וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 לאיטליה נגד בולגריה, הונגריה-אנגליה 4:0. צפו בתקציר

מוקדמות מונדיאל 2022. שער של קייזה לא הספיק לאלופת אירופה שהסתפקה בנקודה ביתית. סטרלינג, קיין, מגווייר ורייס כבשו בבודפשט. שבדיה - ספרד 1:2, אסטוניה - בלגיה 5:2, ליכטנשטיין - גרמניה 2:0

תקציר: הונגריה - אנגליה 4:0/ספורט1

משחקי מוקדמות המונדיאל באזור האירופי נמשכו הערב (חמישי) עם משחקי בתים ב', ג', ה', ט' ו-י'. בתפריט הרבה מאוד נבחרות גדולות שחלק מהן ניצחו כצפוי, אבל אחרות רשמו אכזבות גדולות. ספרד הפסידה, איטליה הסתפקה בנקודה, אנגליה ובלגיה הפציצו וגרמניה הסתפקה בהופעה סולידית בבכורה של האנזי פליק.

שחקן נבחרת שבדיה אלכסנדר איסק. Michael Campanella, GettyImages
חגיגה שבדית בסולנה/GettyImages, Michael Campanella

בית ב'

שבדיה - ספרד 1:2

15 שנה אחרי שיוהאן אלמנדר ומרכוס אלבאק העניקו לשבדיה 0:2 על ספרד במוקדמות יורו 2008, הסקנדינבים סוף סוף רשמו ניצחון על לה רוחה. 28 שנה אחרי שספרד הפסידה במוקדמות המונדיאל, זה קרה לה שוב. אז - במרץ 1993 - 1:0 לדנמרק בקופנהגן והפעם לא כל כך רחוק משם.

לואיס אנריקה חסר לא מעט שחקנים שאחרי היורו יצאו גם למשחקים האולימפיים, אבל עדיין קיווה לצאת מסולנה עם הרבה יותר. כעת הנבחרת שלו בצרות ודווקא שבדיה בעמדה מצוינת בפסגת הבית. קרלוס סולר ניצל חור בהגנה הצהובה כדי לקבוע 0:1 אחרי 45 דקות, אבל דקה לאחר מכן אלכסנדר איסק הנהדר נעץ את הכדור בפינה התחתונה של אונאי סימון עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה. בדקה ה-57 הגיע המהפך, כשוויקטור קלאסון ניצל עבודת הגנה רעה של הספרדים ובעט שטוח ומדויק לרשת.


גאורגיה - קוסובו 1:0
לקוסובו: ודאט מוריצ'י (18)

עוד בוואלה!

רוטנשטיינר יזם שיחה עם נאתכו, דאבור וזהבי ליישור ההדורים

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת איטליה, לאונרדו בונוצ'י, דומניקו ברארדי. רויטרס
אלופת אירופה ציפתה להרבה יותר. בונוצ'י וברארדי/רויטרס

בית ג'

איטליה - בולגריה 1:1

אכזבה לאלופת אירופה בפירנצה. בארץ המגף קיוו להמשיך את הפסטיבל מהקיץ, אבל לא הצליחו לנצל את היתרון האיכותי כדי לנצח. האזורי המתינו 16 דקות לפני שעלו ל-0:1. פדריקו קייזה הנפלא נתן לצ'ירו אימובילה, קיבל ממנו בחזרה בנגיעה וברגל שמאל ירה מ-17 מטר לפינה התחתונה. החבורה של רוברטו מאנצ'יני חיפשה שער שני, אבל נעקצה בצד השני, כשקיריל דספודוב ניצל דלילות בחלק האחורי כדי להשוות ל-1:1 בדקה ה-40. עד הסיום מאנצ'יני ביצע שינויים ועשה הכול כדי להחזיר את היתרון, אבל הבולגרים הצליחו להדוף את ההתקפות ולחזור לסופיה עם נקודה מחמיאה.


ליטא - צפון אירלנד 4:1
לליטא: רולאנדס בראביקס (54). לצפון אירלנד: דניאל בלארד (20), קונור וושינגטון (52, פנדל), שיין לייברי (67), פאדי מקניר (82, פנדל)

תקציר ה-1:1 בין איטליה לבולגריה

תקציר: איטליה - בולגריה 1:1/ספורט1
שחקן נבחרת בלגיה, רומלו לוקאקו. רויטרס
בלגיה לא נבהלה מהפיגור המוקדם ודילגה לניצחון קליל. לוקאקו/רויטרס

בית ה'

אסטוניה - בלגיה 5:2

ניצחון קליל לבלגיה, שלא נבהלה מפיגור מוקדם וגברה בקלילות על נועלת הטבלה. ה-איש של רוברטו מרטינס היה כצפוי רומלו לוקאקו, שסיים ערב טיפוסי עם צמד - השני שלו נגד אסטוניה אחרי שהוא עשה זאת נגד הנבחרת הבאלטית גם במוקדמות מונדיאל 2018 (במשחק בו בלגיה ניצחה 1:8). לוקאקו כבש בדקות 29 ו-52, והאנס ונאקן (22), אקסל ויטסל (65) ותומא פוקה (76) הוסיפו. מתיאס קאיט (2) ואריק סורגה (83) מצאו את הרשת של טיבו קורטואה.

צ'כיה - בלארוס 0:1
לצ'כיה: אנטונין באראק (34)

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם הארי קיין. Michael Regan, GettyImages
בליץ במחצית השנייה סימן את הדרך לניצחון. אנגליה/GettyImages, Michael Regan

בית ט'

הונגריה - אנגליה 4:0

בדם, יזע ודמעות, אנגליה התגברה על הר הגעש בבודפשט ובזכות בליץ במחצית השנייה, צברה שלוש נקודות חשובות מאוד. המחצית הראשונה הייתה קשה ומאוזנת, אבל במחצית השנייה הגיע השיטפון עם שלושה שערים ב-14 דקות. ראחים סטרלינג קיבל כדור רוחב מדויק ממייסון מאונט בדקה ה-55 ונעץ את הכדור ברשת החשופה. שחקן הכנף רץ לחגוג עם חבריו וספג מטח של כוסות שתייה, אבל זה לא עצר אותו. 8 דקות חלפו וסטרלינג שלח כדור רוחב שפגע ברגל מקומית וקפץ, לפני שהארי קיין צד אותו ושלח בנגיחה מדויקת לרשת. בשלב הזה הנבחרת הביתית התפרקה והארי מגווייר נגח את ה-0:3 בדקה ה-69. דקלן רייס חתם בדקה ה-87 עם בעיטה מחוץ לרחבה.


פולין - אלבניה 1:4
לפולין: רוברט לבנדובסקי (12), אדם בוקסה (44), גז'גוז' קריכוביאק (54), קרול לינטי (89). לאלבניה: סוקול ציקאלשי (25)

אנדורה - סן מרינו 0:2
לאנדורה: מארק ואלס (18, 24)

שחקן נבחרת גרמניה, ג'מאל מוסיאלה. רויטרס
בכורה בהרכב ובישול מבריק לוורנר. מוסיאלה (צילום: רויטרס)/רויטרס

בית י'

ליכטנשטיין - גרמניה 2:0

בפעמיים הקודמות בהן גרמניה וליכטנשטיין נפגשו - אי שם במוקדמות מונדיאל 2010 - המנשאפט ניצחו 0:4 ו-0:6. לפני כן בשני משחקים ידידות התוצאות היו 2:8 ו-1:9, אבל הפעם המנה הייתה קטנה הרבה יותר. האנזי פליק ערך בכורה על הקווים ויכול לסמן וי על שלוש נקודות - גם אם התוצאה לא משכנעת. טימו ורנר העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-41 עם ביצוע מלוטש, שהגיע מיד אחרי בישול מבריק של ג'מאל מוסיאלה - בהופעת בכורה בהרכב של נבחרת גרמניה. לירוי סאנה הכפיל בדקה ה-77 עם בעיטה שטוחה וחדה.

איסלנד - רומניה 2:0
לרומניה: דניס מאן (47), ניקולאה סטאנצ'ו (83)

צפון מקדוניה - ארמניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully