וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרונאלדו ועד קמאבינגה ואולי אמבפה: הרכישות של ריאל מדריד ביום האחרון

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 7:37

לאור העובדה שהיהלום של ראן עשוי להצטרף עד הלילה וספק אם נאמרה המילה האחרונה בנוגע לחלוץ פריז סן ז'רמן, בספרד נזכרו ברכישות שביצעו הבלאנקוס ביום סגירת החלון

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:5/ספורט1

הכותרות בספרד ובצרפת אמנם מבשרות על כך שריאל מדריד החליטה לרדת מרכישת קיליאן אמבפה ותתמקד בצירופו בעונה הבאה בהעברה חופשית, אבל חלון ההעברות יינעל רק בסוף היום (שלישי) ועד הלילה לא ניתן לשלול דבר. יש לציין שב"מארקה", שם דיווחו על פיצוץ המו"מ בין ריאל מדריד לפריז סן ז'רמן, לא פוסלים שעוד ייתכנו התפתחויות במהלך היום ושלמעשה "שום דבר עדיין לא נגמר".

בין אם אמבפה יגיע בסופו של דבר הקיץ, בחודש ינואר או רק בעוד כשנה, בינתיים, כך על פי דיווחים בשעות הקטנות של הלילה, ריאל מדריד קרובה להשתמש בכסף שחסכה ולא השתמשה בו לרכישת אמבפה כדי לצרף יהלום צרפתי אחר, אדוארו קמאבינגה בן ה-18, שחקן ראן שמחוזר על ידה בשנה האחרונה.

ריאל מדריד לא רכשה אף שחקן מאז עונת 2019/20 - קיץ בו השקיעה כ-350 מיליון יורו, כשהרוב הגדול על אדן הזאר שהצטרף מצ'לסי תמורת כ-115 מיליון יורו - ועל כן בתקשורת הספרדית מצפים מאוד לשחקן שיגיע בהעברה שאינה חופשית ונזכרו בשלוש ההחתמות הגדולות האחרונות של הבלאנקוס שהושלמו ביום סגירת החלון.

עוד בוואלה!

"בשירות הוד מלכותה": פרק החזרה של כריסטיאנו רונאלדו

לכתבה המלאה
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ההחתמה היקרה ביותר של הבלאנקוס ביום האחרון. גארת' בייל/רויטרס

העסקה הכי גדולה שריאל מדריד השלימה רק ביום האחרון להעברות הייתה בקיץ 2013, אז היא הודיעה על רכישתו של גארת' בייל מטוטנהאם ב-1 בספטמבר. הבלאנקוס קיוו לצרף את בייל כבר בקיץ 2012, אלא שאז הם הסתפקו בשחקן אחר של טוטנהאם, גם הוא במדים הלבנים עד היום, לוקה מודריץ' שעלה כ-33 מיליון יורו. דניאל לוי, בעלי התרנגולים, לא הסכים לדון במכירת בייל באותו קיץ, אבל שנה לאחר מכן כבר התרצה ושיחרר את הכוכב ברגע האחרון תמורת כ-100 מיליון יורו.

שחקן ריאל מדריד לשעבר רונאלדו. GettyImages
זכה עם ברזיל במונדיאל ונחת במדריד. רונאלדו/GettyImages

עם כל הכבוד לבייל, העסקה המדוברת ביותר שביצעה ריאל מדריד ביום סגירת חלון ההעברות הייתה בשנת 2002, אז היא צירפה את רונאלדו הברזילאי מאינטר תמורת 45 מיליון יורו. פלורנטינו פרס היה נשיא הבלאנקוס גם לפני 19 שנה והצלמים בספרד תיעדו כמעט כל מהלך שלו ביום האחרון לחלון, אז הוא התרוצץ ובעיקר הזיע עד הדקה האחרונה בניסיון לצרף את הפנומן הברזילאי.

לאחר מו"מ קשוח, ריאל מדריד בסופו של דבר הצליחה לנצל את היחסים הרעועים בין רונאלדו למאמן דאז הקטור קופר והברזילאי, למורת רוחם של אוהדי אינטר שציפו לראות אותו במדים הכחולים-שחורים אחרי שהוביל את ברזיל לזכייה במונדיאל, הוא נמכר לריאל מדריד ובמדיה כבש 104 שערים ב-177 הופעות, על אף שסבל מפציעות רבות שבסופו של דבר גרמו לשחרורו למילאן ב-2007 בעקבות עזיבת פרס והגעת המאמן פאביו קאפלו.

סרחיו ראמוס, שחקן ריאל מדריד. Soccrates Images, GettyImages
עוגן במרכז ההגנה במשך 16 שנה. סרחיו ראמוס/GettyImages, Soccrates Images

רכש מסקרן נוסף שהגיע לבירת ספרד רק ביום סגירת החלון הוא סרחיו ראמוס, הבלם האגדי שהיה קפטן המועדון עד שעזב בקיץ הנוכחי לפריז סן ז'רמן בעקבות מו"מ על הארכת חוזהו שעלה על שרטון והוביל לפרידה. אי שם בקיץ 2005 זו לא הייתה עסקה שאמורה הייתה להיחתם רק ברגע האחרון, אבל רק בשעה 17:00 שעון ספרד, ממש בשעות האחרונות לחלון, ריאל האיצה את המו"מ והשלימה את צירופו תמורת 27 מיליון יורו.

סרחיו ראמוס היה השחקן הספרדי היחיד שצירף פרס בקדנציה הראשונה שלו, וכך מי שהגיע בתור מחליף לפרננדו היירו הפך לסמל של המועדון ומי שהחזיק את מרכז ההגנה של הקבוצה ב-16 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully