וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו הוא המפתח": קיליאן אמבפה קרוב מתמיד לריאל מדריד, לקטארים כבר יש תוכנית

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 10:01

בספרד ממשיכים לדווח: הקטארים ויתרו, הכוכב הצרפתי מתקרב לבלאנקוס, פ.ס.ז' תלך עכשיו על רונאלדו, שישחק לצד מסי וניימאר, במטרה להעמיד קבוצת כוכבים לפני המונדיאל

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

בספרד ממשיכים לטעון: קיליאן אמבפה מתקרב לריאל מדריד. הכותרת ב"אס" המדרידאי היא ש"אמבפה קרוב מאי פעם לשלב שריאל רצתה", על רקע סירובו להאריך חוזה בפריז סן ז'רמן, וההחלטה של הצרפתים לוותר עליו, כשהם מבינים שרצונו הוא לעזוב. ההערכה שאמבפה "קרוב מתמיד לריאל מדריד" וש"הודיע לפ.ס.ז' שהוא לא דוחה עוד הצעה" מדווחת בכל התקשורת הספרדית והצרפתית. יותר מזה, בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" הפופולרית אף נאמר ש"אמבפה מוותר על הרבה כסף כדי לשחק בריאל מדריד".

שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה. רויטרס
לאמיר קטאר נמאס. אמבפה/רויטרס

"גם השחקן וגם הקבוצה מבינים שהדבר הנכון הוא להיפרד", נכתב ב"אס", אחרי שהשחקן דחה מספר הצעות לחידוש חוזה עם סגנית אלופת צרפת. "הדחייה האחרונה היא מה ששברה את הסבלנות של אל חלאיפי ושל אמיר קטאר", נכתב על השחקן שמסיים את חוזהו בשנה הבאה, "בפריז מבינים שלא למכור אותו עכשיו ולוותר עליו בחינם בקיץ הבא יציג את פ.ס.ז' כחלשה, דווקא אחרי קיץ טוב שבו החתימה בחינם שחקנים כמו מסי, ראמוס וויינאלדום".

עוד בוואלה!

מתאוס קוניה בדרך לאתלטיקו מדריד, אינטר נפגשה עם נציגיו של בלוטי

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. מתוך האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו, אתר רשמי
ישחק לצד מסי וניימאר באותה קבוצה? רונאלדו/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו
אמיר קטאר, תמים בן חמד א-ת'אנ באילפות העולם באתלטיקה בדוחא 27 בספטמבר 2020. רויטרס
הישג לפני המונדיאל. אמיר קטאר/רויטרס

מה שמדליק את העסקה זה המעורבות עם כריסטיאנו רונאלדו. התוכנית של פריז סן ז'רמן הייתה להביא את רונאלדו בחינם ב-2022 אחרי שחוזהו מסתיים, כפי שעשתה עם שחקנים רבים הקיץ. עם זאת, אם אמבפה יעזוב בימים הקרובים, היא תקבל עליו כ-150 מיליון יוורו, שיאפשרו לצרפתים להחתים את רונאלדו כבר השנה, כדי ליצור ציוות חלומי שלו עם מסי וניימאר בבירת צרפת.

הדברים מגיעים אחרי הידיעה שהסעירה את אירופה ביום ראשון - לפיה כריסטיאנו ביקש מהנהלת יובנטוס לא לפתוח בהרכב במשחק פתיחת העונה מול אודינזה על רקע רצונו למצוא לעצמו קבוצה חדשה בשבוע האחרון של חלון ההעברות. בספרד טועים ש"רונאלדו הוא המפתח לעסקת אמבפה", ושהסוכן שלו ז'ורז'ה מנדש יודע שזה אפשרי. מבחינת הקטארים, להעמיד בקבוצה אחת את מסי, רונאלדו וניימאר יהיה הישג היסטורי, שנה לפני המונדיאל במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully