וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.8: ריאל מדריד הגישה הצעה על אמבפה ונענתה בסירוב

לפי דיווח בספרד, הבלאנקוס הציעו 160 מיליון יורו. באיירן מינכן רוצה את הופמן. מילאן במגעים עם ברנרדו סילבה, רוברטסון האריך חוזה בליברפול, חבר חדש לדור פרץ

תקציר: באיירן מינכן - פ.צ. קלן 2:3/ספורט1

החתמות

* אחרי שקארים בנזמה וטיבו קורטואה האריכו לאחרונה את חוזיהם בריאל מדריד, כעת גם הקשר האורוגוואי פדריקו ואלוורדה חתם על חוזה חדש אצל הבלאנקוס עד 2027.

* ליברפול הודיעה כי אנדי רוברטסון חתם על חוזה עד 2026. בכך, המגן השמאלי הסקוטי מצטרף לארבעה שחקני מפתח נוספים שהאריכו את חוזיהם בקבוצה בשבועות האחרונים: אליסון, וירג'יל ואן דייק, טרנט אלכסנדר ארנולד ופאביניו.

* דוידה זפאקוסטה שב לקדנציה שלישית באטאלנטה. המגן ימני חתם לארבע שנים, כאשר צ'לסי קיבלה 10 מיליון יורו תמורתו. בעונה האחרונה שיחק כמושאל בגנואה.

* חבר חדש לדור פרץ: ונציה רכשה את תומא הנרי במחיר של 6 מיליון יורו. החלוץ הצרפתי בן ה-26 כבש 21 שערים בליגה הבלגית במדי לובן בעונה שעברה.

* פול לירולה עבר מפיורנטינה למארסיי וחתם על חוזה לחמש שנים. הצרפתים ישלמו לוויולה 6.5 מיליון יורו מיידית עם תוספות שעשויות לגדול בעוד 6.5 מיליון במהלך השנים.

* שחקן הכנף של לידס יאן פובדה עובר בהשאלה לבלאקבורן עד סוף העונה.

* לך פוזנאן החתימה את הבלם פדרו רבושו מגינגאן. סכום ההעברה לא פורסם.

* לוקומוטיב מוסקבה השלימה את רכישתו של הקשר אלכסי בקה בקה מקאן תמורת 6 מיליון יורו.

* סטיבן מוריירה, 27, לשעבר מגנה הימני של טולוז, עובר לקולומבוס קרו מה-MLS.

* לאציו השלימה את רכישתו של טומה באשיץ', הקשר הקרואטי בן ה-24, והאיטלקים שילמו 7 מיליון יורו (פלוס מיליון בבונוסים) לקבוצתו הקודמת בורדו.

* בורדו החתימה את אלברט אליס, חלוץ נבחרת הונדורס בן ה-25 שזכה ליכוני "הפנתר הקטן" וכבש שמונה שערים בעונה שעברה במדי בואבישטה, שהשאילה אותו לעונה.

* השוער אטיין גרין שדרג את תנאיו בסנט אטיין וחתם על הארכת חוזה.

פדה ואלוורדה ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
נשאר לבן. ואלוורדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בריאל מוכנים לחכות לו עד הקיץ הבא. פוגבה/רויטרס

שמועות

* ב"אל צ'ירינגיטו" דווח כי גורמים בריאל מדריד אישרו שהמועדון הגיש הצעה בגובה 160 מיליון יורו עבור קיליאן אמבפה, שעל פי "טלפוט" נענתה בסירוב. בנוסף, הבלאנקוס ביקשו מפריז סן ז'רמן היתר לנהל מגעים עם השחקן או לפחות עם נציגיו. בצרפת הוסיפו כי ריאל מתכוונת להגיש עוד הצעות, כאשר בפריז לאונרדו מוכן למכור את החלוץ, אולם הנשיא נאסר אל חלאיפי מתנגד לכך נחרצות.

* לפי הפרסומים באיטליה, אינטר על סף סיכום עם לאציו בנוגע להעברתו של חואקין קוראה. החלוץ הארגנטינאי יושאל מהרומאים לאלופה, שתתחייב לרכוש אותו בעתיד תמורת כ-30 מיליון יורו.

* באיירן מינכן מעוניינת להחתים את יונאס הופמן - כך טוענים ב"סקיי גרמניה". אלופת הבונדסליגה כבר גיששה אצל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך, שצפויה לדרוש עבורו כ-20 מיליון יורו.

* ב"טלפוט" דווח כי קורט זומה יעבור מחר בדיקות רפואיות בווסטהאם ויחתום בשורותיה על חוזה עד 2026, כאשר צ'לסי תקבל תמורתו 30 מיליון יורו והצעד הבא של אלופת אירופה יהיה להגיש הצעה רשמית לסביליה עבור ז'ול קונדה.

* לא רק זומה מתקרב לווסטהאם: הפטישים על סף סיכום עם צסק"א מוסקבה וצפויים לצרף את ניקולה ולאשיץ' תמורת 30 מיליון יורו.

* ב"אס" טוענים שסאול קרוב מתמיד לעזוב את אתלטיקו מדריד. התחנה הבאה: מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי, כאשר שתי הבריטיות מנהלות עמו מו"מ ממושך.

* באיטליה מדווחים: מילאן הגיע לסיכום עם ברנרדו סילבה לגבי תנאי חוזהו. הפורטוגלי צפוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי כדי לפנות מקום להארי קיין.

* לוקאס טוריירה נחת באיטליה ויעבור בדיקות רפואיות לקראת הצטרפות לפיורנטינה. הקשר האורוגוואי יושאל מארסנל עם אופציית רכישה בסכום של 16 מיליון יורו.

* אחרי שהחתימה את ג'רדאן שאקירי מליברפול, ליון ממשיכה לחזק את החלק הקדמי שלה שנחלש אחרי עזיבתו של ממפיס דפאי. בצרפת מדווחים שהקבוצה מנסה להחתים את סרדר אזמון (26), חלוצה האיראני של זניט. אזמון כיכב בעונה שעברה עם 19 שערים ו-6 בישולים ויש לו 34 שערים ב-52 הופעות במדי הנבחרת.

* האם אינטר מצאה את המחליף האידיאלי לרומלו לוקאקו? בסקיי איטליה מדווחים שראשי הקבוצה נפגשו עם נציגיו של אנדראה בלוטי, כאשר טורינו קבוצתו דורשת עליו כ-22 מיליון יורו. אחרי שהחתימה כבר את דז'קו, אינטר מחפשת חלוץ נוסף לסגל כאשר גם מועמדותו של דובאן ספאטה מאטאלנטה נבחנה, אך עלותו יקרה מדי לנראזורי שנמצאים בקשיים כלכליים.

* אתלטיקו מדריד ממשיכה בחיפושיה אחרי חלוץ נוסף לסגל והשם החם הוא מתאוס קוניה. הקולצ'ונרוס במו"מ בימים האחרונים עם הרטה ברלין לגבי החלוץ הברזילאי המצוין ששיחק בטוקיו.

* ארבע קבוצות איטלקיות מעוניינות במיראלם פיאניץ', כך נטען ב"מונדו דפורטיבו". הקשר הבוסני מעדיף לחזור ליובנטוס, אך גם נאפולי, פיורנטינה והאקסית רומא רוצות לצרפו בהשאלה.

* מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, אינו מתלהב במיוחד מווסטון מקני, ועל פי דיווחים בארץ המגף שלוש קבוצות אנגליות לוטשות עיניים לעבר הקשר האמריקאי: טוטנהאם, אברטון ואסטון וילה. הביאנקונרי יבקשו לפחות 30 מיליון יורו עבור מקני, חודשים ספורים בלבד לאחר שמימשו את אופציית הרכישה עליו תמורת 18.5 מיליון יורו.

* אחרי הרכישה של ניס על ידי המיליארדר האמריקאי, הקבוצה ממשיכה במסע החיזוק שלה והשם הבא שצפוי להצטרף לפרויקט השאפתני הוא אנדי דלור. ניס, שניסתה לפני כן לרכוש את בוראק יילמאז מליל, הציעה 10 מיליון יורו עבור חלוץ מונפלייה, שכבש 15 שערים בעונה החולפת.

* בנוסף, מדווחים בספרד כי הבלאנקוס בונים על פול פוגבה ומחכים לסיום העונה הנוכחית, אז מסתיים חוזהו עם מנצ'סטר יונייטד כדי לנסות להחתימו בהעברה חופשית.

* פבריציו רומאנו מדווח כי קורינתיאנס הגישה הצעה רשמית על שחקנה של ארסנל וויליאן, שמצדו מעוניין לעזוב את התותחנים, אך מעדיף להישאר באירופה.

* בסקיי מדווחים כי אברטון ועוד שני מועדנים במרדף אחר הכישרון בן ה-18 של שפילד יונייטד דניאל ג'ביסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully