וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ שיחק 74 דקות בהפסד ונציה, דרמה מתסכלת לרונאלדו ויובנטוס

הקשר הפך לישראלי השלישי שמופיע בסרייה A, כאשר קבוצתו הפסידה 2:0 בנאפולי. שער של הפורטוגלי נפסל בתוספת הזמן, כשיובנטוס איבדה יתרון 0:2 ב-2:2 מול אודינזה, ניצחון למוריניו ברומא

המהלך היפה של דור פרץ במשחק האימון של ונציה/מתוך טוויטר

המחזור הראשון באיטליה נמשך הערב (ראשון) עם הדרמה סביב כריסטיאנו רונאלדו ו-2:2 מותח של יובנטוס אצל אודינזה, ולאחר מכן הישראלי השלישי בתולדות הסרייה A, דור פרץ, הפסיד עם ונציה 2:0 בנאפולי. ז'וזה מוריניו פתח ברגל ימין את הקדנציה השנייה בארץ המגף, כשרומא ניצחה 1:3 את פיורנטינה. בולוניה השיגה מהפך ב-2:3 על סלרניטנה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
כבר חשב שהכריע את המשחק. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

אודינזה - יובנטוס 2:2

כולם התעסקו בדרמת הספסול של כריסטיאנו רונאלדו ואולי בגלל זה הגברת הזקנה שמטה יתרון 0:2 ואיבדה נקודות כבר במחזור הפתיחה, כאשר הדרמה התעצמה עם פסילת שער ניצחון של הפורטוגלי בדקה ה-94. מסימיליאנו אלגרי שם את הז'יטונים על פאולו דיבאלה, שפתח בסערה עם שער בדקה השלישית אחרי מהלך יפה ובחלוף 20 דקות שלח כדור ארוך לעבר חואן קואדרדו הקולומביאני, שהטעה את בראם נאוטינק ובעט פנימה. רוברטו פריירה צימק בפנדל בדקה ה-51 אחרי עבירה של וויצ'ך שצ'סני ותשע דקות לאחר מכן רונאלדו נכנס עם ג'ורג'ו קייליני ודיאן קולוסבסקי, אבל זה דווקא עבד לרעת יובנטוס. שצ'סני שוב היה אשם, הפעם עם כדרור מיותר ברחבה ואיבוד מול סטפנו אוקאקה, אותו ניצל המחליף ג'רארד דאולופאו כדי להשוות בדקה ה-83. רונאלדו כאמור נגח פנימה בתוספת הזמן וחשב שהכריע את המשחק, אלא שה-VAR התערב והמהלך נפסל. רק נקודה ליובנטוס.

עוד בוואלה!

למה כריסטיאנו רונאלדו לא בהרכב יובנטוס? "הוא מחכה להצעות". נדבד מכחיש: "הוא יישאר"

לכתבה המלאה
דור פרץ שחקן ונציה מול מריו רוי שחקן נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
משחק ראשון בסרייה A. דור פרץ/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - ונציה 0:2

הבכורה של דור פרץ בסרייה A נערכה באחד ממשחקי החוץ הכי קשים שיש על הנייר, באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה בנאפולי, וקבוצתו לא הצליחה להפתיע גם מול 10 שחקנים. הקשר היה שותף במשך 74 דקות למאמץ הקבוצתי של העולה החדשה, שחזרה לליגה הבכירה אחרי 19 שנה, אבל לוצ'אנו ספאלטי סימן וי בבכורה שלו כמאמן המארחת למרות אדום מוקדם ומטופש של ויקטור אוסימן. לורנצו אינסינייה, אלוף אירופה עם נבחרת איטליה שרמז במהלך הקיץ כי ברצונו לעזוב, החמיץ פנדל אחד בדקה ה-56, אבל תיקן בפנדל השני בדקה ה-61 והיה מעורב גם בשער של אליף אלמאס בדקה ה-73.

דקה 24: כרטיס אדום! אוסימן חבט בפניו של דאן היימנס הבלגי בזמן כדור קרן של נאפולי והפקיר את חבריו ב-10 שחקנים.

דקה 56: החמצת פנדל! קלדארה נגע בידו ברחבה ונאפולי קיבלה פנדל, אבל דווקא הקפטן אינסינייה בעט בצורה איומה מעל השער. עדיין 0:0.

דקה 61: גול! עוד נגיעת יד, הפעם של צ'קארוני, ובמקרה הזה אינסינייה כבר לא נכשל. 0:1 לנאפולי.

דקה 73: גול! אינסינייה ניסה להקפיץ כדור לרחבה, הגנת ונציה הרחיקה רע ואלמאס המחליף חתך משמאל ובעט בימין אל הרשת. 0:2 לנאפולי.

דקה 74: לאחר השער, פרץ סיים את הבכורה שלו ופינה מקום לגלאצי.

ז'וזה מוריניו מאמן רומא עם ריק קרסדורפ. רויטרס
צלח את הבכורה בליגה. ז'וזה מוריניו/רויטרס

רומא - פיורנטינה 1:3

ז'וזה מוריניו, שהוביל את אינטר לטרבל ב-2010, חזר לסרייה A כדי לשקם את רומא וגם את הקריירה שלו אחרי הכישלון בטוטנהאם, והתחיל ברגל ימין עם ניצחון בתום משחק רב אירועים באולימפיקו. ברטלומיי דרונגובסקי, השוער הפולני של פיורנטינה, הורחק כבר בדקה ה-17 אחרי ניסיון תיקול שלומיאלי מול טמי אברהם, שהרשים בבכורה עם הכנה להנריך מחיטריאן בדקה ה-26 וגם לז'ורדן ורטו בדקה ה-64. השער הזה הגיע אחרי שניקולו זאנילו המתקאמבק הורחק בצהוב שני (52) ורומא ספגה את השוויון מניקולה מילנקוביץ'. ורטו לא התחשב בקבוצתו הקודמת וסגר עניין עם השני שלו אחרי חטיפת כדור ובישול של אלדור שומורודוב בדקה ה-79.

לורנצו דה סילבסטרי שחקן בולוניה חוגג שער. Mario Carlini / Iguana Press, GettyImages
צמד ראשון בקריירה. לורנצו דה סילבסטרי/GettyImages, Mario Carlini / Iguana Press

בולוניה - סלרניטנה 2:3

לורנצו דה סילבסטרי בן ה-33, מגן ימני שלא מרבה לכבוש, חגג צמד ראשון בקריירה והוביל את בולוניה לניצחון קשה במשחק עם חמישה שערים ושלושה מורחקים. סלרנטינה, שחזרה לסרייה A אחרי 22 שנה, איבדה את סטפן סטרנדברג הנורבגי בשני צהובים מהירים בדקה ה-34, אבל בכל זאת עלתה ליתרון מפנדל של פדריקו בונאצולי בדקה ה-52, אחרי הרחקתו של רוברטו סוריאנו המקומי. דה סילבסטרי איזן (59), ממאדו קוליבאלי החזיר את היתרון (70) ומרקו ארנאוטוביץ' ענה (75) לפני שדה סילבסטרי הכריע בנגיחה (77). בולוניה סיימה בתשעה שחקנים לאחר שגם ירדי סחאוטן הורחק (89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully