וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.ס. כפר קאסם ניצחה 1:2 בחוץ את ראשון לציון, רק תיקו לבני יהודה

הקבוצה של דורה נותרה המושלמת היחידה בליגה, ראדי הכריע (75). אבוקסיס שוב לא ניצח, הפועל כפר סבא והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0 מאכזב, בני ריינה הביסה 1:4 את בית"ר תל אביב בת ים

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

בזמן שברחבי העולם מתקיימים משחקי מוקדמות המונדיאל, נערך הערב (חמישי) המחזור השני בליגה הלאומית במלואו. מ.ס. כפר קאסם היא היחידה עם 6 נקודות אחרי 1:2 בראשון לציון, ואילו בית"ר תל אביב בת ים היא היחידה ללא נקודה אחרי תבוסה 4:1 מול בני ריינה. היורדת בני יהודה שוב לא ניצחה ונפרדה ב-1:1 מהפועל רמת גן, והיורדת הנוספת הפועל כפר סבא סיימה ב-0:0 ביתי עם הפועל פתח תקוה.

מהראן ראדי שחקן מ.ס. כפר קאסם חוגג שער. לירון מולדובן
כוכב המחזור. מהראן ראדי/לירון מולדובן

הפועל כפר סבא - הפועל פתח תקוה 0:0

ההפתעה הגדולה של מחזור הפתיחה נרשמה כאשר קבוצתו של עופר טסלפפה הכניעה 1:2 את בני יהודה בזכות כדור עונשין מ-11 מטר בדקה ה-90. כעת הצליחו המלאבסים לקחת נקודות גם מהיורדת השנייה מליגת העל, כאשר שמרו על שער נקי במשחק החוץ הקשה. האורחת מסיימת את שני מחזורי הפתיחה בליגה הלאומית עם 4 נקודות מתוך 6 אפשריות, בניגוד לציפיות לאור העובדה שהייתה אמורה לשחק העונה בליגה א' והחלה להיערך לעונה בלאומית רק שבועיים לפני פתיחתה.

בני יהודה - הפועל רמת גן 1:1

הזהובים עם נקודה ראשונה העונה בלאומית, לאחר ההפסד המפתיע להפועל פתח תקוה במחזור הפתיחה. האורדונים קיוו להשיג ניצחון בכורה העונה גם הם לאחר ה-1:1 הביתי מול בני ריינה, אך השחקנים של יוסי אבוקסיס היו אלה שהצליחו לעלות ליתרון מטיל בסיבוב של אלמוג בוזגלו בדקה ה-75. האורחת לא אמרה נואש, והצליחה להשיג את שער השוויון המיוחל בדקה ה-86, כשהמחליף הצעיר רוי קורין בעט בשמאל ונעזר בראש של שחקן הגנה כדי להכניע את רן קדוש. לאחר שני מחזורים, בני יהודה עם נקודה אחת בלבד.

שחקני מ.ס. כפר קאסם חוגגים. לירון מולדובן
פתיחת עונה מוצלחת למ.ס. כפר קאסם/לירון מולדובן

סקציה נס ציונה - הפועל אום אל פאחם 1:1

ניר ברקוביץ' והכתומים מנס ציונה עדיין ללא ניצחון לאחר שני מחזורים, ולאחר ההפסד במחזור הפתיחה, הערב איבדו יתרון, ולמרות שהשיגו נקודת בכורה העונה בליגה, יכלו לצאת עם יותר. בדקה ה-31 כבש דודו ביטון הוותיק את שער היתרון של המארחת. עם זאת, אום אל פאחם לא ויתרה והצליחה להשיג את השוויון בזכות גיא דהן, שכבש וקבע 1:1 - שזו הייתה גם תוצאת הסיום.

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 0:0

הפועל רעננה עדיין לא ניצחה העונה אף משחק ב-90 דקות, לא בגביע הטוטו ולא בליגה, וגם הערב לא הצליחה להשיג את שלוש הנקודות. האורחת קיוותה להישאר מושלמת בתום המחזור השני, אך תסתפק בנקודה במשחק בו הציגו שתי הקבוצות יכולת מאכזבת.

שחקן הפועל ראשון לציון איתי לוי. לירון מולדובן
הפסד מאכזב לראשון לציון. איתי לוי/לירון מולדובן

מכבי בני ריינה - בית"ר תל אביב בת ים 1:4

העולה החדשה מליגה א' נראית נהדר בפתיחת העונה. לאחר נקודת הבכורה במחזור הראשון, הרשימה הערב ריינה עם ניצחון היסטורי והביכה את הקבוצה שבשנה שעברה הגיעה עד חצי גמר גביע המדינה, אך כעת נראית רע מאוד לאחר שני המחזורים הראשונים. ריף מסיקה (6 ו-68) כבש צמד לזכות המנצחת, ז'וליו סזאר (43 בוולה נהדר) ובנג'מין קוקו (90 בפנדל) הוסיפו לזכות המארחת. רווה אסייג צימק (60).

הפועל ראשון לציון - מ.ס כפר קאסם 2:1

האורחת מסיימת את המחזור השני במאזן מושלם, והיא בהחלט יכולה להרגיש מעודדת מפתיחת העונה הטובה שלה. הקבוצה של שלומי דורה עלתה ליתרון משער של דרור ניר בדקה ה-24, אך מתאוס לימה השווה עבור הכתומים במהלך המחצית השנייה (57) עם שער הבכורה שלו. מי שהכריע את המשחק היה מהראן ראדי בן ה-39, שבישל את השער הראשון ובדקה ה-75 היתל ברועי זריהן והפציץ מקרוב לרשת העליונה.

שחקן מ.ס. כפר קאסם מהראן ראדי. לירון מולדובן
בישל במחזור הראשון, הפעם בישל וגם כבש. מהראן ראדי/לירון מולדובן

הפועל אדומים אשדוד - הפועל עכו 1:1

הקבוצה של רוני אוואט עדיין ללא הפסד לאחר שני מחזורים, אך גם ללא ניצחון. בנצי מושל העניק יתרון לעולה החדשה בדקה ה-19 עם שער יפהפה, אך גיתי סופר המחליף השווה בדקה ה-66 עבור הצפוניים, שהשיגו שער ראשון ונקודה ראשונה העונה.

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 1:1

המארחת שנראתה טוב מאוד במהלך משחקי גביע הטוטו, עדיין לא הצליחה להשיג ניצחון, אך לפחות הצליחה לרשום נקודה ראשונה לעונה. עילאי חג'ג' המושאל ממכבי חיפה דחק מקרוב והעניק יתרון לקבוצה מהעמק, אך בניגוד למפגש בגביע הטוטו, אז השיגה 1:4 קליל על היריבה מהשרון, הפעם חטפה שער שוויון בדקה ה-82 מבית היוצר של המחליף אוהד ברזילי, ופספסה ניצחון.

משחקי המחזור השלישי

חמישי, 20:45

הפועל אום אל פאחם - מ.ס. כפר קאסם
מכבי אחי נצרת - סקציה נס ציונה
הפועל ניר רמת השרון - הפועל רעננה
הפועל פתח תקוה - הפועל אדומים אשדוד
הפועל ראשון לציון - מכבי בני ריינה

שני, 19:00

הפועל עכו - הפועל עפולה
הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא
בית"ר תל אביב בת ים - בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully