וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הפסידה 3:1 לאנורתוזיס והודחה מהקונפרנס ליג

איתי שכטר החזיר את האורחת מפיגור (43), אך לזארוס כבש צמד (62 בפנדל ו-69) והקבוצה של רוני לוי לא תהיה בשלב הבתים. אקולטסה (45) ואספרייה (אחרי השריקה) הורחקו. ארטימטאס כבש ראשון לזכות הקפריסאים לאחר שהבעיטה שלו פגעה בדרך באיתן טיבי

תקציר: אנורתוזיס - הפועל באר שבע 1:3/ספורט1

אכזבה להפועל באר שבע. הקבוצה של רוני לוי קיוותה להשיג ניצחון הערב (חמישי) על אנורתוזיס פמגוסטה ולעלות לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, אך הפסידה 3:1 בקפריסין וסיימה את דרכה במפעל. האורחת פתחה בצורה מעט מבולבלת ונקלעה לפיגור לאחר שכדור שבעט קוסטקיס ארטימטאס פגע באיתן טיבי וחדר פנימה (12). איתי שכטר לקח מנהיגות ובאר שבע הלכה והשתפרה. שער השווין הגיע שתי דקות לפני הירידה להפסקה כאשר יוג'ין אנסה סחט הצלה משוער המארחת, אך שכטר היה שם כדי לדחוק את הריבאונד פנימה. לצערה של באר שבע אלטון אקולטסה איבד את הראש וגלש בפראות לרגליו של שחקן יריב, מה שגרם לשופט להראות לו את הכרטיס הצהוב השני במשחק ולפיכך גם את האדום.

למרות החיסרון המספרי, האורחת פתחה לא רע את המחצית השנייה ואף הייתה קרובה לעלות ליתרון, אך נגיעת יד של איאד אבו עביד ברחבה הובילה לפנדל לזכות אנורתוזיס, אותו שלח לזארוס כריסטודופולוס פנימה (62). כריסטודופולוס השלים צמד בדקה ה-69 כאשר נותר לא מכוסה ברחבה וכבש את השלישי של הקפריסאים. רוני לוי ערך מספר חילופים ובאר שבע הגיעה למספר מצבים, אך לא הצליחה לשנות את גורלה. אנורתוזיס תהיה בשלב הבתים, ובאר שבע תתרכז בזירה המקומית.

מספר עימותים נרשמו בין שחקני שתי הקבוצות במהלך המשחק, ועוד מיני מהומה פרצה בסיום. בסופו של דבר שני הצדדים נרגעו, כאשר השופט הוציא מספר צהובים לשחקני אנורתוזיס. גם דנילו אספרייה שנכנס כמחליף ראה צהוב שני באותו מקרה והורחק גם הוא.

שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
השווה עבור הקבוצה של רוני לוי, אך לא מנע הדחה. שכטר/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

הרכבים

אנורתוזיס פמגוסטה: גיורגי לוריה, אנדרסון קוריאה, הובהאנס המברטסומיאן, ספירוס ריסווניס, פאולוס אראיורי, יוסף הושבאוור (דימיטריס כריסטופי, 52), דניס פופוביץ', קוסטקיס ארטימטאס, לזארוס כריסטודופולוס (מריוס אנטוניאדיס, 74) , קייל לאפרטי (אוניספורוס רוסיאס, 73), ניקוס קלצאס.

הפועל באר שבע: אריאל הרוש, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, דוד קלטינס (אביב סולומון, 78), מריאנו באריירו, דוידה פטרוצ'י (רועי גורדנה, 69), אלטון אקולטסה, דור מיכה (דנילו אספרייה, 77), יוג'ין אנסה, איתי שכטר (רמזי ספורי, 69).

עוד בוואלה!

לא אובחנה פגיעה ברגלו של שגיב יחזקאל, אך הוא עדיין סובל מכאבים

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר מול דור מיכה. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
אכזבה לקבוצה של רוני לוי. שכטר/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

מהלך המשחק

דקה 5: דוידה פטרוצ'י חלף בין שני שחקני הגנה ושחרר בעיטה לא מספיק מדויקת, שהלכה החוצה.

דקה 12: גול! אנורתוזיס עולה ל-0:1: כדור ארוך הביך את הגנת באר שבע, כאשר בסיומה של התקפה בעט קוסטקיס ארטימטאס כדור שפגע באיתן טיבי וחדר פנימה.

דקה 13: יוג'ין אנסה קיבל הזדמנות נהדרת להשוות אך החמיץ את המסגרת מקרוב.

דקה 43: גול! הפועל באר שבע משווה ל-1:1: יוג'ין אנסה קיבל כדור ברחבה אך סחט הדיפה משוער היריבה. איתי שכטר עט על הריבאונד וגלגל אותו פנימה.

דקה 45: כרטיס אדום! אלטון אקולטסה איבד כדור, ואז גלש בצורה ברוטלית ועשה עבירה חסרת אחריות. לשופט לא נותרה ברירה אלא להראות להולנדי את הכרטיס צהוב השני שלו במשחק, ולפיכך את האדום.

דקה 56: דוידה פטרוצ'י ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק וסחט הצלה מהשוער המקומי.

דקה 62: גול! אנורתוזיס עולה ל-1:2: נגיעת יד של אבו עביד ברחבה עלתה לבאר שבע בפנדל לחובתה. לזארוס כריסטודופולוס דייק והחזיר את היתרון לקפריסאים.

דקה 69: גול! אנורתוזיס עולה ל-1:3: לזארוס כריסטודופולוס נותר לא מכוסה, ומתוך תיבת החמש לא התקשה לכבוש את השלישי של המארחת.

דקה 72: המחליף רמזי ספורי סיים התקפה של באר שבע בבעיטה חזקה שנהדפה לקרן על ידי שוער אנורתוזיס.

בתום השריקה: כרטיס אדום! דנילו אספרייה, שחקנה החדש של באר שבע שנכנס כמחליף, התעמת עם שחקני היריבה וראה את הכרטיס הצהוב השני לאחר מהומה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully