וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא היה קול ייחודי בתרבות הישראלית": משדר לזכרו של סלבה ברזילאי

חברים, קולגות ומעריצים משתפים בסיפורים שלהם על השדר האגדי שהלך לעולמו, כולל הציטוטים הבלתי נשכחים וההספדים מהלוויה

משדר לזכרו של סלבה ברזילאי/ספורט1

הזיכרונות מסלבה ברזילאי, שהלך לעולמו בשבוע שעבר והובא למנוחות שלשום (שישי), ממשיכים להציף את חבריו, ובשידורי ספורט1 הקדישו משדר מיוחד לזכרו, שכלל הספדים מהלוויה, קטעי ארכיון משמחים של השדר שהחיוך לעולם לא ירד מפניו, ושלל סיפורים של קולגות וחברים. צפו במשדר

ברזילאי בן ה-69 נולד בריו דה ז'נרו כילד שלישי ל-11 אחים וב-1971 עבר לישראל והתיישב בקיבוץ ברור חיל שבדרום. ברזילאי למד חינוך גופני במכון וינגייט ובסוף שנות ה-70' החל את הקריירה המוזיקלית שלו וחבר עם להקת ברור חיל למתי כספי וביחד העלו את המופע ארץ טרופית יפה שהתקיים ברחבי ישראל וצולם לרשות השידור באוקטובר 1978.

לאחר מכן החל לימודי משחק ותיאטרון והשתתף במספר הצגות ב"הבימה", בתיארון באר שבע ובעוד מספר תאטראות. ב-1982 הקליט יחד עם חברו הקרוב אריק איינשטיין את השיר "בשבחי הסמבה" מתוך האלבום "יושב על הגדר", שם הוא מצר על הפסדה של נבחרת ברזיל במונדיאל 1982. כמו כן, השתתף בהקלטת השיר "מתוק התפוח" של הפרברים.

בשנת 1989 החל לעבוד ככתב ספורט של העיתון מעריב, שם עבד עד 1994. ב-1990 החל לעבוד בערוץ הספורט וראיין מספר כוכבים גדולים כמו רונאלדו, לואיס פליפה סקולארי ורומאריו. בנוסף הוא כתב טורי דעה למדור הספורט של "ידיעות אחרונות" במשך שנים. מ-2005 החל לעבוד כפרשן בערוצי ספורט1 והיה שותף לשידורי הליגה הברזילאית, הפורטוגלית והליגה האירופית, גביע ליברטדורס ועוד. לאורך השנים הוא סיקר שמונה מונדיאלים מאיטליה 1990 עד רוסיה 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully