וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבאר שבע: "אסור לתת להדחה להתפתח למשבר שיפרק אותנו"

27.8.2021 / 6:51

לחץ גדול בבירת הנגב אחרי ההפסד בקפריסין: "אובדן של הרבה כסף, יוקרה ודירוג באירופה", כעס על האדום של אקולטסה שעשוי לעזוב לטובת הבאת חלוץ זר

תקציר: אנורתוזיס - הפועל באר שבע 1:3/ספורט1

בהפועל באר שבע החליטו להישאר הבוקר (שישי) בקפריסין, לערוך אימון במגרש מקומי באזור לרנקה ולשוב לארץ רק בצהריים. האכזבה בקבוצה ענקית אחרי ההפסד 3:1 לאנורתוזיס פמגוסטה, שמנע העפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, אך יחד עם זה מבינים במועדון שאסור לאבד את הראש כעת וחייבים להתאפס לפני משחק פתיחת העונה מול בית"ר ירושלים בטדי כבר מחרתיים.

"עם כל הצער, האכזבה ותחושת הכישלון, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתפרק כעת", אמר אמש גורם בכיר בקבוצה. "הפועל באר שבע לא הראשונה להיות מודחת לפני שלב הבתים של מפעל כלשהו. ברור שזה מאכזב. זה אובדן של הרבה כסף וזה מוניטין, יוקרה וניקוד באירופה שהלכו לאיבוד, אבל כל החוכמה היא לדעת לעבור רגעים כאלה ולא לתת להדחה הזו להתפתח למשבר מקצועי שיאיים על כל פתיחה העונה".

"אסור לתת להדחה הזו להפוך לטרגדיה שתפרק אותנו כבר בפתיחת העונה", הוסיף. "זה הסיכון שאתה לוקח כשאתה משחק במפעל אירופי ערב פתיחת עונה. חייבים לדעת לקחת הכל בפרופורציות כי יש להפועל באר שבע קבוצה טובה שיכולה להיות קבוצה חזקה שתיאבק על האליפות אם תדע להתגבר על רגעים כאלה".

שחקן הפועל באר שבע דוידה פטרוצ'י. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
"חייבים לקחת הכל בפרופורציות"/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

מי שחטף את מירב החצים הוא אלטון אקולטסה שעלול לשלם גם מחיר כבד ולקבל הודעה כי עליו לחפש קבוצה אחרת. זו תהיה החלטה שיצטרכו בקבוצה לקבל כי אחרי צירוף מגן שמאלי זר, קרוב לוודאי הפורטוגלי הלדר לופס, תצטרך הפועל באר שבע לחשוב שוב על אופצית חלוץ זר והיא תוכל לעשות זאת רק אם תשחרר את אקולטסה ותפנה לכך מקום.

חוסר האחריות של ההולנדי שהובילה להרחקתו הרתיחה אנשים בקבוצה שדיברו עליו בכעס רב בתום המשחק. "איך שחקן יכול לנהוג בכזה חוסר אחריות ולהשאיר אותנו בעשרה שחקנים אחרי אדום כל כך מיותר?", תהה אמש גורם בקבוצה.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
"אדום כל כך מיותר". אלטון אקולטסה/דני מרון

אבל לצד הביקורת על איך שנראתה אמש הקבוצה ובעיקר כלפי אקולטסה שהורחק, הפנימו רבים במועדון שאת ההתמודדות הזו הם הפסידו במשחק בטרנר כאשר לא ניצחו בשבוע שעבר (0:0). "היה ברור שיהיה הרבה יותר קשה בקפריסין. אסור היה לסיים את המשחק בטרנר בתיקו. היינו חייבים להגיע לשם לפחות עם יתרון של שער אחד".

שגיב יחזקאל שלא התלבש אתמול למשחק בגלל פציעה ברגלו בספק גדול גם ליום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully