וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.8: ריאל סגרה עם יהלום צרפתי, וויליאן עזב את ארסנל

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 0:51

יום לפני אחרון לחלון: בצרפת טוענים כי הבלאנקוס בדרך להחתים את אדוארדו קמאבינגה. הברזילאי הסכים לוותר על חוזה עתק

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

העברות

* מרסל זאביצר (27), הכוכב האוסטרי של לייפציג, השתדרג לבאיירן מינכן - שם יפגוש את מאמנו הקודם, יוליאן נאגלסמן. לפי הפרסומים הוא נרכש תמורת 16 מיליון יורו ובאיירן מינכן אישרה כי תוקף החוזה שנחתם עד 2025: "כילד הייתי גאה בחולצה של באיירן מינכן וקנו לי אותה בכל חג מולד, אני מאושר לשחק עבור המועדון. רוצה לנצח כמה שיותר משחקים ולזכות בכמה שיותר תארים".

* ארסנל הודיעה על עזיבתו של וויליאן, שיעבור לקורינתיאנס. הקשר הברזילאי הוותיק, שלא התאקלם בקבוצה מצפון לונדון אחרי שעבר עליה מארסנל בקיץ שעבר, הסכים לוותר על חוזה שמן מאוד של 240 אלף ליש"ט בשבוע והוא חוזר הביתה.

* דור פרץ כבר איבד את מקומו בהרכב ונציה במחזור השני וכעת הגיעה שחקן נוסף שצפוי להתמודד איתו על המקום במרכז השדה: סופיאן קיינה, הבלגי-מרוקני בן ה-23 שהושאל מלאציו.

* הבלם אוזאן קבאק, ששיחק בשנה שעברה בליברפול כמושאל משאלקה, נשאר באנגליה והושאל לנוריץ'. הקנריות ישלמו עבור הטורקי כ-4 מיליון יורו ויוכלו לרכוש אותו תמורת 14 מיליון יורו נוספים.

* איינטרכט פרנקפורט הודיעה על החתמתו של כריסטיאן יאקיץ' הקרואטי מדינמו זאגרב. הקשר האחורי מגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה.

* שחקן הכנף דודי לוקבאקיו הצטרף לוולפסבורג בהשאלה מהרטה ברלין.

* טון קופמיינרס, שחקן נבחרת הולנד וקפטן אלקמאר בן ה-23, נפרד מקבוצתו בדמעות לאחר הניצחון 1:3 על הירנביין ואישר: "אני עוזב את המועדון אחרי 13 שנה. אחתום על חוזה לחמש שנים באטאלנטה". הקבוצה האיטלקית תשלם 14 מיליון יורו.

* שחקנה של המבורג דייויד בייטס חתם באברדין הסקוטית. דמי ההעברה של המגן לא פורסמו.

* המגן ארקדיוש רצה, עובר בהשאלה עד תום העונה מאטאלנטה לספציה.

* שחקן ההתקפה של ברייטון אנדי זקירי השוויצרי הושאל לעונה אחת לאוגסבורג. השחקן בן ה-22, שיכול לשחק גם כקיצוני וגם כחלוץ שני, עוזב את ברייטון אחרי עונה אחת בלבד, אבל ישוב אליה בתום העונה.

* אונין ברלין הודיעה על צירופו של בסטיאן אוציפקה. המגן השמאלי היה שותף לירידת הליגה של שאלקה ועכשיו עזב אותה.

* מילאן שאלה את טיימואה בקאיוקו מצ'לסי לעונה תמורת מיליון יורו. הקשר האחורי בילה את העונה האחרונה כמושאל לנאפולי וב-2018/19 גם שיחק עונה אחת כמושאל במילאן.

* דני דרינקווטר, שעדיין שייך לצ'לסי, הושאל לרדינג מהצ'מפיונשיפ לעונה הקרובה.

* קשר ליל ז'אן אונאנה נמכר לבורדו תמורת 2 מיליון יורו.

* סאשה הורבאט, קשר התקפי בן 25, עזב את הארטברג חתם בלאסק לינץ, יריבת מכבי תל אביב.

* אודינזה רכשה את ברנדון סופי מראן ב-2 מיליון יורו. גם גרזינו ניאמסי עזב את ראן וחתם בשטרסבורג תמורת 1.5 מיליון יורו.

* טוין קופמיינרס, שנפרד מאלקמאר כבר אתמול, חתם באטאלנטה, ששילמה עליו 12 מיליון יורו.

* מיינץ שאלה את קשר אוניון ברלין מרכוס אינגבארטסן הדני תמורת 600 אלף יורו.

* אוניון ברלין רכשה את קווין מוואלד מוורדר ברמן תמורת מיליון יורו.

* סנטיאגו אריאס, המגן הימני הקולומביאני שבעונה שעברה הושאל מאתלטיקו מדריד ללברקוזן, ישחק העונה כמושאל בגרנאדה.

מרסל זאביצר שחקן באיירן מינכן עם חסן סליהאמידז'יץ'. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
"כילד הייתי גאה בחולצה של באיירן מינכן". זאביצר וסליהאמידז'יץ'/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

שמועות

* ב-Canal+ הצרפתי מדווחים כי ריאל מדריד סגרה את רכישתו של הכישרון הצרפתי אדוארדו קמאבינגה בן ה-18 מראן. על פי ערוץ הטלוויזיה הצרפתי, קאמבינגה צפוי לעבור בדיקות רפואיות במהלך היום ולחתום על חוזה עם הבלאנקוס. על פי דיווח אחר, הסכום אותו צפויה הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נע בין 28 ל-30 מיליון יורו.

* פ.ס.ו איינדהובן מחפשת חלוץ שיתמודד עם ערן זהבי כבר מספר שבועות, ונראה שכעת היא הצליחה במשימתה: לפי הפרסומים בהולנד, החלוץ הפורטוגלי קרלוס ויניסיוס על סף מעבר למועדון בהשאלה. בעונה שעברה הושאל החלוץ לטוטנהאם, אולם מיעט לשחק לאור העובדה שלפניו שיחק הארי קיין.

* העברתו של אילאש מוריבה לר.ב. לייפציג היא עסקה סגורה. הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות בגרמניה ביום שני ולאחר מכן יחתום על חוזה לחמש שנים עד 2026. לייפציג תשלם כ-17.5 מיליון יורו תמורת הקשר בן ה-18.

* לידס יונייטד, שב-2019 כבר הייתה על סף החתמת דניאל ג'יימס מסוונזי וברגע האחרון חטפה לה אותו מנצ'סטר יונייטד, צפויה כעת לרכוש את הקשר מהשדים האדומים תמורת כ-25 מיליון ליש"ט.

* אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה עובר לנאפולי. הקמרוני בן ה-25 כבר נחת באיטליה לצורך בדיקות רפואיות והוא יושאל מפולהאם, כשלפרטנופי אופציית רכישה בסוף העונה.

* מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו בבשורות מאכזבות לריאל מדריד: "קיליאן אמבפה הוא שחקן שלנו, אתם יודעים שעולם הכדורגל מלא שמועות. הנשיא שלנו והמנהל המקצועי היו ברורים מאוד. הוא איתנו. ואני מאוד שמח. הוא אחד השחקנים החשובים בעולם".

* ב"אתלטיק" מדווחים כי בירמינגהאם נמצאת במגעים עם ווטפורד לגבי העברתו של טרוי דיני.

* הכתב מרסלו בשלר מדווח כי טוטנהאם צפויה להגיש הצעה משופרת על שחקנה של ברצלונה, אמרסון. בקטאלוניה טוענים: הוא לא רוצה לעזוב.

* בורוסיה דורטמונד רוצה את קשר צ'לסי קאלום האדסון אודוי, שלא מקבל דקות, תומאס טוכל טרם החליט אם הוא מסכים לשחרר אותו.

* "סאן": ארסנל הלחוצה הולכת על מרקו אסנסיו מריאל מדריד, שלא ממש נהנה מתמיכה של המאמן קרלו אנצ'לוטי.

* יובנטוס מחפשת שחקן לקישור: מלבד המועמדים אקסל ויטסל (דוררטמונד) ואורליאן צ'ואומני (מונאקו) - יובה גם עשויה להחזיר את מיראלם פיאניץ', שמוכן לוותר על חלק מהמשכורת שלו (8 מיליון יורו בעונה) כדי לעזוב את ברצלונה ולשוב לטורינו.

* ניקולס טגליאפיקו בדרך לפרמיירליג: בעיתון ההולנדי "טלחראף" פורסם כי ווסטהאם קרובה לסיכום עם אייאקס על רכישתו תמורת 12 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully