וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חוגגת ועוקצת: "הניצחון הכי חשוב העונה. מי משחרר את שכטר?"

30.8.2021 / 7:00

אחרי ההדחה מאירופה בבאר שבע יודעים עד כמה חשוב הניצחון על בית"ר ("היה חשש מהתרסקות") ומבינים שיש עם מי לעבוד, כולל שכטר הבלתי נגמר. בקבוצה מחכים לרוקאביציה, ומעודדים מההגנה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

תמונת הסיום אמש (ראשון) בטדי, בה עמדו כל השחקנים כשהם שרים וקופצים מול מאות אוהדים ביציע הדרומי, זה משהו עליו חלמו בהפועל באר שבע אתמול בצהריים כשהקבוצה הגיעה לירושלים לבית מלון. "היה חשש גדול שאחרי ההדחה מאירופה, נחטוף גם מבית"ר וכל העונה תיראה בהמשך מרוסקת", הודה אמש שחקן בקבוצה. גורם במועדון אמר אמש: "זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה והעונה רק החלה. לבוא לארץ אחרי הכאב בלרנקה ולפתוח כבר בטדי יכול היה לגמור אותנו, אבל לשמחתנו יש קבוצה טובה עם שחקנים ותיקים ואיכותיים שהחליטו לקחת את עצמם בידיים ולנצח כדי להרגיע את כל המועדון שהיה בסערה אחרי ההפסד לאנורתוזיס".

שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר עם מיגל ויטור, דור מיכה. דני מרון
"שחקנים ותיקים ואיכותיים שהחליטו לקחת את עצמם בידיים". שכטר ובאר שבע/דני מרון

במועדון לא ישכחו עוד הרבה זמן את האכזבה בקונפרנס ליג, אבל יודעים שמה שישכיח את הכאב זו הצלחה בליגת העל ולשם מכוונת אלונה ברקת שדוחפת את אליניב ברדה למצוא חלוץ זר. ניקיטה רוקאביצה שהיה מחוזר כל הקיץ עשוי להגיע אם קודם יגיד בכלל שהוא רוצה לשחק בישראל ולהצטרף למועדון. בינתיים ממשיכים להתמקד בחלוץ זר ואם רוקאביצה ישנה את עמדתו ויגיד שהוא רוצה, אפשר יהיה לנסות להתקדם.

עד שרוקאביצה או חלוץ זר יגיעו, במועדון התמוגגו מאיתי שכטר שכבש שער והוכשל בדרך לפנדל. "איך מכבי תל אביב שיחררה חלוץ כמו איתי שכטר?", תהה גורם בהפועל באר שבע. "זה לא שחקן שנותנים לו ככה ללכת".

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
אירופה כבר מאחוריהם. ספורי ובאר שבע/דני מרון
שחקני הפועל באר שבע בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים. דני מרון
התמונה שעליה חלמו. באר שבע חוגגת בטדי/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי עם דור מיכה. דני מרון
הרבה כישרון, הרבה פוטנציאל. באר שבע/דני מרון

מי שחזר לשחק ורשם משחק טוב הוא חאתם עבד אלחמיד שהרגיש הרבה יותר טוב עם הברך ועלה לשחק במרכז ההגנה עם מיגל ויטור. אלחמיד, איתן טיבי ואיאד אבו עביד יצטרפו היום לנבחרת ישראל שמתכנסת לקראת המשחקים מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק. "זה שיש לנו שלושה שחקני הגנה בנבחרת ושוער אומר הרבה על הסגל שלנו", אמרו בקבוצה. "יש עומק בהגנה וזה דבר מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully