וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 להפועל כפר סבא בעכו, סקציה נס ציונה נכנעה 2:0 לכפר קאסם

יובל חליבה (42) העניק לירוקים ניצחון חשוב במחזור פתיחת העונה בליגה הלאומית, החבורה של ניר ברקוביץ' עם הפסד מאכזב. 1:2 לאחי נצרת על עפולה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

מחזור הפתיחה בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים, כשהיורדת הפועל כפר סבא שבה מהצפון עם 0:1 על הפועל עכו, מ.ס. כפר קאסם גברה 0:2 על סקציה נס ציונה ומכבי אחי נצרת גם היא ניצחה במגרשה הביתי, 1:2 את הפועל עפולה.

יובל חליבה שחקן הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
שער מרהיב. יובל חליבה/אודי ציטיאט

הפועל עכו - הפועל כפר סבא 1:0

הירוקים שינו את פניהם אחרי הירידה מליגת העל, אבל לפחות במחזור הראשון בליגה הלאומית זה לא מנע מהם לנצח. הבלם יובל חליבה הכריע את ההתמודדות עם השער היחיד במשחק בדקה ה-42, אחרי שקיבל מסירה טובה מגיל יצחק, הסתובב ובעט כדור אדיר ברגל שמאל אל החיבורים.

המאמן מסאי דגו, שאימן את הפועל כפר סבא בלאומית, הצליח להציל את הפועל עכו בעונה שעברה ועלה איתה העונה לגמר גביע הטוטו, אבל נקודות ראשונות העונה הוא ינסה להשיג ביום חמישי נגד אדומים אשדוד.

עוד בוואלה!

הפועל פתח תקוה הפתיעה עם 1:2 דרמטי על בני יהודה במחזור הפתיחה בלאומית

לכתבה המלאה
מהראן ראדי שחקן מ.ס. כפר קאסם מול אילון אלימלך שחקן הפועל אום אל פאחם. דני מרון
פתח עוד עונה בכפר קאסם עם בישול. מהראן ראדי/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - סקציה נס ציונה 0:2

ציפיות רבות ישנן מסקציה נס ציונה, הקבוצה שסיימה במקום השלישי בעונה שעברה ומקווה לשוב לליגת העל בתום העונה שנתיים אחרי ירידתה, אבל מחזור הפתיחה לא האיר לה פנים. הקבוצה של ניר ברקוביץ', על אף התקפה מרשימה שכוללת את דודו ביטון ולבאן קוטאליה ומרכז הגנה שכולל את טל כחילה, לא השכילה לכבוש ונכנעה 2:0 בפתח תקוה למ.ס כפר קאסם.

מאמן כפר קאסם, שלומי דורה שהיה חיובי לקורונה לפני כשבועיים, עמד על הקווים וראה כיצד קבוצתו עולה ליתרון כבר בדקה ה-13, אז מהראן ראדי הוותיק סידר לסאמח מרעב שער נהדר. היתרון הוכפל בדקה ה-71 כאשר הישאם לאיוס קבע 0:2 ובסופו של דבר מ.ס כפר קאסם ניצחה את סקציה נס ציונה במגרשה הביתי לראשונה מאז שהן נפגשו ב-2014 בליגה א'.

אחמד עאבד שחקן מכבי אחי נצרת. מאור אלקסלסי
פתח את העונה עם שער ניצחון. אחמד עאבד/מאור אלקסלסי

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 1:2

שלושה מפגשים היו בין הקבוצות בעונה שעברה במסגרת הליגה, כשהפועל עפולה ניצחה בכולם ובהפרש שערים מצטבר של 0:9. הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין, כי היו אלה הירוקים ששמרו על הבית והשאירו את שלוש הנקודות אצלם.

הפועל עפולה התייצבה למשחק עם המאמן הזמני שחר ויזינגר בן ה-26 לאחר התפטרותו של רומן זולו ואמנם החזיקה מעמד במחצית הראשונה, אבל עמוק בתוספת הזמן של החצי הראשון הצליח אנס דאבור להפציץ מ-20 מטרים למשקוף פנימה ולהעלות את המארחת ל-0:1. האורחת לא נבהלה ומיד עם פתיחת המחצית השנייה הצליח נהוראי יפרח, הכוכב הצעיר שהושאל ממכבי חיפה, להשוות ל-1:1, אבל אחמד עאבד אמר את המילה האחרונה ובדקה ה-72 קבע במתפרצת את תוצאת הסיום.

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל פתח תקוה - בני יהודה 1:2
הפועל אום אל פאחם - הפועל רעננה 1:2
בית"ר תל אביב בת ים - הפועל ראשון לציון 3:1
הפועל רמת גן - מכבי בני ריינה 1:1
הפועל ניר רמת השרון - הפועל אדומים אשדוד 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully