וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר יזם שיחה עם נאתכו, דאבור וזהבי ליישור ההדורים

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 15:41

לפני איי פארו מאמן הנבחרת קיים את השיחה עם כדי לפתוח דף חדש אחרי הפוסט שהעלה חלוץ הופנהיים (רביעי, 21:45)

מחזור 4הסתיים01/09/2021
איי פארו
    0
    • (12) זהבי
    • (44) זהבי
    • (52) דאבור
    • (90) זהבי
    נבחרת ישראל
    וילי רוטנשטיינר מדבר על עומר אצילי ומונס דאבור/צילום: יניב טוכמן, עריכה: אסף דרורי

    כשהיא עם ארבע נקודות משלושת המשחקים הראשונים בקמפיין, תתארח מחר (רביעי) נבחרת ישראל אצל איי פארו החלשה במסגרת המחזור הרביעי בבית ו'.

    מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר יזם שיחה מרובעת, בה השתתפו מונס דאבור, ערן זהבי וביברס נאתכו עם המאמן כדי לדבר בפתיחות על אותו פוסט שכתב דאבור בעת מבצע "שומר החומות". זה היה חשוב לנבחרת שהקפטן נאתכו והשחקן המרכזי זהבי ישמעו את אשר היה לדאבור לומר וזה נעשה בנוכחות המאמן הלאומי, שרצה לנקות את השולחן ולפתוח דף חדש.

    ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    מגיעים כפייבוריטים ברורים. נאתכו/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
    ליאל עבדה באימון נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    עבדה באימון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
    איתן טיבי, דן גלזר, אלי דסה ודור פרץ באימון נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    טיבי, גלזר, דסה ופרץ באימון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

    קפטן הנבחרת ביברס נאתכו התייחס לדשא הסינתטי באצטדיון ואמר: "אני באופן אישי יכול להגיד שאני אוהב לשחק על דשא סינתטי. שיחקתי כמה שנים ברוסיה והיינו משחקים במגרשים כאלה. זה לא מה שנחשוב עליו, נתרכז במשחק עצמו ונעשה את העבודה שלנו".

    נאתכו המשיך והתייחס לזימונים של עומר אצילי ומונס דאבור: "יש לנו חדר הלבשה בריא וחזק ואנחנו יודעים להתמודד עם דברים. עשינו את זה גם בהתכנסות הקודמת וגם בזו. דיברנו ועשינו בינינו את מה שצריך לעשות. מפה אנחנו צריכים להתרכז רק במשחק". על היריבה אמר הקשר: "אנחנו יודעים איך איי פארו משחקת, עשינו עליה סקאוטינג וראינו כמה קטעי וידאו של הנבחרת הזו. כמובן שגם אנחנו עובדים על עצמנו, עכשיו יהיה לנו את האימון המסכם. אנחנו באים במטרה ורצון לנצח, זה משחק חשוב מאוד בשבילנו. זה יהיה משחק מפתח שיראה לאן אנחנו הולכים. המשחק הבא הוא ביתי ואנחנו רוצים להגיע אליו עם ניצחון".

    מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר על המערכים בהם ישחק: "אנשים לפעמים לא מבינים מה זה משנה באיזה מערך אתה משחק. גמישות טקטית היא הדרך להתקדם. אנחנו יודעים לשחק במספר מערכים שונים. פורטוגל הייתה חזקה מדי בשבילנו ואני מקווה שנוכל לנצח את איי פארו ולהיות גמישים טקטית. יש לי את האפשרות להעלות שחקנים מהספסל, מחכים לנו שלושה משחקים. עכשיו איי פארו ואז אוסטריה ודנמרק ואנחנו חייבים לשנות קצת את המערכים. יש לי משהו בראש, אבל אנחנו מרוכזים רק במשחק מול איי פארו עכשיו. פרט לשחקן אחד, כל השחקנים שרציתי הצליחו להגיע. אנחנו בכושר טוב. המחשבה שלנו היא להתרכז רק ממשחק למשחק. אנחנו מרוכזים עכשיו רק באיי פארו, לא על אוסטריה ולא על דנמרק".

    על איי פארו וההכנה המנטאלית: "אני מכבד מאוד את איי פארו, את הדברים שהמדינה עושה בשנים האחרונות. אני יודע מה איי פארו בנתה. היא נכנסה ל-100 הראשונות בדירוג פיפ"א. יש כאן הרבה ידע ואני יודע שנצטרך לתת הכול כדי לנצח פה. זו הפעם השלישית שלי פה, אני מתרשם מאוד מהמלון שנבנה פה ומהמגרש ומקווה שיהיה משחק טוב מחר".

    הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, ניר ביטון, איתן טיבי, אוראל דגני, סאן מנחם, ביברס נאתכו, דור פרץ, מנור סולומון, ערן זהבי, מונס דאבור.

    איי פארו היא אחת הנבחרות החלשות באירופה ומדורגת במקום ה-114 בדירוג פיפ"א. היא פתחה את הקמפיין עם 1:1 מול מולדובה החלשה ולאחר מכן הפסידה 3:1 לאוסטריה בחוץ אחרי שכבר הובילה 0:1 ובמחזור השלישי לא ממש היוותה יריבה שקולה לסקוטלנד וחטפה ממנה 4:0. רוב שחקני הנבחרת משחקים בליגה המקומית והחלשה כשרק כמה יוצאי דופן משחקים בליגות סקנדינביות.

    הרכב משוער: גונאר נילסן, גילי רולנטסון, אודמאר פרו, סוני נטסטאד, ויליורמור דוידסן, סולבי וטנהאמר, האלור האנסון, יקופ אנדראסן, ברנדור אולסן, מיינהרד אולסן, קלמינט אולסן

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully