וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה משוכנעים: מנצ'סטר יונייטד מובילה במירוץ על ארלינג הולאנד

יתאחד עם אולה גונאר סולשיאר? ב"בילד פורסם" שהיחסים הטובים של השדים האדומים עם הסוכן מינו ראיולה יסייעו להעברתו מבורוסיה דורטמונד

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

משחק הכיסאות בין שחקני ההתקפה הטובה בעולם נמשך. בזמן שעתידם של קיליאן אמבפה, רוברט לבנדובסקי וכריסטיאן רונאלדו לוט בערפל ויתבהר בשבוע הבא, כתב העיתון הגרמני "בילד" משוכנע שיש מועדון שמוביל במירוץ להחתמת ארלנג הולאנד בעונה הבאה.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הולאנד. מכיר היטב את המאמן אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

על פי הדיווחים ברחבי אירופה, גובהו של סעיף השחרור של ארלינג הולאנד בקיץ 2022 יהיה 75 מיליון יורו ועל כן המלחמה על שירותיו כבר החלה.

מנצ'סטר סיטי הוזכרה כמועמדת לצרפו אם לא תרכוש את הארי קיין, ב"בילד" פורסם הבוקר כי לצ'לסי הוא הוצע בשבועות האחרונים ואחרי שניסיון לצרפו כשל היא בחרה ברומלו לוקאקו וגם ריאל מדריד ככל הנראה תרכוש את קיליאן אמבפה במוקדם או במאוחר, ועל כן מנצ'סטר יונייטד נראית כמו התחנה הבאה של הנורבגי - שם הוא עשוי להחליף את אדינסון קבאני הוותיק, שספק אם יישאר מעבר לעונה הנוכחית.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד עם ארלינג הולאנד. רויטרס
סאנצ'ו והולאנד. יחד בעונה הבאה?/רויטרס

העונה, כך לפי הכתב כריסטיאן פאלק, הולאנד צפוי להישאר בדורטמונד, ולא רק לאור סירובם של הגרמנים לשחררו, אלא גם כי סוכנו של החלוץ, מינו ראיולה, דרש מצ'לסי שכר בגובה 50 מיליון יורו לעונה עבור השחקן ועבורו כ-40 מיליון יורו בגין עמלות העברה.ראיולה נמצא ביחסים טובים עם מנצ'סטר יונייטד, שבשנים האחרונות החתימה בין השאר את זלאטן איברהימוביץ' ופול פוגבה בעסקאות עתק מולו. גם עם בורוסיה דורטמונד יחסיה של מנצ'סטר יונייטד טובים, ולראיה רכישת ג'יידון סאנצ'ו רק בחודש שעבר תמורת 85 מיליון יורו.

באשר להולאנד, שהבקיע 41 שערים ב-41 הופעות בבורוסיה דורטמונד בשנה האחרונה וגם את 2021/22 פתח עם חמישה שערים בארבעה משחקים בכל המסגרות, הוא כידוע מכיר היטב את המאמן אולה גונאר סולשיאר מימיהם המשותפים במולדה הנורבגית בין 2017 ל-2019, אז למעשה החלוץ קיבל הזדמנות ממשית ראשונה, לקח אותה בשתי ידיים ולאחר שנתיים נרכש על ידי רד בול זלצבורג תמורת 8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully