:0 (ערן זהבי עם שלושער)/באדיבות כאן 11

אחרי שכבש שלושער ענק ב-0:4 הגדול על איי פארו ושבר את שיא השערים של אלון מזרחי, כוכב נבחרת ישראל, ערן זהבי, פרסם פוסט באינסטגרם ובו הודה לחברים ולתומכים שעזרו לו להפוך למלך השערים המקומי. מאוחר יותר דיבר גם במסיבת עיתונאים.

"לא יודע מאיפה להתחיל אפילו. להגיד לכם שחשבתי שאהיה מלך השערים בכל הזמנים בכדורגל הישראלי יהיה שקר, אבל לנו יש את התוכנית שלנו ולאלוהים את התוכנית שלו!", כתב החלוץ, "הדבר היחיד שעשיתי זה לתת מאה אחוז מעצמי בכל אימון ובכל משחק במטרה להיות יותר טוב ממה שהייתי אתמול.

"קודם כל אני רוצה להודות למשפחה שלי על כל התמיכה שלה לאורך השנים, תודה גדולה לכל השחקנים והצוותים המקצועיים שעבדו איתי לאורך השנים ושלכל אחד יש את החלק שלו בדבר הזה! אגב, זה לא פוסט סיכום, ממשיכים קדימה. תודה רבה לכולם על כל הברכות, מעריך את זה מאוד ואוהב אתכם בחזרה".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"לא היו לי קיצורי דרך בקריירה". זהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

"הדבר החשוב ביותר בשני המשחקים הקרובים הוא לעשות תוצאות טובות", אמר זהבי. "ברור שאשמח להבקיע שערים, כן זו אחת המטרות שלי, אבל לא אשים את עצמי לפני הנבחרת. השיא של מוטהל'ה? מתי שזה צריך לקרות, זה יקרה ואני מקווה שזה יהיה כמה שיותר מהר אבל לא על חשבון הנבחרת".

זהבי הוסיף: "לא היו לי קיצורי דרך בקריירה ותמיד אפשר לחשוב מה היה קורה אם, אבל זה לא בשליטתנו. אני שמח מאוד מאיך שהקריירה שלי התפתחה והמטרה היא להמשיך".

הכוכב דיבר על מונס דאבור: "ההתאחדות לכדורגל החליטה להחזיר אותו ואת עומר, שהביעו חרטה על הדברים שהם עשו. אני גם הייתי שם, זה לא נעים. אנשים עושים טעויות וזה קורה. הגדולה שלנו כחברה וכנבחרת היא גם להכיל טעויות. אנחנו השחקנים לא צד בעניין, אין לנו משהו נגדם. לי זה מובן שעושים טעויות אבל אני יכול להבין את העליהום. אנחנו משחקים ערבים עם יהודים וצריך לתמוך בנבחרת. מונס הבין שהרבה אנשים נפגעו ממנו. אני יודע שהקהל יתמוך בנו".

ערן זהבי, נבחרת ישראל חוגג. Ian MacNicol / Stringer, GettyImages
"ברור לי וברור לכולנו שאנחנו לא פייבוריטים בבית". זהבי/GettyImages, Ian MacNicol / Stringer

"ברור לי וברור לכולנו שאנחנו לא פייבוריטים בבית", ציין החלוץ. "אני לא יודע אם מה שנעשה יספיק למונדיאל, אבל אולי זה יעזור לנבחרת בטווח הרחוק. ביברס הוא מוח כדורגל, כשהוא יצא נגד איי פארו היה לנו קשה. מאוס לדבר על הקטע הזה, היו פה עשרה מאמנים בנבחרת ואצל כולם הוא שיחק. מגיע לו קצת יותר כבוד ממה שנותנים לו. הוא אחד השחקנים שאני מסתכל עליהם במנהרה ואני יודע שהוא יתן 100 אחוז, זה השחקנים שאני רוצה לצאת איתם למלחמה".

עוד אמר זהבי: "הבנתי שבשביל לשמר הצלחה צריך לעבוד קשה כל יום. היום ב-9 בבוקר כבר הייתי באימון. הדבר החשוב ביותר הוא המשכיות ועבודה קשה, בלי הדברים האלו ההצלחה לא נשמרת". על השחקנים הצעירים אמר: "יש פה חבר'ה צעירים מעולים. הלוואי שהייתי יכול בגיל שלהם לצאת לשחק מעבר לים ולקבל הזדמנות בנבחרת. אני פה כדי לתת להם מהניסיון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully