וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל ערכה אימון באיי פארו, אורן חסון: "אנחנו כאן רק בשביל לנצח"

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 15:32

אחרי הרגעים המדאיגים במטוס, שחקני הנבחרת שמחו להתאמן לקראת המשחק. רוטנשטיינר שוחח עם הליגיונרים, יו"ר ההתאחדות והשחקנים יודעים: כל תוצאה מלבד ניצחון לא מקובלת

וילי רוטנשטיינר מדבר על עומר אצילי ומונס דאבור/צילום: יניב טוכמן, עריכה: אסף דרורי

נבחרת ישראל קיימה אמש (שני) את האימון הראשון שלה על אדמת איי פארו לקראת המשחק מחר במוקדמות הגביע העולמי וכמה שהשחקנים אשר טסו מישראל, שמחו להיות על הדשא. הזמן בו שהו השחקנים שהמריאו מנתב"ג באוויר בשל הערפל הכבד ששרר על מסלול הנחיתה, הוביל לכך שכולם רצו להתפרק על המגרש שם פגשו את הליגיונרים שהמריאו בטיסת קונקשן מאמסטרדם והגיעו כמה שעות קודם.

ערן זהבי וטל בן חיים באימון נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל בישראל, אתר רשמי
ועכשיו - לעבודה. זהבי ובן חיים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל בישראל

טל בן חיים שהצטרף לסגל המאמנים של הנבחרת החל להיטמע בין השחקנים וקיים שיחות אישיות עם חלק מהם. וילי רוטנשטיינר לקח אף הוא חלק מהליגיונרים לשיחות קצרות על הדשא כדי לשמוע באיזה מצב גופני הם מגיעים למשחק שייערך מחר אשר בו רק ניצחון בא בחשבון. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, שיצא עם הנבחרת, אמר אתמול: "אנחנו כאן למטרה אחת בלבד, לנצח. בשביל זה אנחנו כאן וכל תוצאה מלבד ניצחון, לא תהיה טובה עבור הנבחרת".

עוד בוואלה!

מרסל זאביצר וקסאבר שלאגר פצועים ולא ישחקו מול ישראל

לכתבה המלאה

שחקן בנבחרת אמר אמש: "יש לנו דוגמא מצויינת רק מהתקופה האחרונה בה מכבי חיפה הפסידה כאן. גם אם המשחק לא היה חשוב להם כל כך, עדיין להפסיד באיי פארו זה לא משהו שאתה רוצה שייזקף לך ברקורד לכן כולנו צריכים לבוא מוכנים ומחוייבים כדי לפתוח את השבוע הזה ברגל ימין. יש לנו דנמרק בחוץ, יש אוסטריה בבית באמצע אבל קודם לחזור לארץ עם שלוש נקודות מכאן".

קיט נבחרת ישראל יאנגו דלי. יחצ,
קיט נבחרת ישראל ויאנגו דלי/יחצ

לקראת המשחקים הקרובים של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל שיתקיימו השבוע, אפליקציית המכולת Yango Deli, מציעה מגוון מוצרים לחוויית צפייה ואירוח, ומעניקה מארז ממותג של הנבחרת במתנה.

הערב תעלה קטגוריית "נבחרת ישראל", שתכלול מגוון מוצרים לחוויית צפייה כמיטב המסורת: בירות, חטיפים, פיצוחים וכדי להשלים את החוויה - צעיפים של נבחרת ישראל! את כל אלו אפשר לקבל עד הבית תוך כ-15 דקות בלבד. בשבת, יום המשחק נגד אוסטריה, יחולק מארז ממותג של נבחרת ישראל במתנה לכלל מזמיני האפליקציה. המארז יגיע בשקית ממותגת ויכלול: פוסטר חתום של שחקני הנבחרת, פותחן ומארז שוקולד אישי ממותג.

קטגוריית "נבחרת ישראל" באפליקציית Yango Deli זמינה מהערב עד שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully