וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו עבר "ערב מהסרטים" עם יובנטוס, אבל הפרשה ממשיכה: "מנדש מחפש ועובד"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 9:01

זה התחיל עם הספסול והשמועות, נמשך עם שער ניצחון שנפסל ו"מילימטרים" שמנעו ממנו להפוך לגיבור, ואומנם אלגרי ונדבד הסבירו את המהלך אבל באיטליה יודעים: הסאגה עוד לא נגמרה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס על הספסל. רויטרס
שחקן פותח על הספסל, וכל הענף רועד. רונאלדו/רויטרס

איטליה רעשה אתמול (ראשון) אחרי שהתברר שכריסטיאנו רונאלדו לא פותח בהרכב יובנטוס למשחק פתיחת העונה שלה מול אודינזה (2:2), ומיד החלו הדיווחים: כריסטיאנו לא פתח כי הוא ביקש להישאר בחוץ על רקע הניסיון שלו בימים האחרונים של החלון למצוא לעצמו קבוצה חדשה. הדבר פורסם על ידי מספר עיתונאים וכלי תקשורת, שרובם נחשבים אמינים באיטליה, אבל ביובנטוס הכחישו את הטענה.

סגן יו"ר יובנטוס פאבל נדבד אמר: "אסור לייצר סיפורים סנסציוניים כשאין כאלה. זו הייתה החלטה שהתקבלה ביחד עם המאמן. אני יכול להבטיח בוודאות שרונאלדו יישאר ביובנטוס העונה". ביובה טענו שהסיבה היא רק בגלל עייפות של השחקן אחרי קיץ ארוך והפגרה. גם המאמן מסימיליאנו אלגרי טען אחרי ה-2:2 מול אודינזה ש"רונאלדו מרגיש טוב, דיברתי איתו (על ההחלטה שלא לפתוח) לפני המשחק, אמרתי לו שהוא יחל על הספסל. הוא רצה לשחק וטען שהוא כשיר, הוא נראה טוב כשעלה מהספסל וגם כבש שער, אבל הוא נפסל".

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה, שחקני יובנטוס. רויטרס
חגג שער ניצחון ענק, הוריד חולצה וספג צהוב/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס. רויטרס
ואז התברר לו שהשער נפסל. כריסטיאנו/רויטרס

עם זאת, גם ב"סקיי איטליה" וגם העיתונאי פבריציו רומאנו, בין השאר, דיווחו אתמול שרונאלדו ממתין להצעות מקבוצות אחרות ורוצה לפתור את עתידו המקצועי, ולכן ביקש לא להיות בהרכב. גם יובנטוס, שנמצאת בקשיים כלכליים, הייתה מוכנה לשחרר את הכוכב הפורטוגלי, אבל הבעיה היא שהיא עדיין לא קיבלה הצעה אחת עליו במהלך הקיץ, למרות כל הדיווחים השונים על אפשרות שיעבור לריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד האקסיות או יצטרף לליאו מסי בפריז סן ז'רמן. העיתונאי טנקרדי פאלרמי צייץ אתמול: "עד עכשיו כשהסוכן שלו ז'ורז'ה מנדש ניסה להעבירו, הוא הצליח. הפעם זה נראה בלתי אפשרי, אבל עם מנדש אי אפשר לדעת". על פי הדיווחים, מנדש פנה למספר מועדונים בכירים בניסיןו לסדר מעבר של רונאלדו, אבל אף קבוצה בינתיים לא הולכת על המהלך, בין השאר בגלל העלויות הגבוהות של חוזהו.

נבדל: סנטימטרים הפרידו בין רונאלדו לשער ניצחון של יובנטוס. מתוך שידור המשחק בטלוויזיה, צילום מסך
"מילימטרים". רונאלדו פספס עוד שער ניצחון לפנתיאון/צילום מסך, מתוך שידור המשחק בטלוויזיה

ואם זה לא הספיק, הערב הסוער של כריסטיאנו נמשך גם בתוספת הזמן. יובנטוס הוליכה 0:2 על אודינזה ונראתה בשליטה, השוער וויצ'יך שצ'זני שגה ואיפשר לאודינזה להשוות ל-2:2, ואז בדקה ה-94 רונאלדו כבש בנגיחה את מה שאמור היה להיות שער הניצחון, אבל נפסל על ידי ה-VAR. עם זאת, רונאלדו בכל זאת ספג כרטיס צהוב על הורדת חולצה בחגיגות, דבר שהגביר אצלו עוד יותר את התסכול. "ערב מהסרטים", סיכמו ב"גאזטה" האיטלקי את אירועי רונאלדו מאתמול, "אחרי השמועות הוא נכנס וכבש והפך למושיע, אבל נבדל של מילימטרים עצר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully