וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי בהלם מליאו מסי: "נדיר לראות דבר כזה". פוצ'טינו מרוצה

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 9:57

חלוץ העבר נדהם מכך שגם אוהדי ריימס קיבלו את הכוכב בתשואות בבכורה שלו בפריז סן ז'רמן, המאמן: "הוא הרוויח את זה. נראה מצוין כבר מהנגיעות הראשונות". וגם: המסר של אמבפה

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

צרפת כולה מתרגשת ועדיין מנסה לעכל את העובדה שליאונל מסי הגיע לשחק בליגה המקומית. הכוכב החדש של פריז סן ז'רמן ערך אמש (ראשון) את הופעת הבכורה שלו כשנכנס כמחליף במהלך ניצחון החוץ 0:2 על ריימס, וגם אוהדי המארחת הרגישו צורך להריע לארגנטינאי ברגע עלייתו לכר הדשא, אפילו שהוא בכלל שחקן היריבה.

מי שנדהם מכך שהקהל של ריימס קיבל את מסי בתשואות הוא תיירי הנרי, שכזכור שיתף פעולה עם הפרעוש בברצלונה וכיום מפרשן בשידורי "אמזון" בליגה הצרפתית. חלוץ העבר ניגש למסי בסיום המשחק, השניים התחבקו ולאחר מכן הנרי הנדהם אמר בשידור: "כמעט ולא רואים את מה שהיה כשהוא נכנס, זה נדיר, אולי רק במקרה של אנדרס אינייסטה. כל האצטדיון קרא בשמו. באיזשהו שלב אמרתי לעצמי 'בכל זאת, הוא שחקן של פריז סן ז'רמן!'. אבל הוא מעל כל זה, הוא שחקן יוצא דופן ובו זמנית גם שחקן צנוע. אבל כשאתה נותן לו את הכדור, הוא די חצוף".

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו סיכם את הופעת הבכורה של מסי: "בעיניי הוא נראה מצוין כבר בנגיעות הראשונות שלו בכדור. הוא מביא שלווה לקבוצה. אני חושב שהוא השתלב היטב. לא הופתעתי מקבלת הפנים מצד הקהל, זה דבר יפה לראות ולשמוע, לא רק מהאוהדים שלנו, אלא גם מאלה של ריימס. מסי הרוויח את זה. לקבוצה יש מוטיבציה בכל מקרה, אבל זה מסי. הוא יכול לזהור, להוסיף אופטימיות ולהכניס עוד אנרגיות. יש לו השפעה כזאת".

כזכור, שוער ריימס פרדראג ראיקוביץ' ניגש למסי אחרי המשחק וביקש ממנו להצטלם עם הבן שלו, במה שהפך לסיפור משעשע בכלי תקשורת בכל העולם, אבל גם מגן ריימס אנדרו גראבילון סיפר בסיום: "הוא כל כך מרשים. בשנה שעברה ראינו אותו משחק בליגת האלופות, עכשיו אנחנו משחקים נגדו, וזה גם תענוג, וגם אתגר גדול. הלכתי אליו בסיום וביקשתי ממנו את החולצה בשביל אחי הקטן, אבל הוא לא נתן לי. אולי בפעם הבאה יהיה לי מזל".

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
זו רק ההתחלה. ליאונל מסי/רויטרס

גם קיליאן אמבפה חיפש את מסי בכל הזדמנות שהייתה לו במהלך הדקות שלהן ביחד על המגרש, כאשר ייתכן שהיה זה משחקו היחיד של החלוץ עם מספר 30 של פריז סן ז'רמן, אם אמבפה ישיג את מבוקשו ויימכר לריאל מדריד עד מחר בלילה. אחרי המשחק, השחקן בן ה-22, שחתום על הניצחון מול ריימס בזכות הצמד שכבש, שידר עסקים כרגיל וכתב בפוסט באינסטגרם: "שלוש נקודות, שני שערים. ערב מושלם".

חבריו לקבוצה דאגו לשלוח מסרים בראיונות לתקשורת המקומית. הקפטן מרקיניוס אמר: "אנחנו לא יכולים לדעת מה יקרה, אפילו לא מנסים לשאול אותו. אם נחשוב על עצמנו, אנחנו מאוד רוצים שהוא יישאר. הוא הראה היום כמה הוא חשוב עבורנו עם האופי והאיכויות שיש לו, הוא יעזור המון אם יישאר. ניתן לו לענות על השאלה". מרקו וראטי הוסיף: "אנחנו אוהבים לשחק עם הטובים ביותר וקיליאן הוא חלוץ אדיר, לא גילינו את זה היום. הוא פנומן ויש לנו הרבה ציפיות ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully