וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אובחנה פגיעה ברגלו של שגיב יחזקאל, אך הוא עדיין סובל מכאבים

26.8.2021 / 11:03

בהפועל באר שבע נשמו לרווחה כאשר הצילום שעבר שחקן יצא תקין, אבל ספק אם הוא ישחק נגד אנורתוזיס (20:00 בספ'3). רוני לוי בונה על איתי שכטר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה בחצי גמר גביע הטוטו/ספורט1

דריכות רבה בהפועל באר שבע לקראת משחק הגומלין הערב בלרנקה מול אנורתוזיס פמאגוסטה בפלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00 בספורט3). אחרי התיקו המאופס לפני שבוע, הפועל באר שבע תגיע למשחק ללא מקדמה מהארץ, כך שהיא תהיה חייבת לנצח, עם עזרה של פנדלים או בלעדיהם, כדי לעלות לשלב הבתים שיכניס לקבוצה 16 מיליון שקל באופן מיידי.

שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
צריכים לנצח הערב בלרנקה. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

רוני לוי לא חשף בפני השחקנים את ההרכב שלו באימון אתמול, גם כי לא מעט עיניים קפריסאיות עקבו מהיציעים אחר המתרחש על כר הדשא, וגם כי יש לו עדיין לא מעט התלבטויות. מאמן הפועל באר שבע קבע להבוקר אימון תנועה כדי לראות את השחקנים בבוקר המשחק, דבר שאולי יקל עליו לסגור את האחד עשר.

למשל, המאמן עדיין מתלבט אם לעלות עם שלישיית קישור אמצע אגרסיבית ולשבץ את מריאנו באריירו, דוידה פטרוצ'י ורועי גורדנה לראשונה יחד. אתמול נשלח במהלך האימון שגיב יחזקאל לצילום בבית חולים מקומי אחרי שנחבל ברגלו והיה חשש לפציעה חמורה, אבל הצילום יצא תקין ובכל זאת החלוץ סובל מכאבים וספק גדול אם יתלבש בכלל. איתי שכטר אמור לעלות בחוד ובהפועל באר שבע בונים על הניסיון הרב שיש לו כדי שיסייע לקבוצה לעמוד במשימה. גם עמדת המגן השמאלי עדיין לא לגמרי סגורה, למרות שההעדפה היא לפתוח עם דויד קלטינס אחרי שחאתם עבד אלחמיד לא התאמן לאורך כל השבוע בשל רגישות בברך.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב מול מריוס אנטוניידיס שחקן אנורתוזיס פמגוסטה. דני מרון
בונים על הניסיון שלו. איתי שכטר/דני מרון

מנגד, באנורתוזיס פמאגוסוטה בונים על 7,000 צופים שידחפו אותם לניצחון. אוהדי הקבוצה מוכנים למשחק והגיעו שלשום לאימון עם רימוני עשן וחזיזים כדי לדרבן את השחקנים. "חשוב לקבוצות הקפריסאיות להגיע בכל עונה למפעלים האירופאיים. זה צינור החמצן הכלכלי שלנו", העיד הבוקר עיתונאי קפריסאי.

בהפועל באר שבע יודעים שבפניהם משוכה גבוהה. "אנורתוזיס הוא היריבה הכי קשה מבין הקבוצות שהגרלנו עד עכשיו. אבל ראינו אותם בארץ ואנחנו יכולים לעבור. חבל שלא ידענו לפחות להבקיע שער אחד בטרנר, אבל זה כבר חלב שנשפך", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully