וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כריסטיאנו רונאלדו לא בהרכב יובנטוס? "הוא מחכה להצעות". נדבד מכחיש: "הוא יישאר"

לקראת דרמה גדולה? באיטליה מדווחים שהכוכב הפורטוגלי ביקש להישאר על הספסל מול אודינזה במחזור הפתיחה על רקע ניסיונו למצוא פתרון בימים האחרונים של חלון ההעברות. נדבד מכחיש: "ההחלטה התקבלה ביחד עם המאמן, אסור לייצר סיפורים סנסציוניים כשאין כאלה"

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 1:3/ספורט1

האם כריסטיאנו רונאלדו מתכנן מהלך גדול בימים האחרונים של חלון ההעברות? הכוכב הפורטוגלי לא נכלל בהרכב של יובנטוס למשחק החוץ מול אודינזה במחזור הפתיחה של הסרייה A, ועל פי דיווח של "סקיי איטליה" הספסול הגיע לבקשתו.

לדברי העיתונאי פבריציו רומאנו, רונאלדו ממתין להצעות מקבוצות אחרות ורוצה לפתור את עתידו המקצועי, ולכן ביקש לא להיות בהרכב. כרגע, בכל אופן, יובנטוס עדיין לא קיבלה הצעה אחת עליו במהלך הקיץ. על פי הדיווחים ביבשת, רונאלדו קיווה לחזור לאחת האקסיות שלו - ריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד - אבל ריאל הבהירה שאין בכוונתה לצרפו וגם יונייטד לא צפויה להחזירו. בשבועות האחרונים היו שמועות על פריז סן ז'רמן שמתכננת להביא אותו לשחק לצד ליאו מסי, במידה שקיליאן אמבפה יעזוב ויעבור לריאל מדריד, אבל לא ברור כמה זה ריאלי.

אחרי שהטענה על רצונו לעזוב הופיעה במספר כלי תקשורת באיטליה ובאירופה, סגן יו"ר יובנטוס פאבל נדבד הכחיש את הטענות: "אסור לייצר סיפורים סנסציוניים כשאין כאלה. זו הייתה החלטה שהתקבלה ביחד עם המאמן. זו תחילת העונה, ובאופן טבעי הוא לא בשיא הכושר. המאמן מנסה להציב את ההרכב הכי טוב שיש כרגע, ולדוגמה גם קייליני על הספסל היום. ההחלטות נעשו כדי להעמיד את ההרכב הכי טוב להיום. אני יכול להבטיח בוודאות שרונאלדו יישאר ביובנטוס העונה".

כאמור, יובה בטוחה כרגע שהוא יישאר כי עדיין לא קיבלה על רונאלדו שום הצעה רשמית, ויש מעט קבוצות בעולם שיכולות לעמוד בחוזה הגדול שלו. עם זאת, כפי שטוען העיתונאי טנקרדי פאלרמי - "עד עכשיו כשהסוכן שלו ז'ורז'ה מנדש ניסה להעבירו, הוא הצליח. הפעם זה נראה בלתי אפשרי, אבל עם מנדש אי אפשר לדעת".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ימצא פתרון? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

הכוכב בן ה-36 כבש 101 שערים ב-131 משחקים בכל המסגרות במדי יובנטוס וזכה איתה בשתי אליפויות וגביע אחד, אבל השידוך הזה לא הניב הצלחות בליגת האלופות. כבר בסוף העונה שעברה פלרטט רונאלדו עם עזיבה, אבל בינתיים הוא עדיין ביובנטוס ובשבת טען המאמן מסימיליאנו אלגרי: "כריסטיאנו אמר לי שהוא נשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully