וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "האדום השפיע עלינו רבות והקשה עלינו לחזור"

מאמן הפועל באר שבע התרגש לחזור למקום בו אימן בעבר ("השתדלתי לשים את הרגשות בצד") והביע אכזבה לאחר ההדחה מול אנורתוזיס

תקציר: אנורתוזיס - הפועל באר שבע 1:3/ספורט1

התסכול והאכזבה ניכרו על פני שחקני הפועל באר שבע הערב (חמישי) לאחר ההפסד 3:1 לאנורתוזיס פמגוסטה, ששלח את הקבוצה הבייתה לאור ה-0:0 במשחק הראשון שנערך בישראל. הקבוצה של רוני לוי נקלעה לפיגור מוקדם (12) אך הצליחה לחזור לקראת סיום המחצית הראשונה בזכות שער של איתי שכטר (43). עם זאת, אלטון אקולטסה ספג אדום טיפשי ממש על סף הירידה להפסקת המחצית. לזארוס כריסטודופולוס כבש צמד לזכות הקפריסאים במחצית השנייה וסגר עניין.

בנוסף, לא מעט עימותים נרשמו בין שחקני שתי הקבוצות לאורך המשחק. בסיום פרצה מהומה בין שני הצדדים, אך זו פוזרה מיד, כאשר השופט הוציא מספר כרטיסים צהובים לשחקני המארחת, כשגם דנילו אספרייה ראה צהוב שני במהומה ומכאן את האדום.

שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר מול דור מיכה. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
אכזבה לבאר שבע. שכטר/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר בסיום: "נכנסנו לא טוב למשחק וספגנו שער מחוסר מזל. ככל שהתקדם המשחק נכנסנו אליו יותר וגם הצלחנו להשוות. אין ספק שהכרטיס האדום של אקולטסה השפיע רבות על המשחק, ואנורתוזיס, שהיא קבוצה טובה מאוד, הצליחה בעזרת הקהל לחזור להוביל. גם כשיצאנו קדימה היינו חשופים להתקפות מתפרצות והיה קשה מאוד לחזור".

על המפגש עם קבוצתו לשעבר: "אני מאוד אוהב את האנשים באנורתוזיס ובעיר הזו, אבל אני הגעתי עם הקבוצה שלי והשתדלתי לשים את הרגשות שלי בצד כדי לעבור שלב. יחד עם זאת, אני מברך את האנשים של אנורתוזיס ומאחל להם בהצלחה".

על המשך הדרך: "אנחנו צריכים לעשות מעבר חד, אין לנו יותר מידי זמן. אנחנו אמנם מאוד מאוכזבים, אבל נעשה את המעבר המהיר כדי להתכונן לפתיחת העונה למשחק חוץ קשה מאוד. אין לנו יותר מידי זמן, אבל נצטרך להגיע מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully