וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת האוהדים עזרה: הוזלו מחירי הכרטיסים למשחק בין בית"ר לבאר שבע

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 22:05

חוגג וברקת סיכמו על הדדיות ומחירים של 90 שקלים למבוגר ו-45 לנוער/חייל. אוהדי מכבי חיפה יחרימו את המשחק מול חדרה: "אוהדי כדורגל הם לא כספומט"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

ארגון "הקופים הירוקים" של אוהדי מכבי חיפה הודיע כי יחרים את משחק החוץ מול הפועל חדרה במחזור הפתיחה של ליגת העל, בעקבות הצבת מחיר של 100 שקלים לכרטיס לקראת המפגש בין הקבוצות ביום ראשון.

בהודעה נכתב: "הנהלת הפועל חדרה לא הסכימה למחיר האחיד ואין שום סיבה שאוהדי מכבי חיפה יממנו להם חמישה אחוזים מהתקציב השנתי. לא ניתן יד לעושק האוהדים ואנחנו קוראים לכלל אוהדי מכבי חיפה הנאמנים להחרים ביחד איתנו את המשחק. אנחנו יודעים כמה זה קשה, אך אם תתנו לזה יד ותבחרו להגיע, אתם תתנו לגיטיציה לביזיון הזה להמשיך ולעסקנים לחגוג לנו על הכיס. משחק אחד, שלא נהיה שם כדי לדחוף את מכבי כמו שאנחנו יודעים, לטובת שאר המשחקים.

"זוהי קריאה ברורה לכל הקבוצות בארץ, להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגות - הכדורגל בלי האוהדים לא שווה כלום, ופגיעה בו תהיה פגיעה בכם. אוהדי כדורגל הם לא כספומט!".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא ניתן יד לעושק האוהדים"/מאור אלקסלסי

גם ארגון "אולטראסאוט" של אוהדי הפועל באר שבע שקל להחרים את המשחק מול בית"ר ירושלים והציב אולטימטום למשה חוגג: "'אוהד' הפועל באר שבע לא מצליח להוציא כסף מהקהל שלו, אז הוא מנסה לכסות הפסדים על חשבון אוהדי הפועל באר שבע. אם זו הייתה התחלה של בדיחה גרועה, היינו צוחקים. אדון חוגג היקר, אנחנו לא הכתובת לבורות הכלכליים שלך. אנו מציבים אולטימטום להוזלת המחירים באופן משמעותי עד יום רביעי, 25.8 בשעה 16:00, אחרת לא נגיע למשחק. לא ניתן לבעלים, תאב בצע ככל שיהיה, לרכוב לנו על הגב. כל מי שירצה לעשות רווח מטורף על חשבון הקהל, יפגוש יציעים ריקים. אנחנו קוראים לכל הקהל לנהוג כמונו. מי שרכש כרטיס, יכול גם לנסות ולהגיש בקשה לזיכוי. ולחשוב שעברנו שנת קורונה. עכשיו בעלי קבוצות כדורגל ידירו אותנו מהמגרשים, לא מחלה מסכנת חיים".

בעקבות האולטימטום הזה, הודיעה בית"ר ירושלים כי לאחר שיחה בין חוגג לבין אלונה ברקת, סוכם על קביעת הדדיות בתמחור של 90 שקלים לכרטיס מבוגר ו-45 שקלים לכרטיסי נוער/חייל (לפני עמלת משרדי הכרטיסים). בנוסף, הנהלת בית"ר החליטה להקצות כרטיסים במחיר זה למשחק הקרוב גם לאוהדי הקבוצה ביציע הצפוני ומציעה גם מני מוזל בעלות של 850 שקלים, המקנה בין היתר קדימות לרכישת כרטיסים למשחקי חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully