וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה הפתיעה עם 1:2 דרמטי על בני יהודה

המלאבסים, שבכלל אמורים היו לשחק בליגה א', ניצחו את המועמדת הבכירה בזכות פנדל של ירדן כהן בדקה ה-90. ניצחונות גם לראשון לציון ואום אל פאחם

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

עונת 2021/22 בליגה הלאומית נפתחה הערב (חמישי) עם הפתעה מרעישה, כאשר הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את המועמדת לעלייה בני יהודה בזכות פנדל בדקה ה-90. גם הפועל ראשון לציון והפועל אום אל פאחם החלו עם ניצחונות, העולות החדשות בני ריינה והפועל אדומים אשדוד השיגו נקודה היסטורית כל אחת.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
איזו הפתעה. שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים בסיום/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - בני יהודה 1:2

נורות האזהרה הבהבו בגביע הטוטו וכעת הן כבר בוהקות אחרי מחזור הפתיחה. בני יהודה, היורדת מליגת העל והמועמדת הבכירה לעלות, לחצה ברוב שלבי המשחק מול הפועל פתח תקוה שבכלל אמורה הייתה לשחק העונה בליגה א', אבל בסופו של דבר ספגה הפסד מביך. אוהד רבינוביץ' העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-21 אחרי הכנה יפה של אריאל לזמי מול האקסית בדקה ה-21, אלירן עטר וחבריו הפעילו מכבש על שערו של עומר כץ והשוויון הגיע דווקא מרגלי המגן הצעיר נתי אמויאל (68), אך בדקת הסיום ירדן כהן המחליף כבש בפנדל והקפיץ את הקהל המקומי.

עוד בוואלה!

זהות לאומית: המדריך המלא לפתיחת עונת 2021/22 בליגה הלאומית

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן בני יהודה מתפלל. קובי אליהו
התפילה לא עזרה. אלירן עטר/קובי אליהו

בית"ר תל אביב - הפועל ראשון לציון 3:1

כמו בעונה שעברה, עוד ביקור מוצלח בנס ציונה מבחינת הכתומים, כשמוחמד במבה שכבש צמד ב-2:3 על בית"ר תל אביב בת ים במשחק החוץ לפני ארבעה חודשים בדיוק, הרשית גם הפעם. דן כדורי סובב כדור אדיר לחיבורים בדקה ה-10, רווה אסייג השווה בדקה ה-22 עבור המארחת, אבל כדור רוחב של עדי נמני לבמבה (64) ושער בכורה של שי גולן בעזרת השוער עומר דג'אני (89) הכריעו עבור ראשון לציון.

נתי אמויאל שחקן בני יהודה חוגג שער. קובי אליהו
השווה זמנית עבור בני יהודה. נתי אמויאל/קובי אליהו

הפועל אום אל פאחם - הפועל רעננה 1:2

מוטי איוניר לא רוצה עוד עונה של דפיקות לב במאבקי התחתית, והקבוצה שלו פתחה את הליגה ברגל ימין. בן אז'ובל אמנם העלה את הפועל רעננה ליתרון בנגיחה בדקה התשיעית, אבל תימור אביטן שלהט בעונה שעברה אצל אלירן חודדה בהפועל איכסל, לא שמר חסד למאמנו הקודם וסידר מהפך לאום אל פאחם עם צמד בדקות 32 ו-72.

ירדן כהן שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
הפנדל שלו הכריע עבור הפועל פתח תקוה. ירדן כהן/קובי אליהו

הפועל רמת גן - מכבי בני ריינה 1:1

אכזבה לאורדונים שרוצים להיאבק העונה על העלייה לליגת העל וביצעו החתמות רבות במהלך הקיץ. בוריס זייה כבש מקרוב בדקה ה-13, אבל בני ריינה, בהופעה היסטורית שלה בליגה הלאומית, השיגה את השוויון מנגיחה של ז'וליו סזאר בדקה ה-67.

דן מורי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
אכזבה לבני יהודה. דן מורי/קובי אליהו

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אדומים אשדוד 1:1

גם העולה הנוספת השיגה נקודה במשחק חוץ, במפגש בין שתי קבוצות שהתקשו לקבל את אישור בקרת התקציבים לעונה הזו. אליאור משעלי, שחזר לקדנציה שנייה ברמת השרון, נגח פנימה בדקה ה-17, אבל נועם גיסין השווה עם העקב עבור האורחת מאשדוד בדקה ה-50. נקודה טובה לרוני אוואט ושחקניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully