וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבו של אצילי: "גם הבנות צריכות להתנצל". האזינו לעימות

הרב עמי פייקובסקי יצא להגנתו של שחקן מכבי חיפה כשהתארח ב-103FM והצית דיון לוהט: "הבנות באו עם תעודת זהות מזויפת"

על רקע התנצלותו של עומר אצילי על פרשת הקטינות בה היה מעורב, וחזרתו לנבחרת ישראל, הגיע מקורבו הרב עמי פייקובסקי להתראיין ב-103FM. הרב, שמכיר מקרוב את קשר מכבי חיפה, התייחס להתנצלות של אצילי והוסיף גם דברים שנויים במחלוקת לגבי הפרשה.

על הטענה לפיה התנצלותו של השחקן אינה כנה השיב פייקובסקי: "אני חושב שאצילי צריך להתנצל רק בפני משפחתו. אשתו סלחה לו, אז זה לא עניין שלך ולא עניין של ההתאחדות. הרי הבחורות האלו באו עם תעודות זהות מזויפות". מגיש התוכנית רון קופמן טען כי בשונה מאצילי, הקטינות לא מייצגות את מדינת ישראל. הרב לא הסכים, והשיב: "אצילי יודע איפה הוא נפל וקיבל עליו קבלת עול - וזה הבסיס. הבנות גם צריכות להתנצל, וזה לא עניין של לייצג או לא לייצג את המדינה".

לדברי הרב, הוא אכן ייעץ לשחקן להתנצל. "אני לא מסכים עם המעשה הזה לרגע וחושב שהוא לא נכון, אבל אני רוצה לשאול שאלה: האם הבחורות האלה תבעו אותו? אז על מה הוא צריך להתנצל? אני מסתכל על כל העניין הזה בצורה רוחנית יותר, כי כשאדם מבצע פשע - כדי לתקן הוא צריך לתקן את הדרך של הפשע. אם לא, הוא יחזור על זה שוב ושוב. אני חושב שעומר אצילי לא יחזור לדרך הזאת עוד פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully