וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו לאחר שבירת השיא: "היה שלב שחשבתי שלא אעקוף את עלי דאי"

הפנומן הפך לשיאן השערים הבינלאומיים והודה לאחר שכבש צמד דרמטי והעניק לפורטוגל ניצחון על אירלנד: "אין דבר שאני אוהב יותר מלתת הצגה, זו המוטיבציה שלי"

תקציר: פורטוגל - אירלנד 1:2 (כריסטיאנו רונאלדו הפך לגדול כובשי הנבחרות)/ספורט 1

כמה לא מפתיע שכריסטיאנו רונאלדו שבר עוד שיא - הפעם את אחד הגדולים שבהם - ועשה זאת בדרך הכי דרמטית שיש. CR7 החמיץ פנדל במחצית הראשונה במשחק מוקדמות מונדיאל 2022 של פורטוגל נגד אירלנד, אבל החזיר בענק כאשר בדקה ה-89 השווה והפך לגדול הכובשים הבינלאומיים, חמש דקות בתוך תוספת הזמן השלים צמד והעלה את מאזנו ל-111 שערים, תוך שהוא מעניק לסלסאו 1:2 ושלוש נקודות יקרות.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל חוגג. רויטרס
אוהב לתת הצגות, לדבריו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בהופעתו ה-180 במדי הסלסאו, כריסטיאנו רונאלדו עקף את עלי דאי האיראני ובכך הוסיף לזכותו את אחד השיאים הגדולים שספק מתי יישבר, אחרי שכבר הפך לשיאן השערים (142) והבישולים (42) בליגת האלופות ומלך שערי טורנירי היורו (14).

ברחבי אירופה סיקרו בהרחבה את שבירת השיא והיללו את CR7, שלאחר המשחק הצהיר: "ברור שאני מאושר להבקיע ולסדר לפורטוגל ניצחון וזה גם כבוד גדול עבורי להיות שיאן השערים. זה מיוחד וכעת זהו שיא שלי לבד. להבקיע, לתת הצגה ולזכות בתארים זה הדבר שאני אוהב יותר מכל, זו המוטיבציה שלי וזה מה שמניע אותי ככדורגלן".

CR7 גם פרסם פוסט ארוך באינסטגרם ובו כתב לקהל המעריצים: "אני אפילו לא יכול להתחיל להסביר עד כמה אני מתרגש. מכל השיאים ששברתי בקריירה - ולשמחתי ישנם כמה כאלה - זה אחד המיוחדים עבורי וכזה שעושה אותי לגאה מאוד. קודם כל כי הובלתי את המדינה לרגע מיוחד והוכחנו שהפורטוגלים לא מוותרים, ושנית כי המשחקים הבינלאומיים תמיד היו חשובים לי כילד שצפה בנבחרת ועודד את השחקנים שנלחמים עבור דגל המדינה. להבקיע 111 שערים עבור פורטוגל משמע 111 רגעים מיוחדים. היה רגע בקריירה שחשבתי שלעולם לא אשיג את עלי דאי, הוא הציב רף גבוה, וכעת אני מברך אותו על זמן כל כך ארוך שהוא החזיק בשיא ומודה לו שהוא כיבד אותי גם כשהתחלתי להתקרב אליו. אני עדיין לא קרוב לסיום ספירת השערים, לפנינו עוד שנים ביחד".

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל חוגג. רויטרס
שבר שיא או שניים בקריירה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בחגיגות שער הניצחון אתמול, ספג כריסטיאנו רונאלדו כרטיס צהוב שימנע ממנו ליטול חלק במשחק המוקדמות הבא של פורטוגל, ביום שלישי באזרבייג'אן, וזו בשורה טובה עבור אוהדי מנצ'סטר יונייטד - הקבוצה בשורותיה חתם השבוע. סביר שכעת כריסטיאנו רונאלדו יגיע לממלכה מספר ימים לפני התכנון המקורי ויוכל להצטרף לחבריו בהכנות למחזור הרביעי בפרמיירליג נגד ניוקאסל ולמשחק ליגת האלופות מיד אחריו נגד יאנג בויז.

מאמן הנבחרת, פרננדו סנטוס, אישר שהוא עשוי לשחרר את הפנומן משחק ההכנה בשבת נגד קטאר או מיד אחריו וגם התייחס לכך שכריסטיאנו רונאלדו החמיץ פנדל והתקשה מול האירים, אבל בכל זאת בשש דקות הסיום הבקיע צמד, שבר את השיא ובעיקר העניק לנבחרתו את הניצחון החשוב: "שחקנים גדולים לפעמים לא מורגשים או מצליחים במשחק, אבל עדיין מכריעים אותו. בעבר שאלתי את אחד המאמנים מדוע אוסביו אף פעם לא מוחלף והוא ענה לי שככה זה עם שחקנים גדולים, בסוף הם מגיעים ופותרים את כול הבעיות".

שיאני השערים הכובשים בכל הזמנים בנבחרות

  • 1. כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל) - 111
  • 2. עלי דאי (איראן) - 109
  • 3. מוכתאר דהארי (מלזיה) - 89
  • 4. פרנץ פושקש (הונגריה) - 84
  • 5. גודפרי צ'יטלו (זמביה) - 79
  • 6. חוסיין סעיד (עיראק) - 78
  • 7. פלה (ברזיל) - 77

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully